Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep samochodowy

[ABC] jak podniesc moc

Wszystko co tyczy się silników V6
Awatar użytkownika
dr.lolek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1111
Rejestracja: 11 kwie 2009, 14:07
Lokalizacja: sandomierz

[ABC] jak podniesc moc

Post autor: dr.lolek » 23 cze 2011, 11:47

od razu mowie swap mnie nie interere ani turbo ani nic
interesuje mnie co mozna zrobic zeby byl jakis przyrost mocy nawet te 20kuni wiecej w chwili obecnej mam serie po remoncie, zadne stozki itd
Ostatnio zmieniony 31 gru 2012, 11:41 przez dr.lolek, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 23 cze 2011, 12:03

Nic nie zrobisz, skoro swap, uturbiane itd odpada.

Możesz sobie zrobic profesionalny wydech od poczatku do konca + jakas zabawa z ecu ale kogos kto sie dobrze zna, wtedy moze dojdzie z 15KM ale kosztować to będzie tyle co 2 silniki na swapa <ok>

Zresztą bez sensu temat, było o tym wiele razy.

Awatar użytkownika
dr.lolek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1111
Rejestracja: 11 kwie 2009, 14:07
Lokalizacja: sandomierz

Post autor: dr.lolek » 23 cze 2011, 12:05

a wymiana wałków?

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 23 cze 2011, 12:10

dr.lolek pisze:a wymiana wałków?
Przy dobrych wiatrach przywróci serie, to kompletnie nie oplacalna zabawa.
Chcesz mocy to zmien auto, potem rob swap a na koncu uturbiaj, tak bedzie najtaniej i póki co nikt nic innego nie wymislil, i chyba predko nie wymysli ;-)

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 23 cze 2011, 18:43


Awatar użytkownika
lobos
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 155
Rejestracja: 27 lis 2012, 23:24
Lokalizacja: PL

Post autor: lobos » 29 gru 2012, 10:22

A ja pozwolę sobie się wtrącić z zapytaniem, jeżeli zwiększę dolot powietrza w swoim ABC to czy zwiększę tym samym spalanie i czy coś na tym zyskam, pytam ponieważ ostatnio coś tam majstrowałem i zauważyłem że oryginalny dolot w środku ma przy filtrze powietrza w "czarnej skrzynce" jakby zwężenie i się zastanawiam czy gdyby to ze skrzynki wywalić to czy dolot nie zwiększyłby dostarczania powietrza.

Awatar użytkownika
Kuba988
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 181
Rejestracja: 24 lip 2008, 00:46
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Kuba988 » 29 gru 2012, 15:17

Raczej to nic nie da ,a spalanie zostanie takie same bo przez przepustnice i tak dalej będzie szło tyle samo powietrza . Musiał byś rozwiercić przepustnicę żeby coś to dało <ok>

Awatar użytkownika
PuSzEk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 503
Rejestracja: 22 sty 2011, 21:46
Imię: Bartek
Model: Inny
Nadwozie: Coupe
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: PuSzEk » 29 gru 2012, 17:08

na hamownii z otwartą maską dodało mi 5km także jest szał :mrgreen:

Awatar użytkownika
lobos
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 155
Rejestracja: 27 lis 2012, 23:24
Lokalizacja: PL

Post autor: lobos » 29 gru 2012, 17:42

Więc sugerujesz żebym jeździł z otwartą maską aby zyskać 5KM? :mrgreen:

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11735
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 29 gru 2012, 17:53

lobos pisze:Więc sugerujesz żebym jeździł z otwartą maską aby zyskać 5KM?
no z otwartą maską to byłoby ciężko, lepiej ją zdemontować to i odrazy parę kilo ubędzie :mrgreen: dodatkowy plus hehe

Awatar użytkownika
Marker
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 119
Rejestracja: 23 gru 2011, 22:56
Lokalizacja: BIA

Post autor: Marker » 29 gru 2012, 18:17




Jak dla kogo było by ciężko...

Awatar użytkownika
lobos
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 155
Rejestracja: 27 lis 2012, 23:24
Lokalizacja: PL

Post autor: lobos » 29 gru 2012, 18:26

Koleś na filmiku uznał że podniesiona maska będzie pomagała w dostarczaniu większej ilości powietrza, zapatrzył się na wloty z evo i imprezy tylko nieco się wlókł... to pewnie turbo dziura :mrgreen:

Awatar użytkownika
PuSzEk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 503
Rejestracja: 22 sty 2011, 21:46
Imię: Bartek
Model: Inny
Nadwozie: Coupe
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: PuSzEk » 29 gru 2012, 19:16

lobos pisze:Więc sugerujesz żebym jeździł z otwartą maską aby zyskać 5KM? :mrgreen:
jak tak wolisz :mrgreen:

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 29 gru 2012, 19:33

lobos pisze:A ja pozwolę sobie się wtrącić z zapytaniem, jeżeli zwiększę dolot powietrza w swoim ABC to czy zwiększę tym samym spalanie i czy coś na tym zyskam, pytam ponieważ ostatnio coś tam majstrowałem i zauważyłem że oryginalny dolot w środku ma przy filtrze powietrza w "czarnej skrzynce" jakby zwężenie i się zastanawiam czy gdyby to ze skrzynki wywalić to czy dolot nie zwiększyłby dostarczania powietrza.
Nawet jak sobie na dolot założysz wiadro, to i tak do silnika duzo wiecej powietrza nie dostarczysz, kwestia co najwyzej zimniejszego powietrza, czyli wiekszej jego objetości.

Awatar użytkownika
lobos
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 155
Rejestracja: 27 lis 2012, 23:24
Lokalizacja: PL

Post autor: lobos » 29 gru 2012, 20:55

To po co niektórzy wywalają seryjny plastikowy dolot i wstawiają blaszane lub aluminiowe rury z filtrem stożkowym, czy dzięki takiej modyfikacji silnik dostaje więcej powietrza?czy to tylko efekt placebo dla kierowcy?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki V6”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl