A tak na inny temat- silnik z a4 2.8 193ps dużo lepiej odpycha się od starszego 2.8? Pchał go ktoś do 80 już?

Ciągle jestem niezdecydowany do końca więc próbuje ugryźć temat z każdej strony..
https://audi80.pl/b4-30v-quattro-zie ... htm#606426Quattromaniak pisze:A tak na inny temat- silnik z a4 2.8 193ps dużo lepiej odpycha się od starszego 2.8? Pchał go ktoś do 80 już?
To zależy co tak na prawdę znaczy generalny remont, jeśli chcesz go naprawić, czyli panewki, pierścienie, szlif bloku i wału, nadwymiar tłoki, nowe korby, pompa oleju, czyli w sumie wszystko nowe, 20 tysiecy peknie jak nic. Tani ten silnik nie jest na pewno, ale przy zalozeniu ze trafisz na mniej zuzyty silnik, zostawisz stare tloki i korby, nalezy zrobic glowice, komplet nowych uszczelek na kazde laczenie silnika, wszystko pomyc, poczyscic i zlozyc jak nalezy, to czego nie chcesz wymieniac trzeba sprawdzic. Jak chcesz to w 80tce to troche problemem jest umiejscowienie chlodnicy, albo dolot MTM lub 3B (mtm okolo 2tys. zl) odwrocony do gory nogami, wtedy chlodnica z boku, albo bardzo ciasno, z elektrycznymi wiatrakami cienka, miedziana chlodnica z przodu.Quattromaniak pisze:ile może kosztować generalny remont 2.2t tak około, z opcją że część mogę zrobić sam-np ściągnąć głowice oddać do roboty i oddać do roboty blok już otwarty z samochodem później sam wszystko złozyć?