[ B4 ] Audi 80 Avant by "Aldon"
[ B4 ] Audi 80 Avant by "Aldon"
Witam wszystkich posiadaczy A80
Zbierałem się w sobie i w końcu coś napisze
Rok Produkcji 1993
Silnik:1.9 TDI (90KM) na osprzęcie Bosch'a
Kolor:Srebrny metalic LY7T
Przebieg:222 645 km (+/- 150 tysięcy był cofnięty)
Wyposażenie:
ABS
elek.szyberdach
elek. lusterka
wspomaganie kierownicy
roleta, relingi dachowe
alufelgi 15" na lato
koła zimowe 15" z pięknymi kołpakami Evo Sport ;d
Podgrzewana tylna szyba
Podłokietnik z tyłu
Alarm ale bez pilota i nie wiadomo czy działa
Auto kupione gdzieś połową lipca wyszukane na alledrogo i po dłuższym poszukiwaniu, choć po pierwszym spojrzeniu (eee srebrny ble ) Ale przypadł potem do gustu aż za nadto :mrgreen:
Przybyło z Belgi w zadowalającym stanie blacharskim bez żadnych ognisk rdzy.
A no i rzecz charakterystyczna z tym autkiem to gwizdająca turbina jednych doprowadza do szału mnie do stanu narkotycznego, prawdopodobnie nie szczelność jakaś jest :lol:
Jako że auto nie posiadam za długo już potrafiło mi zrobić małego psikusa (Zaczęła palić się instalacja elektryczna , najprawdopodobniej od gniazda zapalniczki a że bezpiecznik był jakiś "Hiński" to resztę każdy może sobie dołożyć, na szczęście byłem wtedy w samochodzie wiec nic poważnego się nie stało prócz nadpalenia głównej wiązki i wytopienia dziury w skrzynce bezpieczników.
Od zakupu wymieniłem:
Amortyzator prawy przód (stary pokazał 6 % przy czym drugi 78%)
Nowy akumulator (z poprzedniego auta prawie nowy 45 Ah ale daje radę mimo dużej fali krytyki)
Rozrząd - pasek Contitech, napinacz i rolka SKF
Olej (Castrol Magnatec 10W40 Diesel)
Wszystkie filtry
Tuleje wahaczy
Łączniki stabilizatora
Skrzynkę bezpieczników
I wiele innych drobiazgów których się nie doliczam bo głowa boli :mrgreen:
Plany:
Chip's od Kostrza
Polerka komina
Zaślepienie EGR ZROBIONE <rotfl>
Ogarnięcie tylnego car audio
Lampy tył a'la RS2
Wymiana "gąbki" od nawiewu ciepłego powietrza
Uszczelnienie pompy wtryskowej "bo coś zaczyna sączyć"
Zabudowanie jakiegoś suba w tylni lewy boczek żeby nie zagracało bagażnika 8-)
Zrobienie zapalniczki po stacyjce przez przekaźnik
Jak przypomnę sobie to dopisze
A teraz czas na parę fotek, za wiele nie mam bo jakoś nigdy się zabrać za to nie mogę :evil:
Edit : 6 września 2013
Dawno nic tutaj nie pisałem wiec pasuje co nie co uzupełnić.
Ostatnio wpadł mi fajny głośnik w ręce : Hertz Es 380 (450 W rms)
Skrzynka strojona na 27 Hz wg książki producenta "64 litry"
Zasila go "Piździng" ale daje radę, mimo fali krytki jest wystarczający , na ciśnienie nie narzekam ;D
Założony został również chip's od "kostrza" na 130/300 wiec autko już jeździ w miarę przyzwoicie , jeszcze wtryski i będzie malinka
Zamontowałem też kilka pasków led " ciepły biały " w podświetlenie kabiny i bagażnika w miejsce starych żarówek które ledwo co świecą o ori wiec poprawa dużo lepsza.
Oraz zarzuciłem używane alusy które udało mi się kupić dość tanio, 15 " szału nie ma ale na lato jak znalazł, na czasie wrzucę kilka fotek z zewnątrz samochodu bo nie ma nigdy czasu jak się Audi prezentuje.
A i w miedzy czasie zostało naprawione ogrzewanie poprzez wymianę gąbek " bez zdejmowania deski rozdzielczej" dużo czytałem na ten temat ze ciężko a mi to zajęło jakieś 5 godz wiec nie najgorzej. Ale za to grzanie mam porządne
CDN...
Zbierałem się w sobie i w końcu coś napisze
Rok Produkcji 1993
Silnik:1.9 TDI (90KM) na osprzęcie Bosch'a
Kolor:Srebrny metalic LY7T
Przebieg:222 645 km (+/- 150 tysięcy był cofnięty)
Wyposażenie:
ABS
elek.szyberdach
elek. lusterka
wspomaganie kierownicy
roleta, relingi dachowe
alufelgi 15" na lato
koła zimowe 15" z pięknymi kołpakami Evo Sport ;d
Podgrzewana tylna szyba
Podłokietnik z tyłu
Alarm ale bez pilota i nie wiadomo czy działa
Auto kupione gdzieś połową lipca wyszukane na alledrogo i po dłuższym poszukiwaniu, choć po pierwszym spojrzeniu (eee srebrny ble ) Ale przypadł potem do gustu aż za nadto :mrgreen:
Przybyło z Belgi w zadowalającym stanie blacharskim bez żadnych ognisk rdzy.
A no i rzecz charakterystyczna z tym autkiem to gwizdająca turbina jednych doprowadza do szału mnie do stanu narkotycznego, prawdopodobnie nie szczelność jakaś jest :lol:
Jako że auto nie posiadam za długo już potrafiło mi zrobić małego psikusa (Zaczęła palić się instalacja elektryczna , najprawdopodobniej od gniazda zapalniczki a że bezpiecznik był jakiś "Hiński" to resztę każdy może sobie dołożyć, na szczęście byłem wtedy w samochodzie wiec nic poważnego się nie stało prócz nadpalenia głównej wiązki i wytopienia dziury w skrzynce bezpieczników.
Od zakupu wymieniłem:
Amortyzator prawy przód (stary pokazał 6 % przy czym drugi 78%)
Nowy akumulator (z poprzedniego auta prawie nowy 45 Ah ale daje radę mimo dużej fali krytyki)
Rozrząd - pasek Contitech, napinacz i rolka SKF
Olej (Castrol Magnatec 10W40 Diesel)
Wszystkie filtry
Tuleje wahaczy
Łączniki stabilizatora
Skrzynkę bezpieczników
I wiele innych drobiazgów których się nie doliczam bo głowa boli :mrgreen:
Plany:
Chip's od Kostrza
Polerka komina
Zaślepienie EGR ZROBIONE <rotfl>
Ogarnięcie tylnego car audio
Lampy tył a'la RS2
Wymiana "gąbki" od nawiewu ciepłego powietrza
Uszczelnienie pompy wtryskowej "bo coś zaczyna sączyć"
Zabudowanie jakiegoś suba w tylni lewy boczek żeby nie zagracało bagażnika 8-)
Zrobienie zapalniczki po stacyjce przez przekaźnik
Jak przypomnę sobie to dopisze
A teraz czas na parę fotek, za wiele nie mam bo jakoś nigdy się zabrać za to nie mogę :evil:
Edit : 6 września 2013
Dawno nic tutaj nie pisałem wiec pasuje co nie co uzupełnić.
Ostatnio wpadł mi fajny głośnik w ręce : Hertz Es 380 (450 W rms)
Skrzynka strojona na 27 Hz wg książki producenta "64 litry"
Zasila go "Piździng" ale daje radę, mimo fali krytki jest wystarczający , na ciśnienie nie narzekam ;D
Założony został również chip's od "kostrza" na 130/300 wiec autko już jeździ w miarę przyzwoicie , jeszcze wtryski i będzie malinka
Zamontowałem też kilka pasków led " ciepły biały " w podświetlenie kabiny i bagażnika w miejsce starych żarówek które ledwo co świecą o ori wiec poprawa dużo lepsza.
Oraz zarzuciłem używane alusy które udało mi się kupić dość tanio, 15 " szału nie ma ale na lato jak znalazł, na czasie wrzucę kilka fotek z zewnątrz samochodu bo nie ma nigdy czasu jak się Audi prezentuje.
A i w miedzy czasie zostało naprawione ogrzewanie poprzez wymianę gąbek " bez zdejmowania deski rozdzielczej" dużo czytałem na ten temat ze ciężko a mi to zajęło jakieś 5 godz wiec nie najgorzej. Ale za to grzanie mam porządne
CDN...
Ostatnio zmieniony 06 wrz 2013, 11:45 przez Aldon, łącznie zmieniany 4 razy.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 337
- Rejestracja: 10 mar 2010, 08:58
- Imię: Pawel
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Cabrio
- Silnik: 2.6 ABC
- Lokalizacja: Torun
Kupić 2 nowe!! i nie wierzyć w badania skuteczności na stacjach diagnostycznych bo to pic na wode fotomontaż.bzibzi pisze:to co lepiej zeby mial z jednej strony te 6 % sprawnosci twoim zdaniem ? , wez pod uwage ze nowe amorki potrafia miec po 70 procentp-a-b-u pisze:A potem się czyta w kronikach kryminalnych: " z nieznanych przyczyn zjechał na przeciwległy pas ruchu"
tak sie powinno robic ale polskie realnia sa niestety jakie sa , co do maszyny to widac wiesz lepiej niz stary mechanikp-a-b-u pisze:Kupić 2 nowe!! i nie wierzyć w badania skuteczności na stacjach diagnostycznych bo to pic na wode fotomontaż.bzibzi pisze:to co lepiej zeby mial z jednej strony te 6 % sprawnosci twoim zdaniem ? , wez pod uwage ze nowe amorki potrafia miec po 70 procentp-a-b-u pisze:A potem się czyta w kronikach kryminalnych: " z nieznanych przyczyn zjechał na przeciwległy pas ruchu"
-
- Forum Audi 80
- Posty: 337
- Rejestracja: 10 mar 2010, 08:58
- Imię: Pawel
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Cabrio
- Silnik: 2.6 ABC
- Lokalizacja: Torun
Każdy diagnosta z jakim rozmawiałem tłumaczył, że nie oceniają skuteczności tylko patrzą na różnice między stronami. Skuteczności te maszynki nie pokazują miarodajnej podobno.bzibzi pisze:tak sie powinno robic ale polskie realnia sa niestety jakie sa , co do maszyny to widac wiesz lepiej niz stary mechanik