Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 b4 1.9 TDI 1Z] CHIP TUNING

ODPOWIEDZ
UKI_XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1668
Rejestracja: 22 lip 2008, 07:50
Lokalizacja: Parczew

Post autor: UKI_XX » 31 sie 2012, 16:16

trepek pisze: Zawsze można zmienić falę w pompie wtryskowej ;-)
wtedy to nie będzie chiptuning <ok>

Awatar użytkownika
bozmek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1107
Rejestracja: 31 sie 2010, 10:20
Lokalizacja: RBI

Post autor: bozmek » 22 gru 2012, 12:09

Koledzy mam pytanko małe :-) mam zamiar zakupić od kostrza kompa16bit do swojego zetora mam juz jego chipsa ale na 8 i afn myślę teraz o 16. I moje pytania czy jest duża różnica po zmianie jaki program najlepiej wybrać żeby był w miarę dobry dla zetora,a i jak wtedy spalanie się ma i sprzęgło :-D posiadacze tych chipsów coś mi poradzą w tej spr ;-) ?

Awatar użytkownika
axell
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1126
Rejestracja: 13 cze 2010, 08:02
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: axell » 22 gru 2012, 12:16

bozmek pisze:jaki program najlepiej wybrać żeby był w miarę dobry dla zetora,
Program to już Twoja decyzja, ja w tym momencie mam mocny soft na afn-ach i
i jak wtedy spalanie się ma
Mi spadło, potrafiłem na trasie zejść do 4,2 po mieście miałem 6,8 w zimie teraz coś koło 6.
bozmek pisze:i sprzęgło
Te softy tak do 130KM ori sprzęgło spokojnie wytrzymuje.
bozmek pisze:I moje pytania czy jest duża różnica po zmianie
Największa różnica jest podczas diagnostyki

Awatar użytkownika
bozmek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1107
Rejestracja: 31 sie 2010, 10:20
Lokalizacja: RBI

Post autor: bozmek » 22 gru 2012, 12:35

To mówisz kolego ze brać tego na 130 i 300nm tak mi Mariusz mówił o takim. e to spalanie skromniutkie masz a jaka dawkę masz ustawiona? Dlaczego mówisz ze najciekawsza różnica podczas diagnostyki? Ja mam vag 3.11 tez sobie sam ustawiam wszystko co potrafię <ok>

Awatar użytkownika
axell
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1126
Rejestracja: 13 cze 2010, 08:02
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: axell » 22 gru 2012, 12:49

bozmek pisze:a jaka dawkę masz ustawiona?
4,2 mg
bozmek pisze:Dlaczego mówisz ze najciekawsza różnica podczas diagnostyki?
Podłączysz się pod 16bit to zobaczysz <ok>

Awatar użytkownika
bozmek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1107
Rejestracja: 31 sie 2010, 10:20
Lokalizacja: RBI

Post autor: bozmek » 22 gru 2012, 13:12

Ok dzięki za info :-) to pewnie też zapodam sobie tego mocnego 130 i zetor bd bujał. jakby ktoś się jeszcze chwalił jak się sprawuje 16 będę wdzięczny. ;-)

Awatar użytkownika
Ganimadeus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 726
Rejestracja: 17 lut 2012, 11:17
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Ganimadeus » 22 gru 2012, 13:41

bozmek pisze:Ok dzięki za info :-) to pewnie też zapodam sobie tego mocnego 130 i zetor bd bujał. jakby ktoś się jeszcze chwalił jak się sprawuje 16 będę wdzięczny. ;-)
Czuć różnicę ;]

Awatar użytkownika
axell
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1126
Rejestracja: 13 cze 2010, 08:02
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: axell » 22 gru 2012, 13:51

Ganimadeus pisze:Czuć różnicę ;]
U mnie to czuć było i to sporo, z tym że ja wcześniej siedziałem na potencjometrycznym nastawniku, nie miałem przyjemności jeździć 8 bitowym zavirusowanym pierburgiem.

Awatar użytkownika
bozmek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1107
Rejestracja: 31 sie 2010, 10:20
Lokalizacja: RBI

Post autor: bozmek » 22 gru 2012, 14:31

No właśnie bo ja mam 8 zawirusowana :-D i chodzi mi po przejściu na 16 czy jest właśnie to odczuwalne? ;-) na pewno ktoś miał taka sytuacje jak ja i przechodził na 16 bit.

Awatar użytkownika
axell
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1126
Rejestracja: 13 cze 2010, 08:02
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: axell » 22 gru 2012, 14:34

Pytaj MUNIOR-a on jeździł chyba na wszystkim co z fabryki kostrz-a wyszło ;-)

Awatar użytkownika
bozmek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1107
Rejestracja: 31 sie 2010, 10:20
Lokalizacja: RBI

Post autor: bozmek » 22 gru 2012, 14:40

Właśnie myślę ze MUNIOR też coś mi podpowie na ten temat tutaj <ok>

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 22 gru 2012, 16:19

axell pisze:Pytaj MUNIOR-a on jeździł chyba na wszystkim co z fabryki kostrz-a wyszło ;-)
:mrgreen: No może nie na wszystkim ...ale trochę tego testowałem ;-) Co tu pisać ,bierz 16 bitowego kompa to sam się przekonasz jaka jest różnica miedzy 8 a 16 bit ...a że jest różnica ,wie każdy kto testował 8-) Jaki program to ci kostrz poleci ...ma takie fajne softy ,mocne ale bez przesady i z takiego powinieneś być zadowolony :mrgreen:

Awatar użytkownika
bozmek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1107
Rejestracja: 31 sie 2010, 10:20
Lokalizacja: RBI

Post autor: bozmek » 22 gru 2012, 16:26

Właśnie coś takiego chcę zapodać :-) on mi wyśle kompa z chipem już tylko właśnie kwestia co to zapodać zetor niby zdrowy 300 na blacie prawie na tej 8 i afn dawka około 4mg ładnie śmiga lekka chmurka jest bo musi :-) To Mariusz na ile km celować żeby to fajnie śmigało?

Awatar użytkownika
radi88
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 475
Rejestracja: 12 kwie 2007, 15:29
Lokalizacja: Trójmiasto, Rumia

Post autor: radi88 » 22 gru 2012, 16:55

bozmek pisze:Właśnie coś takiego chcę zapodać :-) on mi wyśle kompa z chipem już tylko właśnie kwestia co to zapodać zetor niby zdrowy 300 na blacie prawie na tej 8 i afn dawka około 4mg ładnie śmiga lekka chmurka jest bo musi :-) To Mariusz na ile km celować żeby to fajnie śmigało?
Na tak zadane pytanie to nikt Ci nie odpowie. Pojedz na hamownie po zamontowaniu nowego ECU z programem to wszystko będziesz wiedział jednemu wyjdzie więcej drugiemu mniej.

Awatar użytkownika
bozmek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1107
Rejestracja: 31 sie 2010, 10:20
Lokalizacja: RBI

Post autor: bozmek » 22 gru 2012, 17:45

Ja się zdam na Kostrz-a on się zna na rzeczy i na pewno bd dobrze do 8 też mi robił i śmiga fajnie to 16 też pewnie mi dobra podeśle :-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl