a nie robią ci się dwa stany oleju? i jak z przewodami od chłodnicy, puchną w miarę nagrzewania auta?Kostek80 pisze:Płynu ubywa i jest w oleju płyn.
[B3] Biała perełka by kostek Nowe graty str.9+ Fele.
no to jeszcze nie do końca świadczy o uszczelce, ja na przykład tak miałem ostatnio i miałem padnięty termostat przez co układ się dodatkowo zapowietrzał no i wentylator nawet przy 110 się nie włączał a po odkręceniu korka zbiorniczka wywalało masę powietrza z płynem. Zacznij najpierw od najprostszych rzeczy bo mi się wydaje że masz zapowietrzony układ a jak z ogrzewanie? szybko auto łapie temp roboczą?A z węzami zauważyłem to na przeglądzie jak auto stało odpalone przez dłuższy czas to mocno były nabrzmiałem temp. doszła do 100 stopni a wentylator się nie odpalił
A jak auto pochodzi dłużej to dolny przewód od chłodnicy i sama chłodnice masz ciepłe? jak nie to auto chodzi na małym obiegu i masz najprawdopodobniej walnięty termostat albo zapowietrzony układ , co do wskazań temperatury to albo czujnik albo coś nie tak z licznikiem i lepiej się tym zajmij od razu bo może auto gotujesz nawet nic o tym nie widząc. Poszukaj na forum a na pewno coś znajdzieszKostek80 pisze:Ogrzewanie auta jest słabsze niż przed wymianą płynu chłodniczego a na wskażniku temperatury silnika wskazówka jest cały czas na minimum.
czujnik temperatury podający info na zegary i do kontrolki masz na krócu przy głowicy, to ten po prawo u góry a przynajmniej u mnie w PM. Termostat masz w pompie wodyKostek80 pisze:Ok dziś sprawdze te przewody. Czujnik temp. to ten przy chłodnicy tak ? I w którym miejscu znajduje się termostat? Dodam silnik 1,6 pp