[B4 ABC] bicie na kierownicy podczas hamowania
Bicie na kierownicy podczas hamowania
Witam kolegów!podłącze sie do tematu, mialem podobny problem 2 tyg do tyłu z tym
biciem na kierownicy u mnie bylo to powodem że tłoczek na prawym kole z przodu nie cofał sie do tyłu i klocki ocierały sie o tarcze hamulcową,i według mnie ją rozgrzewały bardzo po wyczyszczeniu tłoczka i zmianie tarcz obu na tylnich kołach i nowych klocków (bo stare tarcze były az przyrdzewniałe od srodka) bicia juz nie mam i po problemie.Moze komus bedzie mała wskazówka przydatna kiedys,pozdrawiam. <ok>
biciem na kierownicy u mnie bylo to powodem że tłoczek na prawym kole z przodu nie cofał sie do tyłu i klocki ocierały sie o tarcze hamulcową,i według mnie ją rozgrzewały bardzo po wyczyszczeniu tłoczka i zmianie tarcz obu na tylnich kołach i nowych klocków (bo stare tarcze były az przyrdzewniałe od srodka) bicia juz nie mam i po problemie.Moze komus bedzie mała wskazówka przydatna kiedys,pozdrawiam. <ok>
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7
- Rejestracja: 30 sie 2012, 20:40
- Lokalizacja: Skarżysko Kamienna
Sprawdź czy tłoczek chodzi płynnie, czy nie jest zapieczony, miejsce styku tarczy z piastą, myślę że nie dokręcasz kół metrową rurą? Boi to może skrzywi piastę. Zobacz jeszcze luz na prowadnicach, czy płynnie chodzą. Jak to nie pomoże to czujnik zegarowy i mierzy bicie. Jak jest duże to przetoczyc bez demontażu z piasty.
bo się nie toczy,a jak są dobre to nie trzeba toczyćsagem pisze:Bo?LUPO pisze:tarcz się nie toczy!piotrw54 pisze:Ja bym toczył tarcze nawet te nowe.
Jak są dobre to można przetoczyć
jak się kupuje tarcze firmy krzak z alledrogo bo ciężko dołożyć do droższych i lepszych to później są takie efekty że biją,szczególnie przy tarczach wentylowanych
kup ATE i nie będziesz musiał robić takich bzdur jak toczenie
miałem podobny problemik waliło jak cholera ,juz sie napalałem na kupno nowych na szczęście mechanior muwi zostaw narazie grubośc jest dobra ,bo luzy na wachaczach tulejkach swożniach tylnej belce ,także zrobiłem to i cacy nic chamuje spoko,podkreślam że robiłem kopleks gumy i swożnie wachacza końcówki drązka ,silentblocki wózka ,tylna belka gumy ,także dokładnie nie zlokalizowałem dlaczego ale jest niebo a ziemia ,a wszystkie części lemf oczywiście
-
- Forum Audi 80
- Posty: 408
- Rejestracja: 25 sty 2013, 11:34
- Imię: Hubert
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Szydłowiec/Maz.
witam! mam podobny problem z drżeniem kiery. Przy prędkości ok. 80 jak słabo nacisnę na pedał a jak mocniej to ustaje. Czy mogą mieć wpływ na to tylne tarcze i klocki? Tarcze to mają po góra 8mm i na jednej głębokie wżery są. A przy drugiej to na wew. części tarczy pół klocka jest ale po całej szerokości tarczy idzie. Przód trw tarcze plus klocki wymieniane 15tkm temu. Parę dni do tyłu zdjąłem ten zestaw i czyściłem piastę, tarczę wew. i na zew. i felgi od wew. gdzie z tarczą się stykają. Jakieś sugestie?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 334
- Rejestracja: 20 paź 2013, 22:52
- Lokalizacja: Siedlce
Jeśli nadają się do wymiany, to trzeba to zrobić, hamulce to podstawa kolegohubert26w pisze:witam! mam podobny problem z drżeniem kiery. Przy prędkości ok. 80 jak słabo nacisnę na pedał a jak mocniej to ustaje. Czy mogą mieć wpływ na to tylne tarcze i klocki? Tarcze to mają po góra 8mm i na jednej głębokie wżery są. A przy drugiej to na wew. części tarczy pół klocka jest ale po całej szerokości tarczy idzie. Przód trw tarcze plus klocki wymieniane 15tkm temu. Parę dni do tyłu zdjąłem ten zestaw i czyściłem piastę, tarczę wew. i na zew. i felgi od wew. gdzie z tarczą się stykają. Jakieś sugestie?