[B3 COUPE 3A LPG] Pali PB i gaz, dziwny przełącznik
[B3 COUPE 3A LPG] Pali PB i gaz, dziwny przełącznik
Cześć. Opiszę od początku, zaczęło się od wrażenia, że jeżdżąc na gazie wcina mi benzynę. Dzisiaj sprawdziłem przełącznik gazu, działa tak że odcina pompę paliwa kiedy przełączam na gaz i odwrotnie. Więc tu jest ok. Mam pytanie czy takie rozwiązanie zapewnia w 100%, że silnik nie będzie pracował na obu paliwach. Oprócz tego mam 2 stanowy przełącznik pod kierownicą. W jednej pozycji, kiedy jadę na PB silnik pracuje dobrze w drugiej gubi obroty. Odwrotnie jest na gazie, przełącznik musi być w tej drugiej pozycji, jeśli jest w pierwszej gubi obroty. Dzisiaj doszedłem to wniosku, że przełączając go regulator ciśnienia obok rozdzielacza wydaje podobny dźwięk do przełączającego się przekaźnika. Czy ktoś może mi wytłumaczyć co to za układ, jak go używać? Czy możecie mi wskazać, co może być przyczyną znikającej benzyny.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Ta pozycja w której gubi obroty to jest zapalanie na benzynie z przełączeniem na gaz?
Czasem może nie łączyć kabel idący do wielozaworu i pomimo że na przełączniku będzie świeć lampka sygnalizująca pracę na gazie może chodzić na benzynie. Podobnie może być jeśli w przełączniku coś się przepali.
Co do pracy na dwóch paliwach to jeśli przekaźnik odcinający benzynę jest sprawny to takie coś nie powinno mieć miejsca.
Czasem może nie łączyć kabel idący do wielozaworu i pomimo że na przełączniku będzie świeć lampka sygnalizująca pracę na gazie może chodzić na benzynie. Podobnie może być jeśli w przełączniku coś się przepali.
Co do pracy na dwóch paliwach to jeśli przekaźnik odcinający benzynę jest sprawny to takie coś nie powinno mieć miejsca.