Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ B3 1.6D 1986 ] - nie odpala na zimnym

Awatar użytkownika
andi77
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2114
Rejestracja: 03 lip 2010, 16:35
Lokalizacja: Lubelskie (LWL)

Post autor: andi77 » 16 gru 2012, 20:56

MUNIOR pisze:AUDI_POZNAN napisał/a:
co to jest za "czujnik"
Czujnika nie obczajam <hmm>
Powinien być przy pompie.
Zaznaczyłem na fotce <ok>
Obrazek

AUDI_POZNAN
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 32
Rejestracja: 10 gru 2012, 10:26
Lokalizacja: Poznań

Post autor: AUDI_POZNAN » 16 gru 2012, 21:01

jeszcze kolego mi powiedz od czego on dokładnie jest?

Awatar użytkownika
andi77
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2114
Rejestracja: 03 lip 2010, 16:35
Lokalizacja: Lubelskie (LWL)

Post autor: andi77 » 17 gru 2012, 08:15

AUDI_POZNAN, Tak to wygląda jak jest na swoim miejscu <ok>
Obrazek

Obrazek

PS. Po fotkach wnioskuję, że masz silnik o oznaczeniu [JK].

Awatar użytkownika
Marcin_89
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 975
Rejestracja: 02 lip 2008, 20:39
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: Marcin_89 » 17 gru 2012, 09:48

Ten czujnik to coś w rodzaju ekonomizera (spotkałem się z tym gdzieś bodajże na forum golfa), mam to samo u siebie, ale jestem ciekaw jak to ma działać u nas, bo w Jettach np. na zegarach była kontrolka, która zaczynała się świecić, gdy powinno się zmienić bieg.

Awatar użytkownika
andi77
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2114
Rejestracja: 03 lip 2010, 16:35
Lokalizacja: Lubelskie (LWL)

Post autor: andi77 » 17 gru 2012, 10:15

Marcin_89 pisze:Ten czujnik to coś w rodzaju ekonomizera
Zauważyłem, że w tym silniku (JK) na biegu jałowym czujnik jest wciśnięty... natomiast po dodaniu gazu się rozłącza.

AUDI_POZNAN
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 32
Rejestracja: 10 gru 2012, 10:26
Lokalizacja: Poznań

Post autor: AUDI_POZNAN » 17 gru 2012, 11:22

dzięki za informacje koledzy. dziś sobie to podlączę i zobaczę czy na zegarach mam taka kontrolkę. mam jeszcze jedno pytanie. Od początku kiedy auto kupiłem, osiemdziesiątka nigdy nie chciała mi odpalić na ssaniu. Zapytałem więc sprzedającego dlaczego tak jest powiedział mi że kiedy dał pompe do uszczelnienia tak się stało. Co może być z ssaniem. Co się dzieje? NA NIE ODPALONYM SILNIKU - Kiedy pociągam "wajche" auto nie chce odpalić ( kręci, kreci i nie chce odpalić) natomiast kiedy ssanie wyłącze auto odpala odrazu. NA ODPALONYM SILNIKU - kiedy ssanie zostaje włączone silnik ma zwiekszone obrony i widać że ssanie działa. Miał ktoś podobny problem?

[ Dodano: 2012-12-19, 11:49 ]
??

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl