Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ABC] problem z mocą

Wszystko co tyczy się silników V6
Awatar użytkownika
bzibzi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 685
Rejestracja: 05 mar 2012, 09:16
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: bzibzi » 13 gru 2012, 20:25

tomeksopot pisze:auto ma wymienione węże podciśnienia...i w sumie bez zmian:(
jak zamula to do 3000rpm potem dostaje strzała jakby turbo sie załączyło;) aha i na zimno pali na dotyk ciepłe już gorzej...
a sprawdzales wezyk do map sensora kolo serwa hamulcowego przechodzi i sie przecierac o nie lubi . odlacz sondy i zobacz jak bedzie chodzilo auto

tomeksopot
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 14
Rejestracja: 08 gru 2012, 16:01

Post autor: tomeksopot » 13 gru 2012, 20:55

bzibzi pisze:
tomeksopot pisze:auto ma wymienione węże podciśnienia...i w sumie bez zmian:(
jak zamula to do 3000rpm potem dostaje strzała jakby turbo sie załączyło;) aha i na zimno pali na dotyk ciepłe już gorzej...
a sprawdzales wezyk do map sensora kolo serwa hamulcowego przechodzi i sie przecierac o nie lubi . odlacz sondy i zobacz jak bedzie chodzilo auto
s czy sondy mogę odłączyć sam?? bo nie bardzo wiem gdzie ich szukać;)

Awatar użytkownika
bzibzi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 685
Rejestracja: 05 mar 2012, 09:16
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: bzibzi » 13 gru 2012, 21:46

sondy lambda sa zamontowane na kolektorach wydechowych zakonczone dwoma wtyczkami jedna dwa piny druga okragla jedno pinowa . trafisz po nitce do klebka odlacz dwie oczywiscie na zgaszonym silniku i zobacz jak auto jezdzi . Po tym mozesz je podlaczyc spowrotem oczywiscie na zgaszonym motorku .

Awatar użytkownika
Multifonika
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Motostacja
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Multifonika » 14 gru 2012, 09:21

Proponuje sprawdzić VAGiem jakie temperatury (cieczy i zasysanego powietrza) widzi sterownik oraz podciśnienie w kolektorze.

Awatar użytkownika
Madison
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 97
Rejestracja: 19 paź 2011, 16:21
Lokalizacja: BS

Post autor: Madison » 15 gru 2012, 01:12

jak sie wyrzuci ten plastik z kolektora to sie nic nie stanie ??

Awatar użytkownika
bzibzi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 685
Rejestracja: 05 mar 2012, 09:16
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: bzibzi » 15 gru 2012, 10:05

Madison pisze:jak sie wyrzuci ten plastik z kolektora to sie nic nie stanie ??
wywalaj smialo ja juz tak jezdze rok i wrecz po wywaleniu tego dziadostwa jakby mocniejsze auto bylo

[ Dodano: 2012-12-15, 10:07 ]
Madison, ale w AAH nie ma takiego czegos bo widze ze masz 2.8

Awatar użytkownika
shellah
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3081
Rejestracja: 08 wrz 2007, 09:08
Imię: Artur
Model: Inny
Nadwozie: Coupe
Silnik: 2.8 AAH+lpg
Lokalizacja: Reading UK

Post autor: shellah » 15 gru 2012, 12:18

Madison pisze:jak sie wyrzuci ten plastik z kolektora to sie nic nie stanie ??
W AAH masz klapki do skracania dolotu a całość jest ze stopu jakiegoś metalu

Awatar użytkownika
Madison
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 97
Rejestracja: 19 paź 2011, 16:21
Lokalizacja: BS

Post autor: Madison » 16 gru 2012, 12:42

ja sie pytam czysto z ciekawosci :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki V6”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl