My tu mówimy o filtrach do diesli z prawdziwego zdarzenia ,czyli z podgrzewaczami elektrycznymi 8-) a kolega proponuje jakieś fabrykopodobne badziewia których toporna i mało praktyczna konstrukcja ,powoduje same problemy , że o braku mozliwości podgrzania czegokolwiek nie wspomnęshrek1106 pisze:proponuje filtron pp837
[B4 1Z] zamiana seryjnego filtra paliwa na inny
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Ostatnio zmieniony 21 gru 2012, 22:02 przez MUNIOR, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
To fakt ,ale jak ropka podgrzana ,to lepiej się przeciska przez wtryski ...czego nie można powiedzieć o lodowatej cieczy ze zbiornika o temperaturze jak na dziś ok.-12 stopni :mrgreen: W twoim mesiu na pewno jest jakiś porządny podgrzewacz ,o ile to dieselgibaj pisze:jeśli przed zimą każdy filtr wymieni to powinno być ok
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Zgadza się 8-) OO to pewne paliwo ,nie odkłada się z niego żaden syfilis w pompie ,jak to nierzadko ma miejsce w przypadku "ropy " która to ropą jest tylko z nazwy widziałem wnętrza kilku pomp po OO i były czysciutkie ,czego nie mogę powiedzieć o pompach które jeżdziły na "ropie" lub cieczy o kolorze ropy Do czerwonego tylko deko oleju na polepszenie własnosci smarnych w proporcji 1-150 i nie ma lepszego paliwa ,ja akurat leję go z godnie z przeznaczeniem do celów grzewczych ,czyli do webasto ,bo mam go nie wielkie ilosci ...ale swego czasu jak był lepiej dostępny i tańszy ,to trochę sie na nim śmigałoArteriusz pisze:czerwona ropa to porządne paliwo, kto jeZdził ten wie
Widziałem ,widziałem :mrgreen: ,tak tylko udałem że nie wiemgibaj pisze:pewno że diesel nie widziałeś?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Filtr ma wbudowany termostat ,więc włacza sie i wyłacza sam ,przy odpowiednich temperaturach ,a w związku z tym, podłaczenie jest banalnie proste <ok> jeden biegun do masy ,drugi do plusa po zapłonie i tyle...poszukaj sobie plusa po zapłonie w skrzynce bezpieczników ...Oczywiście mowa tu o nowoczesnym filtrze od renówki ,czy opla dtidadm pisze:podajcie jakiś schemat gdzie najlępiej podpiąć przewody elektryczne z obudowy tego filtra