Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 ACE] problemy z odpaleniem

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
wudar
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 68
Rejestracja: 19 gru 2012, 20:53
Lokalizacja: Radom

[B3 ACE] problemy z odpaleniem

Post autor: wudar » 19 gru 2012, 21:51

Witam.
Auto ma problemy z odpaleniem na benzynie jak i na gazie(BRC II gen). Poprzedni właściciel po strzale z gazu wyjął klapke z rozdzielacza i wymontował silniczek krokowy i tu właśnie pojawia się problem gdzie w tym silniku (ACE) powinien znajdować się ten silniczek i gdzie jest on podłączony. Rozdzielacz wymieniłem na ten od silnika 1.8 i na benzynie autko odpala i po chwili gaśnie , na gazie odpala , ale nie trzyma obrotów , strasznie dymi , a wskaźnik od ciśnienia oleju pokazuje 5 bar czyli max na wolnych obrotach , dodam jeszcze że mam uszkodzony czujnik temp silnika. Jeżeli ktoś posiada ten silnik to prosiłbym o zdjęcia silniczka krokowego.
Z góry Dziękuje za Pomoc <buu>

Dodam jeszcze że po odpaleniu na benzynie chodzi pare sekund i gasnie , a przy dodaniu gazu
, gasnie od razu :cry:

Slawo777
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 711
Rejestracja: 22 wrz 2011, 22:02
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: Slawo777 » 20 gru 2012, 00:14

Cześć Linka gazu blokowała mi klapkę antystrzałową v6 i po kumulacji nastąpił strzał.Wywaliło mi choć nie od razu się skapnłem dolot przy samej przepustnicy.Efekt taki sam jak u Ciebie.Zapalam na benzynie a po chwili gasł.O gazie to mogłem zapomnieć bo mam BLOS Brak zasysania powietrza spowodował złe odczyty z przepływki Skup się na całym dolocie od przepustnicy po przepływomierz wężyki podciśnienia tylko sokolim okiem.Spróbuj odłączyć przepływomierz z wtyczki i zapal na benzynie.U mnie zadziałało i jeździł na na benzynie aż usunełen usterkę. Stawiam na przepływomierz,krokowy też jak TY i podciśnienie.Ale która usterka to na pewno znajdziesz :-) Powodzenia Krokowy to tylko nowy a tu masz link:
https://audi80.pl/-b4-20-16v-ace-sil ... vt4714.htm

wudar
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 68
Rejestracja: 19 gru 2012, 20:53
Lokalizacja: Radom

Post autor: wudar » 20 gru 2012, 08:32

Dzisiaj sie za to wezme , poprzedni wlasciciel troche namieszal uszczelnie caly dolot i wieczorem dam znac czy pomoglo.
Wie ktos gdzie podlaczony jest gumowy przewod od krokowca

[ Dodano: 2012-12-20, 12:09 ]
Mam znalazlem nieszczelnosc jest przy gumie od dolotu , jest miejsce na podlaczenie jakiegos przewodu u mnie bylo to zaslepione tam wlasnie jest pekniecie , wie ktos od czego tam idzie przewod? czy to czasem nie jest przewod od krokowca , jest to moj pierwszy samochod z wtryskiem mechanicznym i jest to dla mnie czarna magia :-/

Slawo777
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 711
Rejestracja: 22 wrz 2011, 22:02
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: Slawo777 » 20 gru 2012, 15:36

Obejrzyj dokładnie ten oto film chłopie:

Może Ci pomoże :-)

wudar
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 68
Rejestracja: 19 gru 2012, 20:53
Lokalizacja: Radom

Post autor: wudar » 20 gru 2012, 16:42

Troche mi pomógł ale i tak nie wiem gdzie idzie ten drugi przewód od krokowca , mam jakies kable poizolowane nie wiem od czego są , uszczelnienie dolotu nie pomogło. Wrzuce pare fotek silnika i tych kabli może ktoś coś wymysli... :-( Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Dodam że to wersja sport ma kompa i full elektryke...

Slawo777
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 711
Rejestracja: 22 wrz 2011, 22:02
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: Slawo777 » 20 gru 2012, 17:34

Przyuważ przy końcu tego filmika że koleś ma też kombinowane ale auto jeżdzi.

Przepatrzyłbym przepływomierz.Może gnojek padł całkiem, zobaczył bym też stan jego wtyczki.Przypominam że on tak potrafi jak mówiłeś,kurna najlepiej było by go podmienić na świeższy
Kur.... to musieli być magicy z ciemnej strony mocy żeby taką sztukę zrobić.
Mam nadzieje że wypowiedzą się forumowicze z tą samą jednostką napędową i przedstawią opinie i zdjęcia swoich silników :-)

wudar
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 68
Rejestracja: 19 gru 2012, 20:53
Lokalizacja: Radom

Post autor: wudar » 20 gru 2012, 23:05

jutro postaram sie skolowac rozdzielacz od 2.0 16 v nowa gume do dolotu i jakies przewody do krokowca . Moze w koncu to uruchomie i bede mogl sie zajac kosmetyka

[ Dodano: 2012-12-21, 13:50 ]
Mam od 2.0 rozdzielacz dzisiaj skladam wszystko do kupy zobaczymy, jak nie pomoze szukam gdzie indziej

nerwus1988
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 78
Rejestracja: 19 cze 2011, 19:05
Lokalizacja: Głogów

Post autor: nerwus1988 » 21 gru 2012, 15:32

Sprawdz też jakie masz ciśnienie paliwa do rozdzielacza i z rozdzielacza na wtryski,czujnik temperatury tez ma istotne znaczenie przy odpalaniu.Weże z silnika krokowego powinny isc z gumy przeplywomierza i jak dobrze pamietam do wtryskiwacza rozruchowego.Napisz do kolegi duo powinien mieć jeszcze taki rozdzielacz paliwa.

wudar
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 68
Rejestracja: 19 gru 2012, 20:53
Lokalizacja: Radom

Post autor: wudar » 21 gru 2012, 16:38

To samo co na starym rozdzielaczu , doszla do tego jeszcze kontrolka oleju. Czym i jak to cisnienie sprawdzic?

[ Dodano: 2012-12-22, 15:18 ]
cisnienie na wtryskiwaczu rozruchowym jest , za to na rozdzielaczu juz nie ma , odkrecilem 1 przewod idacy od rozdzielacza do wtrysku i podczas uruchamiania podnosilem klapke i nic sie nie dzialo , paliwo nie leci. Co jest z tym nie tak?
Probowalem tez z odlaczonym czujnkiem temp i nawet nie chcial zalapac a z podlaczonym lapie i gasnie

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl