[b3/b4] Kilka rezanek fotogalerie + update 03.2012
-
- Moderator
- Posty: 1240
- Rejestracja: 23 lis 2006, 00:23
- Imię: Michał
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
[b3/b4] Kilka rezanek fotogalerie + update 03.2012
Poniżej prezentuję kilka mniej lub bardziej udanych rezanek, które udokumentowałem mini fotostory:
https://plus.google.com/u/0/photos/1090 ... 319/albums
https://plus.google.com/u/0/photos/1090 ... 319/albums
Ostatnio zmieniony 06 paź 2013, 16:23 przez UFOtm, łącznie zmieniany 3 razy.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 253
- Rejestracja: 19 maja 2010, 16:50
- Lokalizacja: podkarpacie RPZ
-
- Moderator
- Posty: 1240
- Rejestracja: 23 lis 2006, 00:23
- Imię: Michał
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
Chromem wyeliminowałem pożółkły plastik, który mnie irytował w połączeniu z ładnym chromem w soczewce. Inną opcją jest na czarno. Ogólnie miałem w planie zmianę koloru kierunków na białe ori z siatką w środku (poprzednio pomarańcze) stąd rozjaśnienie halogenu. Teraz przód wygląda świeżo i fabrycznie zgodnie z zamiarem.levis1991 pisze:ufo co daje chromowany halogen?:)
-
- Moderator
- Posty: 1240
- Rejestracja: 23 lis 2006, 00:23
- Imię: Michał
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
Niestety nie zdazylem przymierzyc gdyz nie moglem dobrac opornika do kierunkow diodowych. Ogolnie na awaryjkach migaly ladnie i byly bardzo wyrazne. Halogen nie spelnil swojej funkcji bez szklawiec gdybym teraz cos takiego tworzyl to w oparciu o ori kwadratowy halogen <ok>bartekziomek89 pisze:UFOtm, masz może fotki jak świecą te swiatła CFL?
To jest blenda od Coupe a nie od cabrio w skrocie: trzeba wyciac tyl tej blendy i boki zeby weszlo na szerokosc i glębokość oraz dorobic ściankę tylną. <ok>jugo007 pisze:ufo zdjęci pierwsza klasa jak byś mógł opisać w skrócie rezanie tej blendy od cabrio byłbym ci bardzo wdzięczny chce też sobie zrobić bo na orginał niema szans żeby dostać
- IC69
- Przyjaciele
- Posty: 4800
- Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
- Imię: Irek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Warszawa
kori, o to Ci loto? https://audi80.pl/b4-cabrio-rezanie- ... t10002.htm
-
- Moderator
- Posty: 1240
- Rejestracja: 23 lis 2006, 00:23
- Imię: Michał
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
Na dniach odbyło się kilka rezanek z grupy tych mniejszych, ale przydatnych...
Na pierwszy ogień poszła podstawka/podnóżek pod stopę w kolorze black z ori wspornikiem - stopka 45pln z przesyłką - montaż prosty, dwa wkręty w podłoge i nacięcie w wykładzinie.
później doszedł podłokietnik w kolorze black w skórze więc na gotowca po przyjęciu od listonosza powędrował do fotela. Tym razem poszło na patencie kolegi joandaw czyli na płaskowniku z nasadką 19mm. Zakup podłokietnika 160pln z wysyłką + nasadka 19mm 3pln
jako trzecie grubsze rezanko przywędrowała kierownica z TT mk2 flat bottom czyli płaski spód...
kierownica zakup 300pln
zaślepka airbagu 150pln
redukcja wieloklinu 35pln
pierscień dystansowy 60pln
wystrzelona poducha od a4b7 160pln
Było trochę spasowywania, ale ogólnie wyszło jak należy czyli klakson i odbijanie działa.
Najwięcej było rezania, żeby wpasować stelaż po wystrzelonej poduszce bez którego klaksonu by nie było. Stelaż był w kształcie single frame a kierownica środek okrągły. Na szczęście okazało się że podstawa stelaża na sprężynach wymiarami mieści się idealnie w kierownicę. Obróbce uległa tylko podstawa naboju airbaga. Nabój został zdemontowany podstawa stelaża poprzycinana i uformowana na kształt okrągły.
Następnie wystarczyło zrobić palucha, który przewodzi plusa z obudowy kierownicy i przykleić go do kierownicy w miejsce wcześniej odmierzone. Na koniec założyłem pierścień dystansowy pomiędzy obudowę kierownicy a kierownicę by było estetycznie. Tu podziękowania dla joandaw za super dotoczone graty.
Elementy składowe i efekt końcowy w galerii poniżej:
https://picasaweb.google.com/1174769971 ... 56Y9NjF3QE#
Na pierwszy ogień poszła podstawka/podnóżek pod stopę w kolorze black z ori wspornikiem - stopka 45pln z przesyłką - montaż prosty, dwa wkręty w podłoge i nacięcie w wykładzinie.
później doszedł podłokietnik w kolorze black w skórze więc na gotowca po przyjęciu od listonosza powędrował do fotela. Tym razem poszło na patencie kolegi joandaw czyli na płaskowniku z nasadką 19mm. Zakup podłokietnika 160pln z wysyłką + nasadka 19mm 3pln
jako trzecie grubsze rezanko przywędrowała kierownica z TT mk2 flat bottom czyli płaski spód...
kierownica zakup 300pln
zaślepka airbagu 150pln
redukcja wieloklinu 35pln
pierscień dystansowy 60pln
wystrzelona poducha od a4b7 160pln
Było trochę spasowywania, ale ogólnie wyszło jak należy czyli klakson i odbijanie działa.
Najwięcej było rezania, żeby wpasować stelaż po wystrzelonej poduszce bez którego klaksonu by nie było. Stelaż był w kształcie single frame a kierownica środek okrągły. Na szczęście okazało się że podstawa stelaża na sprężynach wymiarami mieści się idealnie w kierownicę. Obróbce uległa tylko podstawa naboju airbaga. Nabój został zdemontowany podstawa stelaża poprzycinana i uformowana na kształt okrągły.
Następnie wystarczyło zrobić palucha, który przewodzi plusa z obudowy kierownicy i przykleić go do kierownicy w miejsce wcześniej odmierzone. Na koniec założyłem pierścień dystansowy pomiędzy obudowę kierownicy a kierownicę by było estetycznie. Tu podziękowania dla joandaw za super dotoczone graty.
Elementy składowe i efekt końcowy w galerii poniżej:
https://picasaweb.google.com/1174769971 ... 56Y9NjF3QE#
-
- Forum Audi 80
- Posty: 441
- Rejestracja: 19 lut 2011, 19:42
- Imię: tomek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: ZAWIERCIE