(b3) 1,6 zwykły diesel jak to jedzie ??
(b3) 1,6 zwykły diesel jak to jedzie ??
mam okazję kupić fajny egzemplarz zadbany tylko jest mały problem mianowicie siedzi tam zwykły dieselek bez turbo o mocy 54 ps i pytanie jak to jedzie bo obecnie mam golfa 2 1,6 td i szału nie ma , auto służy tylko na ryby ale czy w audi to aby nie za mało ?????
auto bardzo zadbane od nowości u jednego właściciela inaczej bym to olał dalej golfem 2 bym na ryby pomykał ale audi ma większy komfort to wiadomo tylko silnika wymieniać mi się specjalnie nie uśmiecha modzić go za bardzo też nie idzie bo te silniki nawet natrysku oleju na tłoki nie mają i jak pamiętam to zwykłe diesle w golfie szału nie robiły a audi z 300 kilo cięższy ale zobaczymy jutro się karnę zobaczymy jak w praniuPatrique pisze:Jak zadbany i nie bity to kupuj <ok> . Najwyżej kupie od Ciebie ten silnik a Ty włożysz 1.9TDI 90PS <ok>
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Silnik ten kulał się u mnie w rodzinie przez dobre 8 lat w Passacie B2 który był cięższy od mojej A80 o jakieś 200kg. Przyśpieszenia to generalnie nie ma, ale jeśli silnik i pompa zdrowa to przy odpowiednio długiej prostej też idzie się bujnąć
Nie do końca. Golf 2 z silnikiem 1,6D ważył z tego co pamiętam 980 kg. A80 B3 z silnikiem 1,6 TD ważyła 1090. Wydaje się o wiele masywniejsza od Golfa ale jednak takiej różnicy w wadze nie ma. B3 z silnikiem 1,6D powinna być nico lżejsza bo jednak trochę osprzętu odpada.berthold pisze: jak pamiętam to zwykłe diesle w golfie szału nie robiły a audi z 300 kilo cięższy
silniki bardzo trwałe i przyjemne w codziennej eksploatacji, jedyny ich mankament to mała moc, ale nawet 1.6D można i to mocno dłubną, oczywiście przy rozsądnej eksploatacji nic mu nie będzie.
ja swego czasu przerabiałem 1.6D na TD z pompą 10mm i auto lata już generalnie czwarty rok po trasach, jedynie przestoje na zmiany pasków rozrządu, oleju, i raz wtryskiwaczy. jak narazie nic się silnikowi nie dzieje choć właścicie ostatnio zgłaszał że pompa zaczyna się pocić po czterech latach.
spalanie w trasie na poziomie 5,5l/100km ale to z powodu większej prędkości podróżnej. jak narazie po za usterkami osprzętu typu alternator i tym podobnych nie było najmniejszych problemów z sinlikiem.
ja swego czasu przerabiałem 1.6D na TD z pompą 10mm i auto lata już generalnie czwarty rok po trasach, jedynie przestoje na zmiany pasków rozrządu, oleju, i raz wtryskiwaczy. jak narazie nic się silnikowi nie dzieje choć właścicie ostatnio zgłaszał że pompa zaczyna się pocić po czterech latach.
spalanie w trasie na poziomie 5,5l/100km ale to z powodu większej prędkości podróżnej. jak narazie po za usterkami osprzętu typu alternator i tym podobnych nie było najmniejszych problemów z sinlikiem.
kurde odpuściłem b3-kę a tak w ogóle to żałuję że sprzedałem moją b 4-kę miałem na pierburgu z 1995-go roku i w między czasie 2 auta tj peugeot 307 1,6 hdi z 2006 roku oraz obecnie focus mk2 z silnikiem 2,0 tdci ale syn bierze focusa a ja jednak wracam do audi i będę szukał takiego jak miałem to znaczy 1,9 tdi avant i rocznik 1994-1995 koniecznie na pierburgu