[1.6 SB] Demontaż rozrusznika i wymiana bendiksa
- Zielony161
- Forum Audi 80
[1.6 SB] Demontaż rozrusznika i wymiana bendiksa
Witam.
Mój problem polega na tym iż gdy chce odpalić silnik to kręci silnik ale za chwilę rozłącza i rozrusznik słychać ale nie kręci silnikiem. Podejrzewam że to wina bendiksa (jak się mylę proszę o poprawkę).
I teraz moje pytanie/a:
1. NAJWAŻNIEJSZE: Czy dam wogóle samemu wykonać wymianę ? Dodam że rozrusznika nie trzymałem nawet w ręku i wogóle w "auto naprawach" jestem zielony :p
2. Czy mógł by ktoś przedstawić dokładnie krok po kroku jak wygląda taka "operacja" wymiany bendiksa włącznie z demontażem rozrusznika ?
3. Czy żeby zdemontować rozrusznik konieczny jest wjazd na kanał ?
4. Ile mniej więcej kosztuje taki bendiks używany/nowy ?
5. Może głupie ale tak jak wspominałem jestem zielony: czy po demontażu rozrusznika wyleci jakiś płyn, olej czy coś w tym stylu ? Przygotować jakiś pojemnik ?
[ Dodano: 2012-12-19, 21:28 ]
Czy któs pomoże chociaż w pewnym stopniu ?
Mój problem polega na tym iż gdy chce odpalić silnik to kręci silnik ale za chwilę rozłącza i rozrusznik słychać ale nie kręci silnikiem. Podejrzewam że to wina bendiksa (jak się mylę proszę o poprawkę).
I teraz moje pytanie/a:
1. NAJWAŻNIEJSZE: Czy dam wogóle samemu wykonać wymianę ? Dodam że rozrusznika nie trzymałem nawet w ręku i wogóle w "auto naprawach" jestem zielony :p
2. Czy mógł by ktoś przedstawić dokładnie krok po kroku jak wygląda taka "operacja" wymiany bendiksa włącznie z demontażem rozrusznika ?
3. Czy żeby zdemontować rozrusznik konieczny jest wjazd na kanał ?
4. Ile mniej więcej kosztuje taki bendiks używany/nowy ?
5. Może głupie ale tak jak wspominałem jestem zielony: czy po demontażu rozrusznika wyleci jakiś płyn, olej czy coś w tym stylu ? Przygotować jakiś pojemnik ?
[ Dodano: 2012-12-19, 21:28 ]
Czy któs pomoże chociaż w pewnym stopniu ?
Ostatnio zmieniony 21 gru 2012, 23:30 przez Zielony161, łącznie zmieniany 3 razy.
-
- Forum Audi 80