[B3/B4] Wiązka tylnej klapy
[B3/B4] Wiązka tylnej klapy
Cześć,
szukałem ale nie było mi dane znaleźć.
1. Czy wiązka klapy z B4 podejdzie do B3?
2. Dużo roboty z wyjęciem całej wiązki?
dziękuję i pozdrawiam,
dziela
szukałem ale nie było mi dane znaleźć.
1. Czy wiązka klapy z B4 podejdzie do B3?
2. Dużo roboty z wyjęciem całej wiązki?
dziękuję i pozdrawiam,
dziela
- ignac112
- Forum Audi 80
- Posty: 740
- Rejestracja: 30 cze 2012, 18:40
- Lokalizacja: Mrągowo, Warm-Maz.
- Kontakt:
Roboty dużo nie ma, ale jak nie lubisz zabawy z kabelkami to Cię umęczy. Wiązka nie wiem czy się różni, bo zasadniczo w b3 i b4 limo w klapie masz te same światła i mechanizmy.
http://www.youtube.com/watch?v=QaSenfJ6DgE Mój kibelek
http://chomikuj.pl/adrianlbd - trochę pdfów do audi i innych bzdur
http://chomikuj.pl/adrianlbd - trochę pdfów do audi i innych bzdur
Dzięki za wiadomość. Potrzebuję konkretnego potwierdzenia tej kompatybilności.ignac112 pisze:Roboty dużo nie ma, ale jak nie lubisz zabawy z kabelkami to Cię umęczy. Wiązka nie wiem czy się różni, bo zasadniczo w b3 i b4 limo w klapie masz te same światła i mechanizmy.
Poprzedni właściciel rozpieprzył tą wiązkę i dolutowywał gdzie bądź te przewody.
Oczywiście oryginalna guma w której szły przewody nie istnieje (chamsko przecięta i usunięta w większości.
Na allu oczywiście same wiązki z b4 stąd moje pytanie.
Dziękuję za odpowiedź. Tego potrzebowałem.tadeuszm pisze:Witam , wiązka od B4 ma inne przelotki gumowe pokrywy bagażnika i trzeba by było rezać , pozdrawiam Tadeusz.
Pozdrawiam,
dziela
EDIT:
Witam,
piszę dla potomnych, spokojnie przełożyłem wiązkę, bez żadnych problemów. Dużo jest możliwości pomyłki - zatem wstępnie zostawiłem starą wiązkę i sukcesywnie odpinałem stare kostki i zapinałem nowe. Takim sposobem miałem przez chwile dwie wiązki w klapie - ale też moglem sprawdzić czy wszystko ok.
Polecam każdemu
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4669
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Ja w sedanach zawsze wycinam i wstawiam cały widoczny po otwarciu klapy kawałek nowy. Łączenia chowają się w poszyciu klapy i za błotnikiem.korfus pisze:Najlepiej chyba dosztukować dłuższy kawałek i łączyć nie na zgięciu klapy ale poza tym newralgicznym miejscem.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4669
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Pewnie tak. Takie przewody są montowany do sondy lambda. Tylko one są bardzo sztywne i myślę że jak już się załamią na zgięciu to za chwilę się przerwą.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga