[B3 1.8S Benzyna+LPG] Cos dziwnego dzieje sie z samochodem
Może i paska alternatora tak ale rozrządu to trzeba mieć pojęcie.To pocenie się to typowy wyciek z pod uszczelki klawiatury.Są dwa typy tej uszczelki w całości lub z trzech elementów w zestawie.Szkoda że tak daleko mieszkasz umiem to zrobić bardzo dobrze.Na pewno jest to silnik NE ?Z prawej strony pod alternatorem na bloku silnika jest napisane.Tak mi się wydaje że faktycznie nie masz mechanicznej pompy paliwa i masz go na mono wtrysku.Zaślepka powinna być na bloku tam koło oznaczenia silnika też z prawej strony
Uszczelka korkowa kosztuje koło 10 zł. Wymiana nie jest skomplikowana, pierwsze zobacz czy nie masz popuszczonych śrub mocujących pokrywę. A co do wymiany paska alternatora i wspomagania to lepiej jakbyś sam sobie to zrobił niż turlać się po mechanikach z taką pierdołą tylko nie naciągaj go za mocno.
[ Dodano: 2012-12-12, 17:15 ]
Z tym wyciekiem to nie jest nic poważnego, dużo 80tęk tak ma.
[ Dodano: 2012-12-12, 17:15 ]
Z tym wyciekiem to nie jest nic poważnego, dużo 80tęk tak ma.
Nie jest skomplikowana dla wtajemniczonych. Trzeba wiedzieć iż usuwanie starej uszczelki wiąże się z mozolnym skrobaniem jej i wyczyszczeniem pokrywy oraz rantu głowicy. Uważając żeby coś nie wleciało byle gdzie.Odkręcenia wcześniej całej osłony filtra powietrza,odmy,linki itd.Następnie odpowiednią siłą dokręcić nakrętki nowe(najlepiej samo kontrujących)po przekątnych . Ja kładę na silikonie kładąc w specjalny sposób czekam jeden dzień aż wszystko się zwiążę i jest konkretnie i solidnie.Ale odwagi bo czego Jaś się nie nauczy tego Jan nie będzie umiał
Slawo777 pisze:Na pewno jest to silnik NE ?
przyjrzałem się foto silnika uważniej i to będzie silnik PM na 100%
[ Dodano: 2012-12-13, 00:01 ]
a tak na poważnie chłopakowi wkręcacie żeby sobie sam wymienił uszczelkę i paski jak on parownik z gaźnikiem myli
bez obrazy stars1992 ,ale masz 0 pojęcie o mechanice i żebyś bałaganu nie narobił
za wymianę uszczelki i pasków powinien wziąć mechanik max 70zł za robotę
50zł max będą kosztować części uszczelka i paski (Continental)
Lupo ok dzieki juz zmieniam
[ Dodano: 2012-12-13, 07:27 ]
[ Dodano: 2012-12-13, 07:27 ]
A co do wymiany to moze dam rade ja jestem specem od infy a nie od mechaniki niestetyLUPO pisze:Slawo777 pisze:Na pewno jest to silnik NE ?
przyjrzałem się foto silnika uważniej i to będzie silnik PM na 100%
[ Dodano: 2012-12-13, 00:01 ]
a tak na poważnie chłopakowi wkręcacie żeby sobie sam wymienił uszczelkę i paski jak on parownik z gaźnikiem myli
bez obrazy stars1992 ,ale masz 0 pojęcie o mechanice i żebyś bałaganu nie narobił
za wymianę uszczelki i pasków powinien wziąć mechanik max 70zł za robotę
50zł max będą kosztować części uszczelka i paski (Continental)
Gdyby nie mieszkał tak daleko to bym mu pomógł Wymienić pasek alternatora to chłopak dałby rade skoro pewnikiem kompy rozkręca.Zresztą wysłałem nu książkę pdf sam naprawiam i o instalacji gazowej.Mam nadzieje że doszły w końcu,niech poczyta .Niestety kolega LUPO ma racje ale to nie znaczy że ma nie próbować.Albo się zniechęci albo będzie próbował dalej.Przepaloną żarówkę wymieni.Myślałem że popatrzy na kod na bloku silnika że to PM ale może być składany z dwóch . Nie ma co się gorączkować z tym białym dymem może to być woda z katalizatora która paruje no i jest zimno .Jest to wynik jazdy na krótkich trasach i nie ma kiedy odparować.Parę razy wycieczkę dalej proponuje