[ABK 2.0] Ciężko pali, po chwili gasnie
[ABK 2.0] Ciężko pali, po chwili gasnie
Witam jeśli był podobny temat to z góry przepraszam ale czytałem i nic nie znalazłem, problem polega na tym iż po odpowiatrzaniu nagrzewnicy przestało mi odpalać auto, iskra jest paliwo dostaje, bo jest jakieś spalanie wydobywają się spaliny z dolotu powietrza i rury,silnik jest z gazem nie jestem teraz w stanie powiedzieć jak się zachowuje auto na gazie ponieważ jest pusto w butli a na stacje nie mam jak dojechać lecz była próba, auto odpaliło niby normalnie nawet jechało normalnie utrzymywało cały czas wysokie obroty po chwili strzeliło prawdopodobnie w filtr powietrza,auto zmuliło i zgasło po tej akcji już nie szło odpalić silnika zauważyłem że auto nie raz odpala jak zdejmę rurę od filtra, wcześniej wszystko było normalnie na lpg jak i na pb lecz nie raz zdarzało się ze auto paliwo jakby na 2 gary i się dusiło ale po chwili wracało do normy proszę o pomoc.
kable nowe
świece nowe
palec i kopułka nowe
antywybuch nie zacina się
napięcie na listwie wtryskowej jest
kable nowe
świece nowe
palec i kopułka nowe
antywybuch nie zacina się
napięcie na listwie wtryskowej jest
przy okazji wyciągnąłem gumę dolotu powietrza była popękana więc ją pokleiłem klejem do szyb, auto normalnie odpaliło wszystko niby ok zrobiłem jazdę próbną, jechało normalnie ale czasem coś nieznacznie przerywało, nagle zaczęło zamulać silnik jakby nie dostawał wgl paliwa no i zgasł i nie było opcji żeby go dalej odpalić, pompkę paliwa słychać na listwie wtryskowej jest napięcie, na kostce przepływki też jest napięcie nie udało mi się tylko sprawdzić napięcia na wtrysku rozruchowym ale skoro nie raz odpala to chyba powinno być, podłączałem pod vaga 208 i nie było błędów. Proszę o pomoc, chcę zaznaczyć ze mam mleko na korku od oleju i w odmie, i delikatnie poci się uszczelka czy to może być tego wina? skoro auto wcześniej chodziło normalnie?
u mnie vag tez nic nie pokazal zlego wartosci przeplywki nawet byly ok .
zero błedów caly osprzet sprawdzalem
-pompe paliwa
-regulator cisnienia paliwa
-nowy hall
-tps
-przekaznik 30 nowy
-kopulka
-palec
-swiece
-przewody
i dalej nic problem sie nasilal z roku na rok czyli szarpaniem robieniem kangura co dziwne objawy na poczatku byly dopiero po przejechaniu ok 150km jednym ciagem bez stawania
puzniej problem bardziej sie nasilal w czasie jazdy chwilowym jak by zanikiem prądu lub paliwa.
na koncu bylo juz o tyle tragicznie ze po kazdym odpaleniu bez znaczenia czy cieply czy zimny silnik okropnie nierówne obroty i brak mocy,dopiero po delikatnym przegazowaniu obroty stawaly na 850 i mozna bylo jechac
calym problemem byl czujnik zasysanego powietrza w przeplywce,wymiana przeplywki uzdrowila auto i do dnia dzisiejszego problemów zero
zero błedów caly osprzet sprawdzalem
-pompe paliwa
-regulator cisnienia paliwa
-nowy hall
-tps
-przekaznik 30 nowy
-kopulka
-palec
-swiece
-przewody
i dalej nic problem sie nasilal z roku na rok czyli szarpaniem robieniem kangura co dziwne objawy na poczatku byly dopiero po przejechaniu ok 150km jednym ciagem bez stawania
puzniej problem bardziej sie nasilal w czasie jazdy chwilowym jak by zanikiem prądu lub paliwa.
na koncu bylo juz o tyle tragicznie ze po kazdym odpaleniu bez znaczenia czy cieply czy zimny silnik okropnie nierówne obroty i brak mocy,dopiero po delikatnym przegazowaniu obroty stawaly na 850 i mozna bylo jechac
calym problemem byl czujnik zasysanego powietrza w przeplywce,wymiana przeplywki uzdrowila auto i do dnia dzisiejszego problemów zero
czy ciepły czy zimny nie widzę różnicy np dziś wieczorem próbowałem odpalić aby wjechać chociaż do garażu i nic 0 odzewu nawet nie pierdnął.
[ Dodano: 2012-12-15, 23:07 ]
podłączyłem teraz pod vaga na nie odpalonym silniku i pokazało mi log 00518 który mówi o potencjometrze przepustnicy co to może być?
[ Dodano: 2012-12-15, 23:07 ]
podłączyłem teraz pod vaga na nie odpalonym silniku i pokazało mi log 00518 który mówi o potencjometrze przepustnicy co to może być?
Jeśli to byłby Halla, to po ostygnięciu by zapalił.
Co do błędu - TPS. Sprawdź go albo VAGiem, albo miernikiem. VAGiem znajdziesz go w blokach pomiarowych. Na zgaszonym silniku otwieraj pomału przepustnicę. Wartość pokazywana w VAGu ma stopniowo wzrastać, bez żadnych przerw czy spadków. Nie pamiętam już w której grupie, ale znajdziesz go wchodząc po kolei w grupy i gdy będziesz otwierał przepustnicę, to wartość będzie się zmieniać. Ostatecznie może się okazać, że TPS jest sprawny i wymaga adaptacji.
Co do błędu - TPS. Sprawdź go albo VAGiem, albo miernikiem. VAGiem znajdziesz go w blokach pomiarowych. Na zgaszonym silniku otwieraj pomału przepustnicę. Wartość pokazywana w VAGu ma stopniowo wzrastać, bez żadnych przerw czy spadków. Nie pamiętam już w której grupie, ale znajdziesz go wchodząc po kolei w grupy i gdy będziesz otwierał przepustnicę, to wartość będzie się zmieniać. Ostatecznie może się okazać, że TPS jest sprawny i wymaga adaptacji.