[8C NG] czyli pięciocylindrowy Gosiowóz by !StaSiu
[8C NG] czyli pięciocylindrowy Gosiowóz by !StaSiu
Witam.
Przedstawiam Wam auto mojej dziewczyny. Gosia nie ma jeszcze konta na forum, a ja jestem opiekunem auta, więc jestem również autorem tematu. Kupiony parę miesięcy temu w wiosce koło Oświęcimia, w kraju bodajże od 2005 roku.
MODEL: 80 B4 (8C)
ROK PROD.: 12.1992
SILNIK: 2.3 NG
SKRZYNIA BIEG.: 5 gang (oznaczenie muszę sprawdzić)
KOLOR: LY3H Laserrot
WYPOSAŻENIE:
ABS
centralny
wsp. kierownicy
el. szyby
el. szyberdach
el. i podgrzewane lusterka
UKŁ. HAMULCOWY:
Przód: seria 280x22mm
Tył: seria 245x10mm
FELGI
chwilowo stal 6jx15
UKŁ. WYDECHOWY:
kolektor 5-2-1, brak kata, brak 2 tłumików środkowych, końcowy 2.3
ZAWIESZNIE:
no name -60/60
MODY:
gleba 60/60
smoked halogenów
smoked reflektorów + pomarańczowe kierunki
wycięte środkowe tłumiki
NAPRAWY:
rozrząd
prawy przegub
łożyska amortyzatorów
nowa blenda
tuleje belki
akumulator
polerka lakieru
panewki
kopułka + palec
FOTKI:
zaraz po kupnie
z napraw:
Przedstawiam Wam auto mojej dziewczyny. Gosia nie ma jeszcze konta na forum, a ja jestem opiekunem auta, więc jestem również autorem tematu. Kupiony parę miesięcy temu w wiosce koło Oświęcimia, w kraju bodajże od 2005 roku.
MODEL: 80 B4 (8C)
ROK PROD.: 12.1992
SILNIK: 2.3 NG
SKRZYNIA BIEG.: 5 gang (oznaczenie muszę sprawdzić)
KOLOR: LY3H Laserrot
WYPOSAŻENIE:
ABS
centralny
wsp. kierownicy
el. szyby
el. szyberdach
el. i podgrzewane lusterka
UKŁ. HAMULCOWY:
Przód: seria 280x22mm
Tył: seria 245x10mm
FELGI
chwilowo stal 6jx15
UKŁ. WYDECHOWY:
kolektor 5-2-1, brak kata, brak 2 tłumików środkowych, końcowy 2.3
ZAWIESZNIE:
no name -60/60
MODY:
gleba 60/60
smoked halogenów
smoked reflektorów + pomarańczowe kierunki
wycięte środkowe tłumiki
NAPRAWY:
rozrząd
prawy przegub
łożyska amortyzatorów
nowa blenda
tuleje belki
akumulator
polerka lakieru
panewki
kopułka + palec
FOTKI:
zaraz po kupnie
z napraw:
Ostatnio zmieniony 05 kwie 2013, 12:26 przez !StaSiu, łącznie zmieniany 3 razy.
Wcześniej się nie chwaliłem bo nie było czym, ale jak się okazało i to Audi padło ofiarą zimy. W piątek na parkingu E36 Coupe zaparkowało w przodzie. Szczęście w nieszczęściu oświadczenie zostało spisane czekać tylko na rzeczoznawcę. Ale to nie wszystko. Dzisiaj był drugi dzwon niestety z winy Gosi i na dwupasie się poobracaliśmy o 360 stopni zaliczając po drodze barierkę i kasując przy tym zderzak dwie tylne lampy i błotnik. Jutro powrzucam fotki.
Był rzeczoznawca dzisiaj na oględzinach przodu i uznał szkodę całkowitą. Jak dobrze pójdzie z kasą to auto zostanie zrobione, przód i tył i może w kwietniu będzie na sprzedaż z ABT pod maską
[ Dodano: 2013-02-21, 20:23 ]
Mała aktualizacja. Przyszło odszkodowanie za uszkodzony przód w sumie nawet w miarę zadowalające to się i graty od razu kupiło. Nowy zderzak, pas i dwie puszki szpreya i wyszło coś takiego.
Było:
Jest:
Rzeczoznawca na oględzinach przyznał szkodę całkowitą a naprawa w sumie wyszła ok 380 zł
Dodatkowo wyleci miejsce na tablice tak jak jest w moim sedanie
[ Dodano: 2013-04-14, 15:28 ]
Było tak:
Jest tak:
Później wrzucę zdjęcia tej bomby nuklearnej bo wczoraj zapomniałem.
[ Dodano: 2013-02-21, 20:23 ]
Mała aktualizacja. Przyszło odszkodowanie za uszkodzony przód w sumie nawet w miarę zadowalające to się i graty od razu kupiło. Nowy zderzak, pas i dwie puszki szpreya i wyszło coś takiego.
Było:
Jest:
Rzeczoznawca na oględzinach przyznał szkodę całkowitą a naprawa w sumie wyszła ok 380 zł
Dodatkowo wyleci miejsce na tablice tak jak jest w moim sedanie
[ Dodano: 2013-04-14, 15:28 ]
Było tak:
Jest tak:
Później wrzucę zdjęcia tej bomby nuklearnej bo wczoraj zapomniałem.