Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[AAH] Dławi się podczas ruszania

Wszystko co tyczy się silników V6
ODPOWIEDZ
pawel80v6
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5
Rejestracja: 15 kwie 2012, 23:13
Lokalizacja: warszawa

[AAH] Dławi się podczas ruszania

Post autor: pawel80v6 » 22 gru 2012, 14:39

Dławienie się silnika przy ruszaniu w każdej sytuacji,prośba o informację gdzie szukać przyczyn z góry dziękuję.
Ostatnio zmieniony 31 gru 2012, 11:23 przez pawel80v6, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
IC69
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 4800
Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
Imię: Irek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: IC69 » 22 gru 2012, 16:28

Piotrze, czy ten drugi temat jest również Twego autorstwa? :arrow: https://audi80.pl/aah-b4-vt74872.htm ... ht=#812943

Tak na przyszłość - tytuł zakładanego wątku w działach technicznych, powinien zawierać tzw. [Tag] (oznaczenie modelu i kod silnika w nawiasie kwadratowym), oraz krótki opis problemu (mniej więcej tak jak teraz).

A co do usterki Twojego samochodu, to kiedyś gdzieś wyczytałem, że winę za to może ponosić któraś z sond lambda, więc na początku zaczął bym od sprawdzenia ich poprawnego działania.

pawel80v6
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5
Rejestracja: 15 kwie 2012, 23:13
Lokalizacja: warszawa

Post autor: pawel80v6 » 22 gru 2012, 17:53

OK.Czy sonda lambda też ma wpływ na pracę przy zimnym silniku?

[ Dodano: 2012-12-22, 18:04 ]
Mam też problem spadku mocy przy ciepłym silniku.Zaczyna ciągnąć dopiero od 3000 tyś. obrotów.

Awatar użytkownika
bzibzi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 685
Rejestracja: 05 mar 2012, 09:16
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: bzibzi » 23 gru 2012, 09:13

najlepiej jak bys podlaczyl kompa by bylo prosciej . masz instalacje gazowa? . Sprawdz wszystkie wezyki podcisnienia . sondy mozesz odpiac i zobaczyc jak bedzie chodzic bez

pawel80v6
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5
Rejestracja: 15 kwie 2012, 23:13
Lokalizacja: warszawa

Post autor: pawel80v6 » 23 gru 2012, 12:54

Instalacja gazowa sekwencyjna a na dominatorze pokazuje tylko błąd zaworu biegu jałowego,programem w granym na kompa nie można się połączyć,próbowałem kilkoma byłem też w warsztacie i też nie mógł się połączyć,samochód z 91r.Pokazuje błąd ale obroty są stabilne zimny 1000,ciepły około 800.

Dziki
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 996
Rejestracja: 18 sty 2007, 16:32
Lokalizacja: LBI

Post autor: Dziki » 23 gru 2012, 13:40

U mnie Coupeta też miała takie objawy, jako że mam zapasowych gratów ale czasu nie było, strzeliłem na czujnik temp "biały" założyłem inną używkę i jak ręką odjeło ;-)

Awatar użytkownika
Multifonika
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Motostacja
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Multifonika » 23 gru 2012, 15:12

Co do czujnika temperatury oraz innych czujników i urządzeń pomiarowych.
pawel80v6 pisze:na dominatorze pokazuje tylko błąd zaworu biegu jałowego
A posprawdzał ktoś jakie temperatury widzi sterownik silnika? Bo jeśli czujnik pokazuje złą temperaturę to nie pokaże błędu.

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 23 gru 2012, 15:14

aldi pisze:A posprawdzał ktoś jakie temperatury widzi sterownik silnika? Bo jeśli czujnik pokazuje złą temperaturę to nie pokaże błędu
A to chyba blok 51 w klimatronicu tak?

Jak patrzyłem kiedyś w 2.8 LPG to różnica była względem wskaźnika na desce ze 4-5 stopni.

Awatar użytkownika
Multifonika
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Motostacja
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Multifonika » 23 gru 2012, 15:37

sagem pisze:
aldi pisze:A posprawdzał ktoś jakie temperatury widzi sterownik silnika? Bo jeśli czujnik pokazuje złą temperaturę to nie pokaże błędu
A to chyba blok 51 w klimatronicu tak?

Jak patrzyłem kiedyś w 2.8 LPG to różnica była względem wskaźnika na desce ze 4-5 stopni.
No można zobaczyć na klimatroniku nie wiem czy nie temperatura nie jest brana z czujnika na zegary albo osobnego czujnika.

EDIT

Popatrzyłem na schemat klimatronika audi 80 to niema tam czujnika temperatury ani podłączenia do czujnika do wskaźnika. Jeszcze później zerknę w SSP układu wtryskowego AAH i bo tam było opisane jakie dane wymienia z klimatronikiem .

pawel80v6
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5
Rejestracja: 15 kwie 2012, 23:13
Lokalizacja: warszawa

Post autor: pawel80v6 » 23 gru 2012, 17:58

Spokojnie debatujecie na temat czujników temperatury tylko mam pytanie czy one mogą odpowiadać za dławienie silnika to po pierwsze,czujników temp. są dwa jeden jest brązowy elektroniczny 4 podłączeniami a drugi z 2 podłączeniami ten pierwszy na pewno daje wskazanie na deskę drugi nie wiem gdzie idzie.

Awatar użytkownika
PuSzEk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 502
Rejestracja: 22 sty 2011, 21:46
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: PuSzEk » 23 gru 2012, 20:07

pawel80v6, drugi daje informacje do ECU, wiec sam sobie odpowiedź ;-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki V6”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl