ile może kosztować generalny remont 2.2t tak około, z opcją że część mogę zrobić sam-np ściągnąć głowice oddać do roboty i oddać do roboty blok już otwarty z samochodem później sam wszystko złozyć?
A tak na inny temat- silnik z a4 2.8 193ps dużo lepiej odpycha się od starszego 2.8? Pchał go ktoś do 80 już?
Ciągle jestem niezdecydowany do końca więc próbuje ugryźć temat z każdej strony..
[AEB/AAH/ABC] swap do audi 80
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
https://audi80.pl/b4-30v-quattro-zie ... htm#606426Quattromaniak pisze:A tak na inny temat- silnik z a4 2.8 193ps dużo lepiej odpycha się od starszego 2.8? Pchał go ktoś do 80 już?
https://audi80.pl/audi-coupe-by-carol-vt19179.htm
https://audi80.pl/ladne-bo-w-ocynku- ... htm#735784
https://audi80.pl/ngswap-na-18turbo- ... t71782.htm
- Mabrothrax
- Forum Audi 80
- Posty: 2442
- Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Remont generalny 2.2T to około 10 tys zł. W zależności jakie części się kupuje. Plus zrobienie wydechu, IC i inne pierdółki to żeby zrobić wszystko git to około 15 tys trzeba mieć na start. Bo wiadomo, że po drodze różne rzeczy mogą wyjść.
2.8 30v jest spoko, daje rade. Całkiem nieźle się odpycha i jeśli w dobrym stanie jest to na prawdę mało awaryjny sprzęt.
@Boski
2.8 30v jest spoko, daje rade. Całkiem nieźle się odpycha i jeśli w dobrym stanie jest to na prawdę mało awaryjny sprzęt.
@Boski
- sagem
- Forum Audi 80
- Posty: 3373
- Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
- Imię: Sebek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
To zależy co tak na prawdę znaczy generalny remont, jeśli chcesz go naprawić, czyli panewki, pierścienie, szlif bloku i wału, nadwymiar tłoki, nowe korby, pompa oleju, czyli w sumie wszystko nowe, 20 tysiecy peknie jak nic. Tani ten silnik nie jest na pewno, ale przy zalozeniu ze trafisz na mniej zuzyty silnik, zostawisz stare tloki i korby, nalezy zrobic glowice, komplet nowych uszczelek na kazde laczenie silnika, wszystko pomyc, poczyscic i zlozyc jak nalezy, to czego nie chcesz wymieniac trzeba sprawdzic. Jak chcesz to w 80tce to troche problemem jest umiejscowienie chlodnicy, albo dolot MTM lub 3B (mtm okolo 2tys. zl) odwrocony do gory nogami, wtedy chlodnica z boku, albo bardzo ciasno, z elektrycznymi wiatrakami cienka, miedziana chlodnica z przodu.Quattromaniak pisze:ile może kosztować generalny remont 2.2t tak około, z opcją że część mogę zrobić sam-np ściągnąć głowice oddać do roboty i oddać do roboty blok już otwarty z samochodem później sam wszystko złozyć?
Ogolnie po za tym cala masa innych potrzebnych rzeczy, typu wieksza chlodniczka oleju, FMIC,orurowanie, chlodnica, przewody, zlaczki, weze i tak jeszcze dlugo.
Ale powiem Ci jedno, WARTO <ok>
- szuan
- Forum Audi 80
- Posty: 1370
- Rejestracja: 08 gru 2007, 00:10
- Lokalizacja: Śląsk! - SWD/smi
- Kontakt:
trzeba wyspawać nowe łapy zeby powiesić silnik
http://www.034motorsport.com/chassis-co ... 23193.html
skrzynia pasuje P&P, przednie mocowanie trzeba lekko przerobić.
ps. 10k pln z wydechem, ic, remap, rozrzad, filtry i plyny pękło u mnie, a końca nie widać ale :mrgreen: .
pzdr
http://www.034motorsport.com/chassis-co ... 23193.html
skrzynia pasuje P&P, przednie mocowanie trzeba lekko przerobić.
ps. 10k pln z wydechem, ic, remap, rozrzad, filtry i plyny pękło u mnie, a końca nie widać ale :mrgreen: .
pzdr