Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B3 1.8 PM] Silnik PM. Jaki wtrysk paliwa

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
chlopasek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 177
Rejestracja: 06 kwie 2007, 21:54

Post autor: chlopasek » 02 cze 2007, 17:58

ja mam silnik 1.8 pm i mam instalacje gazowa ze sterownikiem stag-50 to juz jest na komputerze w miare dobrze sie sprawuje z wad to jak przelaczam z benzyny na gaz to jakby sie krztusil czasem ale nigdy nie zgasl to zaden problem i swieci mi sie czasem kontrolka silnika ale tez mi to nie przeszkadza,a zalety to:male spalanie srednio10 nawet przy dynamicznej jezdzie i po miescie i nie mam zadnych klopotow na zimnym silniku nic nie gasnie nie przerywa jestem zadowolony z instalacji zrobilem dopiero 20000km zobaczymy co dalej ale polecam to

Morgoth
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11
Rejestracja: 28 maja 2007, 11:09

Post autor: Morgoth » 02 cze 2007, 21:32

Dziękuję wszystkim za posty, a były one bardzo pomocne.
Punkty wysłałem.

P.S. W piątek tj. 8 czerwca umówiłem się na montaż instalacji. Oczywiście podzielę się wrażeniami z jazdy na gazie :P

Awatar użytkownika
Dżejkob
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 276
Rejestracja: 20 mar 2011, 18:26
Lokalizacja: Piła

Post autor: Dżejkob » 14 gru 2012, 15:40

sylwiasty pisze:
Morgoth pisze:Dzieki za pomoc!
sylwiasty pisze:autko bardzo dobrze znosi eksploatację na LPG pod warunkiem dobrego wyregulowania i ustawienia emulacji na odłączoną. W innych przypadkach dochodzi do rozjechania ECU i problemy z pracą silnika na benzynie.
Dla mnie chińszczyzna! Co to jest ECU? Czy odłączenie emulacji oznacza odłączenie sondy lambda?
Jak kolega wyżej napisał - ECU to komputer sterujący pracą silnika na benzynie.
Ustawienie emulacji na "odłączoną" (ewentualnie "brak", w zależności od komputera) oznacza, że podczas pracy na gazie sygnał z sondy nie jest podawany do komputera benzynowego, komputer przyjmuje wartość średnią z góry zaprogramowaną i tym samym nie rozwalają się mapy kompa benzynowego.


Odświerze temat mam dokładnie to co napisał kolega czyli ECU mi sie sypie po przełączeniu na LPG i msuze kompa resetować średnio co 3 dni zeby na PB odpalał czy można to jakos naprawić lub zmodyfikować zeby komp od wtrysku cały czas dostawał sygnał czy jedyną opcja jest zrobienie automatycznego reseta po przekręceniu kluczyka? <buu>

michal84
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 194
Rejestracja: 20 kwie 2011, 19:45
Lokalizacja: Gdansk

Post autor: michal84 » 14 gru 2012, 19:43

najprosciej i najtaniej zrobic emulacje przez zwykly przekaznik, wiele bylo na ten temat pm i abt to te same silniki <ok>

[ Dodano: 2012-12-14, 19:45 ]
https://audi80.pl/b4-abt-lpg-emulato ... t41152.htm

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl