[2.0 16V ACE] ciśnienie paliwa, problemy z rozruchem
-
- Forum Audi 80
- Posty: 78
- Rejestracja: 19 cze 2011, 19:05
- Lokalizacja: Głogów
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
hej, to jest pierwsza rzecz jaką sprawdziłem, zdjąłem węże przy przepustnicy od LPG i kompensacji, zaślepiłem króćce i nie ma różnicy, zaczynam powoli rozglądać się za pompą paliwa ale najpierw muszę zmienić regulator bo zastanawia mnie dlaczego w momencie jak pompa zaczyna nabijać ciśnienie na postoju to regulator odcina przy 4,5bar? bo ewidenteni słychać głośne cyknięcie w nimaldi pisze:hubos21, Może z tym paleniem masz problem z reduktorem lpg który wypuszcza gaz i zalewa kolektor.
nie myślałeś o przejściu na elektornike, zrobułbys to w cenie tych wtrysków, ja jak nie znajde jakiejś używki pompy to robię przekładke chociaż jakoś nie mam chęci pompa do C4 pierburga ori 800-1000zł, można Boscha 040 kupić za ok 450-500zł ale podobno są głośne a walbro nie wspomnenerwus1988 pisze:Pośłuchaj Rafała. Ja teraz przechodzę reanimację silnika,wszystko przez gaz same wtryski 800zł:)
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 948
- Rejestracja: 29 sie 2007, 19:41
- Imię: Rafał
- Model: Audi 80 B1
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 6A
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
hubos21, ja szukam cały czas ADL na żylety. Kurde ani zgnitych ani z zajechanym silnikiem.
Ciekawe czy znajde wczesniej ADLa czy wsadze 2.8 V6 bo jak patrzę na tego potwora to aż mnie ciary przechodzą. Jak V6 wkręca się na obroty to aż ciarki mam tyle że przez prace nad ACE jakoś mam do niego sentyment.
Ciekawe czy znajde wczesniej ADLa czy wsadze 2.8 V6 bo jak patrzę na tego potwora to aż mnie ciary przechodzą. Jak V6 wkręca się na obroty to aż ciarki mam tyle że przez prace nad ACE jakoś mam do niego sentyment.
prędzej bym wstawił 1.8T ale narazie muszę ACE opanować, ja tam lubie ten silniki, przejechałem na nim 190tyś km, małe spalanie na dojazdy do pracy, teraz założyłem wałki z KRa to na górze też się wkręca ładnie ale wiadomo demon prędkości to nie będzie, na wiosne wsadze sobie wałki z ABFa albo dwa wydechy bo wałki z ACE to jest lipa kompletna już 9a ma lepsze
jeżdżę 3,5 roku i nie narzekam i nie zawsze piszczą wtryski i ciekawiło mnie jaki jest powód piszczenia bo zasadę działania na benzynie i po przełączeniu na lpg znamrafalaudi1 pisze:LUPO, wtryski piszczą bo cisnienie je otwiera. Jak możana nazwać to piskiem. To jest dzwięk przepływajacego paliwa. jak masz na gazie to nie piszczą bo pompa paliwa jest wyłaczona a co za tym idzie nie jest podawane paliwo na wtryski.
Nie martw się "piszczeniem' tylko tym jak długo pojeździsz na gazie w tym silniku, jak długo da rade rozdzielacz, wtryskiwacze, zawory, łożyska na wale korbowym.
szczerze mówiąc nie rozbierałem tego silnika,ale rafalaudi1 dam sobie ręce z nogami pociąć w plasterki że na wale korbowym nie znajdę żadnego łożyska tak więc nie wiem czemu miały by paść i dlaczego by miał cokolwiek paść z układem korbowym przez zasilanie gazem?
poczytałem stare posty na innych forach i potwierdziły trochę to co sprawdziłem ostatnio, ciśnienie w układzie mam takie jak powinno być i przed filtrem paliwa jak i w rozdzielaczau ale jest problem z ciśnieniem między rozdzielaczem a wtryskami, poprostu wtryski przepuszczają paliwo a wiadomo jak wykapie z nich paliwo to mamy w rurkach powietrze i właśnie auto po odpaleniu tak pracuje jakby było zapowietrzone, narazie zmieniam wszystkie oringi i gniazda wtrsykiwaczy, czy ktoś się orientuje po co jest odpwoietrzenie z tych gniazd wtrysków?
[ Dodano: 2012-11-22, 15:43 ]
założyłem nowe gniazda wtrysków ori, 3 komplety nowych oringów i podmieniłem wtryskiwacz, po nocy zimny pali na tyka, ciepły średnio, dzisiaj wpinałem manometr we wyjścia od wtrysków w rozdzielaczu i zapalałem auto, o dziwo silnik zapala i równo pracuje bez różnicy, który wtryskiwacz się odłączy, ciśnienie pracy na każdym wyjściu jest 6,2bar po wyłączeniu silnika spada na równe 4bar, idealnie jest tak samo na każdym z wyjść, jutro będe sprawdzał ile spadnie ciśnienie na każdym wyjściu po 10, 20 i 30 minutach, mam też na podmianke pompe paliwa
[ Dodano: 2012-11-23, 19:23 ]
dzisiaj sprawdzałem jeszcze elektryke i okazało się, że mam urwany kabelek we wtyczce od przepustnicy, dokładnie ten od biegu jałowego zobaczymy czy będzie poprawa, wczesniej podmianka pompy paliwa nic nie pomogła na obu pompach to samo, wymieniłem i ustawiłem wszystko już w tym silniku i jak pisałem wyżej wszystko wskazuje na nieszczelne wtryskiwacze z których wycieka paliwo podczas postoju dłuższego niż 10minut ale jak wiadomo nowe wtryski to koszt prawie 900zł/4 szt więc nie opłacalne w najbliższych tygodniach będe podpinał elektronike
[ Dodano: 2012-11-25, 11:55 ]
no i się potwierdziło, wtryski nie trzymają, już nawet nie potrzebny jest manometr, po wyłączeniu silnika wycieka z nich paliwo i to mocno, widać robiące się pęcherzyki powietrza
[ Dodano: 2012-12-07, 13:09 ]
problem odpalanie rozwiązany w dniu dzisiajeszym i tak jak wnioskowałem winę ponoszą wtryskiwacze, udało mi się kupić komplet 5szt z Audi 2.3 sprowadzonej z Niemiec nie jeżdżącej na gazie, odpala perfekto
[ Dodano: 2012-11-22, 15:43 ]
założyłem nowe gniazda wtrysków ori, 3 komplety nowych oringów i podmieniłem wtryskiwacz, po nocy zimny pali na tyka, ciepły średnio, dzisiaj wpinałem manometr we wyjścia od wtrysków w rozdzielaczu i zapalałem auto, o dziwo silnik zapala i równo pracuje bez różnicy, który wtryskiwacz się odłączy, ciśnienie pracy na każdym wyjściu jest 6,2bar po wyłączeniu silnika spada na równe 4bar, idealnie jest tak samo na każdym z wyjść, jutro będe sprawdzał ile spadnie ciśnienie na każdym wyjściu po 10, 20 i 30 minutach, mam też na podmianke pompe paliwa
[ Dodano: 2012-11-23, 19:23 ]
dzisiaj sprawdzałem jeszcze elektryke i okazało się, że mam urwany kabelek we wtyczce od przepustnicy, dokładnie ten od biegu jałowego zobaczymy czy będzie poprawa, wczesniej podmianka pompy paliwa nic nie pomogła na obu pompach to samo, wymieniłem i ustawiłem wszystko już w tym silniku i jak pisałem wyżej wszystko wskazuje na nieszczelne wtryskiwacze z których wycieka paliwo podczas postoju dłuższego niż 10minut ale jak wiadomo nowe wtryski to koszt prawie 900zł/4 szt więc nie opłacalne w najbliższych tygodniach będe podpinał elektronike
[ Dodano: 2012-11-25, 11:55 ]
no i się potwierdziło, wtryski nie trzymają, już nawet nie potrzebny jest manometr, po wyłączeniu silnika wycieka z nich paliwo i to mocno, widać robiące się pęcherzyki powietrza
[ Dodano: 2012-12-07, 13:09 ]
problem odpalanie rozwiązany w dniu dzisiajeszym i tak jak wnioskowałem winę ponoszą wtryskiwacze, udało mi się kupić komplet 5szt z Audi 2.3 sprowadzonej z Niemiec nie jeżdżącej na gazie, odpala perfekto
Podepne sie pod temat.
Audi 80 ACE z 95 roku Competition, problem pojawil sie gdy auto stalo 3 dni a na 4 chcialem go rano odpalic. Akumulator padl, wiec zostal naladowany i na nastepny dzien wlozylem go podpiolem i tu sie zaczynaja schody poniewaz kreci rozrusznik chodzi ale wuto nie odpala. Co mnie zaciekawilo to brak charakterystycznego dzwieku przy prekreceniu kluczyka na zaplon gdy slychac bylo pompe paliwa (tak mi sie wydaje) teraz nie ma tego dzwieku. Chcialem sprawdzic swiece czy jest iskra, ale od krecenia i proby odpalania akum znowu padl.Co powinienem sprawdzic w pierwszej kolejnosci. Jak i gdzie jest pompa paliwa. Zbiornik mam plastikowy od dolu po prawej stronie, czy pompa jet pod siedzeniem czy pod spodem. Z gory dziekuje za pomoc. Bede zobowiazany <ok>
Audi 80 ACE z 95 roku Competition, problem pojawil sie gdy auto stalo 3 dni a na 4 chcialem go rano odpalic. Akumulator padl, wiec zostal naladowany i na nastepny dzien wlozylem go podpiolem i tu sie zaczynaja schody poniewaz kreci rozrusznik chodzi ale wuto nie odpala. Co mnie zaciekawilo to brak charakterystycznego dzwieku przy prekreceniu kluczyka na zaplon gdy slychac bylo pompe paliwa (tak mi sie wydaje) teraz nie ma tego dzwieku. Chcialem sprawdzic swiece czy jest iskra, ale od krecenia i proby odpalania akum znowu padl.Co powinienem sprawdzic w pierwszej kolejnosci. Jak i gdzie jest pompa paliwa. Zbiornik mam plastikowy od dolu po prawej stronie, czy pompa jet pod siedzeniem czy pod spodem. Z gory dziekuje za pomoc. Bede zobowiazany <ok>
w B4 pompa jest w zbiorniku ale gdzie jest do niej dostępm to nie wiem bo ja mam C4, zanim ją wyciągniesz sprawdź czy jest zasilanie we wtyczce od niej, może coś z przekaźnikiem, może masz jakiś alarm dołożony z odcięciem pompy i tu coś nie halo, przekaźnik pompy załączany jest przez ECU, najpierw naładuj aku i poluzuj jeden przewód od wtryskiwacza przy rozdzielaczu jak będzie ładny gejzer podczas kręcenia to znaczy, że pompa racuje, jak nie to tak jak powyżej
Akum wlozylem nie odpalil sprawdzilem swiece iskra jest wiec prad odpada pompy nadal nie slychac. Jak mozna sprawdzic przekaznik, to jest ten 208 ??? Sprawdzilem wszystkie bezpieczniki sa sprawne. Mowisz zebym odkrecil jeden przewod przy wtrysiwaczu chodzi ci o te metalowe sztywne przewody ??? http://www.google.pl/imgres?imgurl=http ... Aw&dur=344
[ Dodano: 2012-12-15, 13:19 ]
Kupilem na szrocie 2 przekazniki 208 i podmienilem ani na jednym ani na drugim nie pali pompy nadal nie slychac.
[ Dodano: 2012-12-15, 13:19 ]
Kupilem na szrocie 2 przekazniki 208 i podmienilem ani na jednym ani na drugim nie pali pompy nadal nie slychac.
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 948
- Rejestracja: 29 sie 2007, 19:41
- Imię: Rafał
- Model: Audi 80 B1
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 6A
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Siema. Podepne sie pod temat zeby nie zasmiecac. Mam taki problem ze po przekreceniu kluczyka na zaplon nie dobija mi paliwa (nigdy czy stoi 2 godziny czy 2 tygodnie) prad na pompie paliwa pojawia sie dopiero w momencie krecenia rozrusznika. Dodam ze auto jezdzi normalnie i ze co 15 tysiecy km umiera pompa paliwa. od czego zaczac ? Pozdrawiam i z gory dzieki za podpowiedzi