Witam,
2lata temu kupilem "Dziadka" Audi 80 2.0E z LPG 1995r jako 2 autko i tak zostal do dzis, bo polubilem go.
Pare dni temu przeszedl wymiane uszczelki glowicy (bo juz sie skonczyla), kolektora i pokrywy zaworow.
Dzis odebralem Dziadka. Dymi z komina o wiele, wiele mniej - ale jednak. Musze dodac, ze auto stalo prawie 2 tygodnie, a ja przejechalem ledwo 15km. Silnik byl juz rozgrzany, nie szarpie, nie stuka itp.
Co ciekawe po 2godzinach odpalilem auto i dymu prawie nie bylo, czyli jakby sie pojawial przy wyzszej temperaturze.
Jutro wymienie termostat, bo jakis czas temu juz mi szwankowal. Czy to jest tego przyczyna?
Mimo wszystko martwie sie tym i prosze o pomoc forumowiczow, co moze byc tego przyczyna.
Pozatym jesli jest tu jakis forumowicz ze Szczecina, ktory zajmuje sie hobbystycznie B4 i zna sie na rzeczy to prosze o kontakt.
Z gory dziekuje i pozdrawiam
[2.0 ABK LPG] troche duzo dymu
[2.0 ABK LPG] troche duzo dymu
Ostatnio zmieniony 11 gru 2012, 20:29 przez allegro, łącznie zmieniany 2 razy.
Przeprowadzam sledztwo. Jak na razie po przejechaniu ok 10km nei ubylo mi plynu chlodniczego.
Czy moze to miec zwiazek, ze jestem w stanie naprawiania dogrzania silnika?
Nie dogrzewa mi silnika do 90stopni. Wymienie termostat i ten czujnik na chlodnicy.
Jestem laikiem takze prosze o rady i pomoc. Dziekuje
[ Dodano: 2012-12-13, 15:49 ]
Jednak plynu do chlodnicy ubywa.
Czy to znaczy, ze mechanik paproch zepsul sprawe i musze sie do niego udac tytulem reklamacji/
Czy moze to miec zwiazek, ze jestem w stanie naprawiania dogrzania silnika?
Nie dogrzewa mi silnika do 90stopni. Wymienie termostat i ten czujnik na chlodnicy.
Jestem laikiem takze prosze o rady i pomoc. Dziekuje
[ Dodano: 2012-12-13, 15:49 ]
Jednak plynu do chlodnicy ubywa.
Czy to znaczy, ze mechanik paproch zepsul sprawe i musze sie do niego udac tytulem reklamacji/
Za dogrzanie silnika odpowiada tylko termostat, natomiast czujnik w chłodnicy odpowiada za przegrzanie bo to on włącza wentylator.
Sprawdź czy płynu nie ubywa przez nieszczelności na wężach czy chłodnicy a dopiero potem reklamuj u mechanika.
Kopci na biało czy bardziej na niebiesko, mechanik wymienił uszczelniacze zaworów jak była zwalona głowica?
Próbowałeś zagrzać na postoju silnik aż włączą sie wentylatory, ile pokazuje wtedy na desce temp.
Sprawdź czy płynu nie ubywa przez nieszczelności na wężach czy chłodnicy a dopiero potem reklamuj u mechanika.
Kopci na biało czy bardziej na niebiesko, mechanik wymienił uszczelniacze zaworów jak była zwalona głowica?
Próbowałeś zagrzać na postoju silnik aż włączą sie wentylatory, ile pokazuje wtedy na desce temp.