[6A 2.0 16v] odpala i gasnie
[6A 2.0 16v] odpala i gasnie
Witam ponownie.
Mam problem z moja b3 6a . Autko na benzynie odpala , chodzi ok 3 sekund i gasnie trzesac przy tym silnikiem. Na gazie odpala ale musze krecic rozrusznikiem gdzies ok. 1 minuty czasem dluzej , wciskajac gaz do dechy inaczej nie odpali , a kiedy uda mi sie go uruchomic na gazie auto pochodzi chwile i przygasa , musze je przegazowac i na jakies 2 min. mam spokoj , potem to samo musze zrobic. (gaz brc II gen). Rozdzielacz niedawno wymienialem , cisnienie na wtryskiwaczu rozruchowym jest. Nie wiem za co sie teraz zlapac. Mam odlaczony silniczek krokowy...[/b]
Mam problem z moja b3 6a . Autko na benzynie odpala , chodzi ok 3 sekund i gasnie trzesac przy tym silnikiem. Na gazie odpala ale musze krecic rozrusznikiem gdzies ok. 1 minuty czasem dluzej , wciskajac gaz do dechy inaczej nie odpali , a kiedy uda mi sie go uruchomic na gazie auto pochodzi chwile i przygasa , musze je przegazowac i na jakies 2 min. mam spokoj , potem to samo musze zrobic. (gaz brc II gen). Rozdzielacz niedawno wymienialem , cisnienie na wtryskiwaczu rozruchowym jest. Nie wiem za co sie teraz zlapac. Mam odlaczony silniczek krokowy...[/b]
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 948
- Rejestracja: 29 sie 2007, 19:41
- Imię: Rafał
- Model: Audi 80 B1
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 6A
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Silniczek krokowy powinien być podłączony. Należy sprawdzić czy nie zablokował się w maksymalnym otwarciu.
Jeżeli ma palić na benzynie to musi wszystko działać tip-top. Ten silnik ma pracować na ustawieniach fabrycznych albo nie będzie pracował.
Dziwi mnie tylko praca na gazie bo na prostej instalacji na gazie powinien chodzić no ale trzeba pamiętać że krokowiec to podstawa do stabilizacji biegu jałowego.
Jeżeli ma palić na benzynie to musi wszystko działać tip-top. Ten silnik ma pracować na ustawieniach fabrycznych albo nie będzie pracował.
Dziwi mnie tylko praca na gazie bo na prostej instalacji na gazie powinien chodzić no ale trzeba pamiętać że krokowiec to podstawa do stabilizacji biegu jałowego.
doszedlem do wniosku ze nie ma cisniena w rozdzielaczu , odkrecilem przewod idacy od rozdzielacza do wtrysku i jedna osoba krecila rozrusznikiem , druga podnosila klapke i nic paliwo nie wychodzi z rozdzielacza na wtryski, z tego co rozumiem wtryskiwacz rozruchowy pompuje tylko na rozruch. , potem paliwo powinno dochodzic z rozdzielacza? jest ktos znajacy sie na tym silniku? na forum lub w okolicach Radomia ???
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 948
- Rejestracja: 29 sie 2007, 19:41
- Imię: Rafał
- Model: Audi 80 B1
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 6A
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Czyli jak rozumiem wyciągnąłeś wtryskiwacze z gniazd i sprawdzałeś czy leci paliwo?
Pamiętaj że pompa nie podaje stale paliwa. Do testu należy mieć przekaźnik który stale podaje paliwo lub zmostkować w miejscu przekaźnika.
Wtedy gdy przekręcisz kluczyk aby zapaliły się kontrolki będziesz mógł przeprowadzić próbę wtrysków. Dopuki nie jesteś pewien co jest nie tak nie próbuj regulować rozdzielacza.
Paliwo do rozruchowego idzie z rozdzielacza.
Należy też pamiętać że do prawidłowego otwarcia wtrysków potrzebna jest sprawna pompa paliwa. Jeżeli ciśnienie jest zasłabe to wtryskiwacz się nie otworzy.
[ Dodano: 2012-12-25, 11:16 ]
Powinieneś również kontrolnie sprawdzić czy czujnik temperatury daje odpowiednie dane do kompa. Może być tak że zły sygnał z czujnika temperatury zbyt krótko otwiera wtrysk rozruchowy i przez to jest problem z utrzymaniem pracy silnika.
Pamiętaj że pompa nie podaje stale paliwa. Do testu należy mieć przekaźnik który stale podaje paliwo lub zmostkować w miejscu przekaźnika.
Wtedy gdy przekręcisz kluczyk aby zapaliły się kontrolki będziesz mógł przeprowadzić próbę wtrysków. Dopuki nie jesteś pewien co jest nie tak nie próbuj regulować rozdzielacza.
Paliwo do rozruchowego idzie z rozdzielacza.
Należy też pamiętać że do prawidłowego otwarcia wtrysków potrzebna jest sprawna pompa paliwa. Jeżeli ciśnienie jest zasłabe to wtryskiwacz się nie otworzy.
[ Dodano: 2012-12-25, 11:16 ]
Powinieneś również kontrolnie sprawdzić czy czujnik temperatury daje odpowiednie dane do kompa. Może być tak że zły sygnał z czujnika temperatury zbyt krótko otwiera wtrysk rozruchowy i przez to jest problem z utrzymaniem pracy silnika.
Zamontowalem silniczek krokowy ,auto odpalilo pochodzilo ze 3 sekundy na troche wyzszych obrotach i zgaslo tak jakby cos odcinalo mu doplyw paliwa , na dodatek upier...l sie jakis czujnik przy kablu wn , Gdzie znajde wtyczki do kompa? zaczynam watpic w ta marke , chyba wroce do starej mazdy , a toto popchne gdzies dalej
dobra dzieki jutro to sprawdze , szlyszalem jeszcze ze mozna sie podpiac przez bezpiecznik na przekazniku od pompy paliwa? prawda to? szukalem wtyczki za schowkiem pod kierownica ale nie wiem dokladnie jak to wyglada ile ma miejsc na piny itp. a gdybym odczytal ten kod blyskowy to naprawic go to juz zaden problem
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 948
- Rejestracja: 29 sie 2007, 19:41
- Imię: Rafał
- Model: Audi 80 B1
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 6A
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 948
- Rejestracja: 29 sie 2007, 19:41
- Imię: Rafał
- Model: Audi 80 B1
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 6A
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
odpalac odpala ' nawet dzis wkrecil sie na 2 tys. obr i zgasl , wydaje mi sie ze po przekreceniu zaplonu pompka napompuje paliwa na rozruch , to paliwo sie wypali i potem gasnie. Po wcisnieciu gazu na maxa i kreceniu rozrusznikiem samochod jakby chcial zalapac trzesie siknikiem , dopiero jak puszcze noge z gazu to odpali wejdzie na jakies 1,100 obrotow i zgasnie.
Odkrecilem swiece i byly zalane. Za dwa dni bede mial kable wn , bo moje stare to mix beru i janmora poizolowanych tasma izolacyjna , czujnik temp. tez kupie tylko nie wiem jak wyglada ten co sle dane do kompa i gdzie sie znajduje. A ten czujnik spalania stukowego bedzie w zestawie z kablami wn czy oddzielnie trzeba kupic. Probowalem sie pod kompa podlaczyc przez przekaznik nr25 ten od pompy paliwa , niestety lampka kontrolna palila sie caly czas. Pod schowkiem od str kierowcy znalazlem jakas czarna wtyke na 2 piny , bialej nie moglem znalezc...
[ Dodano: 2012-12-29, 18:56 ]
audi80.pl/b3-b4-rezanie-kontrolki-c ... htm#424314
zrobilem tak jak ten koles przy audi 100
Odkrecilem swiece i byly zalane. Za dwa dni bede mial kable wn , bo moje stare to mix beru i janmora poizolowanych tasma izolacyjna , czujnik temp. tez kupie tylko nie wiem jak wyglada ten co sle dane do kompa i gdzie sie znajduje. A ten czujnik spalania stukowego bedzie w zestawie z kablami wn czy oddzielnie trzeba kupic. Probowalem sie pod kompa podlaczyc przez przekaznik nr25 ten od pompy paliwa , niestety lampka kontrolna palila sie caly czas. Pod schowkiem od str kierowcy znalazlem jakas czarna wtyke na 2 piny , bialej nie moglem znalezc...
[ Dodano: 2012-12-29, 18:56 ]
audi80.pl/b3-b4-rezanie-kontrolki-c ... htm#424314
zrobilem tak jak ten koles przy audi 100