Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3]przeróbka na Gaźnik Keihin I b+g problem z benzyna

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
Wino
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1015
Rejestracja: 10 paź 2010, 21:46
Imię: Wino
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Sosnowiec
Kontakt:

Post autor: Wino » 20 gru 2012, 22:35

Slawo777 pisze:Albo kupno gaźnika Pierburg zamiast Keihina
I tu bym się z tobą kolego nie zgodził ponieważ Pierburg jest dużo bardziej skomplikowany i przynajmniej w mojej okolicy nikt nie chce się tego gaźnika tykać wiem co mówie bo miałem 3 samochody na różnych odmianach pirburga 2E

Slawo777
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 711
Rejestracja: 22 wrz 2011, 22:02
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: Slawo777 » 20 gru 2012, 22:57

W sumie ja nie narzekam, ale goście w sklepie narzekali bo japoniec bo skomplikowany itp.Na moje szczęście mieli zestaw naprawczy zależały za 40zł.Teraz za to już 80 90 zeta.Pierburg mają bodajże z 5 zestawów za 30 do 40 zeta.Ale jak widać to i u Ciebie i u mnie nie dogodzi.Złożyć to pal sześć jak ktoś ma smykałkę ale ustawić to już jest sztuka.Paluszki się liczą a nie łącze komputerowe i wiedza.Mówię tu o prawdziwych talentach ja mam tylko smykałkę z przebłyskami i tyle :-) Ale na oko to i chłop w szpitalu umarł

Awatar użytkownika
mazak
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 24
Rejestracja: 27 cze 2012, 00:45
Lokalizacja: Kołobrzeg

Post autor: mazak » 21 gru 2012, 08:21

Jeżeli okaże się, że ten mój gaźnik jest uszkodzony albo nic się nie da zrobić to zakupie pierburga i może na nim coś się ruszy. A jeżeli chodzi o jednopunkt to miałem taką okazję . Wujek mojego kolegi chciał mi dac cały kompletny z komputerem, kolektorem, itd. Jednak ja wolałem gaźnik. Bo myślałem że to mniej problemów. Proste stare rozwiązanie i że nie jest później tak skomplikowane do naprawy.

Slawo777
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 711
Rejestracja: 22 wrz 2011, 22:02
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: Slawo777 » 21 gru 2012, 10:49

Szkoda że nie umówiłeś się na wymianę tego gaźnika.Podstawę metalowo-gumową gaźnika też będziesz musiał zamienić na dedykowaną jeśli będziesz szukał następnego.Powodzenia

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 21 gru 2012, 13:51

To może gaźnik z polonez/dużego fiata, prosty jak budowa cepa, tani za flaszkę można zdobyć.

Awatar użytkownika
mazak
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 24
Rejestracja: 27 cze 2012, 00:45
Lokalizacja: Kołobrzeg

Post autor: mazak » 21 gru 2012, 18:20

Aldi co potrzebuję aby zastosowac gaźnik od poloneza? Czy chodzi Ci o popularnego Webera? Jaki model konkretnie? Czy nie bedzie za wysoki? Bo już slyszałem takie opcje. Mój tata mówi, że sam by taki gaźnik wyregulował bo już kiedyś to robil i te gaźniki są dużo prostsze i że mają komorę pływakową i normalny powrót, a nie jakieś naczynia/zawory zwrotne. Mój dziadek miał kiedyś Borewicza na takim gaźniku. Czy to o to chodzi? I jaki byłby przybliżony koszt takiej przeróbki?

Awatar użytkownika
Wino
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1015
Rejestracja: 10 paź 2010, 21:46
Imię: Wino
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Sosnowiec
Kontakt:

Post autor: Wino » 21 gru 2012, 18:34

Też bardzo ciekawi mnie jaki prosty gaźnik da się wpasować zamiast keihina z tego co wiem to gaźniki fiatowskie i polonezowskie były wyższe niż nasze. Poza tym zastanawia mnie czy nie trzeba by do takiej przekładki robić kolektora na zamówienie bo śruby pewnie nie spasują. Trzecią rzeczą jest jakość tych gaźników, raczej daleko im do japońca.

Awatar użytkownika
mazak
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 24
Rejestracja: 27 cze 2012, 00:45
Lokalizacja: Kołobrzeg

Post autor: mazak » 21 gru 2012, 18:46

Kolektor to się przerobi jakoś, to nie problem. Gorzej z tą wysokością. Jedyne co mi przychodzi do głowy to wycięcie dziury w masce i będzie sobie wystawał filtr. Na razie nie podejmuję żadnych kroków. Zobaczymy co wymyśli ten mechanik po świętach.

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 21 gru 2012, 19:09

Aby zamocować do kolektora dorabia się flansze, gaźnik z filtrem bez miksera LPG mieści się pod maską gorzej jak chce się mieć LPG to najlepiej zrobić sobie mikser rurkowy (rurki od gazu wchodzące do filtra powietrze o nad przepustnice) albo dać gaźnik z mechanicznie otwieraną II przepustnicą i gaz wpuszczać do korpusu gaźnika przez otwory pozostałe po wersjach z przepustnicą II przelotu otwieraną podciśnieniowo.

Tutaj taka zmiana w B2 https://audi80.pl/80-b2-16-zmiana-ga ... t37620.htm

Slawo777
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 711
Rejestracja: 22 wrz 2011, 22:02
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: Slawo777 » 21 gru 2012, 19:33

W sumie to bawić się w takie przeróbki to już wyższa szkoła :-)Słyszałem o tym albo czytałem ;-) A i mechanik też musi mieć to coś :-) a nie brać 200 zł i mówić tak musi być .
Następnemu też 200 zeta a gaźnik około 100 a to już k.. 400.Jeśli umiesz zmieniasz jeździsz i cieszysz michę -30 a auto zapala.Sam z waszych tematów korzystam i będę korzystał a i dziękuje :-) .Tylko ja mam smykałkę od gówniarza bo zawód to mam inny

Awatar użytkownika
Wino
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1015
Rejestracja: 10 paź 2010, 21:46
Imię: Wino
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Sosnowiec
Kontakt:

Post autor: Wino » 21 gru 2012, 22:43

aldi pisze: Tutaj taka zmiana w B2 https://audi80.pl/80-b...ber-vt37620.htm
Tyko że w tym przypadku mamy silnik 1,6 nie spotkałem jeszcze nikogo kto by zrobił coś takiego w 1,8 na forum golfa też piszą o przeróbkach tego typu tyle że 1,6 i 1,3 Pytanie jaki typ webera kupić do 1,8 i czy jakikolwiek będzie z nim współpracował??

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 21 gru 2012, 23:23

Były przeróbki z monowtrysku 1.8 na taki gaźnik, kiedyś przeczytałem chyba 60 tematu z forum golfa.
Silnik 1.8 spokojnie powinien obrobić bo z tego co pamiętam gardziele ma on duże i można też zwiększyć ich przekrój.

W Audi 80 gaźniki silników 1.8 i 1.6 różniły się tylko dyszami a średnice gardzieli miały takie same.

Awatar użytkownika
mazak
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 24
Rejestracja: 27 cze 2012, 00:45
Lokalizacja: Kołobrzeg

Post autor: mazak » 04 lut 2013, 00:52

Panowie ! Działa ! Udało się !
Długo się z tym męczyłem i w końcu po długim dłubaniu doszedłem co było przyczyną.
Otóż na gaźniku miałem gniazdo 3-pinowe na jakąś wsuwkę. Podejrzewałem, że to jakiś elektrozawór na gaźniku czy coś. Poszukałem więc prądu na kablach które zostały mi po wtrysku tak aby na zapłonie szedł prąd. Znalazłem takowy, jednak musiałem zmienic wtyczkę bo tamta była 2-pinowa. Podłączyłem masę.I co? I oto moim uszom i oczom ukazał się niewiarygodny cud. Auto odpaliło na benzynie od pierwszego strzału. Później przełączyłem na gaz i też rewelacja. Teraz już wszystko gra. Autko pali mało gazu coś kolo 10 litrów w mieście. W trasie jeszcze nie byłem ale w przyszłym tygodniu to sprawdzę. Rano gdy wsiadam a jest mróz to tylko wyciągam ssanie i cieszę się jazdą na benzynce, aż się serducho nie zagrzeje. :D Wymieniłem jeszcze kompletny wydech,hamulce tył, wachacze i przeguby przód. Mam nadzieje że teraz na długo będę miał spokój i będę mógł się cieszyć z jazdy.
Dziękuję za Waszą pomoc.
Szerokości! :->

Slawo777
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 711
Rejestracja: 22 wrz 2011, 22:02
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: Slawo777 » 04 lut 2013, 10:01

No popatrz głupia kostka ale kto mógłby się spodziewać :-D .Gratuluje spostrzegawczości bo to pomocna cecha :-) Niech się darzy i szerokości Paweł <ok>

Awatar użytkownika
Max190
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 12 lut 2013, 20:26
Lokalizacja: Gostynin

Post autor: Max190 » 16 lut 2013, 20:57

Przepraszam że pisze w temacie ale mam podobny problem.Czy mógłby kolega wrzucić jakiś rysunek,gdzie na tą kostkę podać prąd a gdzie masę.Z góry dziękuję i pozdrawiam

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl