Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 b2GTE quattro] 1.8DZ zimny nie pali

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
kępes b2
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 46
Rejestracja: 11 sty 2010, 15:34
Lokalizacja: mielec

[80 b2GTE quattro] 1.8DZ zimny nie pali

Post autor: kępes b2 » 18 gru 2012, 21:46

Obiaw to: gdy odpalę zimny silnik obroty ustawiają sie na poziomie około 800 obr/min może troszkę wyżej a powinien mieć ponad 1000 obr/min do chwili rozgrzania(faza nagrzewania),przy większym mrozie gasł od razu i trzeba było z gazem odpalać i trzymać na obrotach,do tego dodam ,ze gdy odpalę i chce dodać gazu motor krztusi sie i gasnie.Jak sie rozgrzeje jest ok i trzyma obroty ok 950. to co sprawdziłem: szczelny układ, wrtysk rozruchowy działa prawidłowo,wartość mieszanki w normie,zasuwa dodatkowego powietrza zdaje sie tez pracować dobrze (silnik zimny,zaciskam kleszczami gumowy wąż obroty maleja.Ciepły zaciskam i nic)
Moze jest jakiś czujnik za to odpowiadający lub przekaznik/bezpiecznik?? już nie wiem...

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 18 gru 2012, 23:26

kępes b2 pisze:Moze jest jakiś czujnik za to odpowiadający lub przekaznik/bezpiecznik?? już nie wiem...
Może jakiś czujnik temp. sprawdź, ssania?

wombat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 24
Rejestracja: 09 kwie 2012, 12:45

Re: [80 b2GTE quattro] 1.8DZ zimny nie pali

Post autor: wombat » 19 gru 2012, 08:40

kępes b2 pisze:Obiaw to: gdy odpalę zimny silnik obroty ustawiają sie na poziomie około 800 obr/min może troszkę wyżej a powinien mieć ponad 1000 obr/min do chwili rozgrzania(faza nagrzewania),przy większym mrozie gasł od razu i trzeba było z gazem odpalać i trzymać na obrotach,do tego dodam ,ze gdy odpalę i chce dodać gazu motor krztusi sie i gasnie.
Ja miałem kropka w kropke identyczne objawy w moim B3 (silnik 3A) - winny był czujnik temperatury płynu chłodniczego (ten do kompa, bo są dwa, do zegarów i komputera)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl