[Audi Avant 2.2T Q]rodzinne kombi, MTM
e tam, miałem ome i to w kombi! na normalnym zawiasie i zaspawanym dyfrem - jeździłem nią na codzien i okazjonalnie bokami - fakt nie były to takie prędkości jak napisałeś ale też nie kręciłem baczkow tylko gdzieś tam dwójeczką strzał ze sprzegla i leciała i się przez rok nic nie wysypało w takiej kanapie to nie wierze ze 80-tka ma taki słaby zawias.
Teraz mnie zaskoczyłeś?? A niby co ma w tym zawiasie nie wytrzymać?? Ja tam latałem bokami po szutrze / asfalcie /lodzie / trawie i jakoś od 4 lat nic nie odpadło. Na dodatek latałem B2q z v8 i nic też nie odpada.marianb pisze:Ja się powtórzę - latanie bokiem to nie zawracanie na ręcznym pod marketem. Nie chodzi o wyważenie auta. Postaw auto bokiem, obojętnie quattro czy ośkę. Wpadnij kilka razy bokiem ~80-100km/h z lodu/śniegu w suchy asfalt i będziesz wiedział dlaczego nie nadaje się do latania bokami. Po prostu zawias tego nie wytrzyma
W B4 masz delikatne łączniki oraz sworzeń wahacza regulujący pochylenie zwrotnicy, który jest na dole przykręcony trzema śrubami. Takie rzeczy można robić samochodem, który wozisz na lawecie, a nie codziennego użytku
Do Q potrzeba miejsca i mocy żeby fajnie polatać na suchym oczywiście.
- sagem
- Forum Audi 80
- Posty: 3373
- Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
- Imię: Sebek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
chmiel25, uwierz mi że marian ma trochę racji, a nam bardziej chodzi o latanie po lotnisku gdzie raz masz lód raz suchy asfalt i lecąc 80km/h bokiem nie jest ciekawie i wszystko szybko siada, zbieżność rozwalasz po kilku takich próbach. A porównanie było chociażby do starcyh subaryn 4x4 które też latały i latają
choć i tak twierdzę że zawieszenie w Audi jest stare i toporne ![:-D](https://audi80.pl/images/smilies/lol.gif)
![<piwo>](https://audi80.pl/images/smilies/piwo.gif)
![:-D](https://audi80.pl/images/smilies/lol.gif)
- Mabrothrax
- Forum Audi 80
- Posty: 2442
- Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- sagem
- Forum Audi 80
- Posty: 3373
- Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
- Imię: Sebek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
Otóż to.Mabrothrax pisze:Taki urok tych aut
Ma ktoś może foto zderzaka tylnego S2/Coupe na którym ktoś dorezał jakieś bez inwazyjne mocowanie do tablicy rej. i podświetlanie, widziałem kiedyś tutaj na forum to foto ale za nic nie wiem gdzie :mrgreen:
Druga sprawa, czy ktoś już rozbierał dwusekcyjną pompę wspomagania przerabiał ją na jedno sekcyjną, bo nie jestem pewien czy dobrą sekcję przerobiłem :?: :roll:
- eSPe
- Forum Audi 80
- Posty: 3693
- Rejestracja: 10 gru 2007, 21:13
- Imię: Sławek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.6 ABC
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
albo zrób sobie drugi zderzak ulepa z 2 coupetowych i w nim zrób zagłębienie na schowanie blachy i lampki tak jak miał to bloku w coupe a ori S2 zostaw sobie na czas jak ci się blenda RS2 odwidzi.
Coś takiego:
![Obrazek]()
Coś takiego:
Ostatnio zmieniony 01 sty 2013, 17:37 przez eSPe, łącznie zmieniany 1 raz.
sagem pisze:Ma ktoś może foto zderzaka tylnego S2/Coupe na którym ktoś dorezał jakieś bez inwazyjne mocowanie do tablicy rej. i podświetlanie, widziałem kiedyś tutaj na forum to foto ale za nic nie wiem gdzie
Mam w sumie tylko to i w sumie na tym się wzoruje robiąc swój 2gi zderzak...
UFO miał jeszcze blendę RS2 i tablice i podswietlenie tablicy zamontował tak troszkę inaczej... szukam foty to wrzucę...
U UFO było tak:
Tak wiec myśl Panie i działaj. :mrgreen:
Ale z drugiej strony Adaś tez dobrze mówi, blendę na zloty zakładać i cacy. <ok>
Ostatnio zmieniony 04 paź 2013, 19:50 przez Maszu, łącznie zmieniany 2 razy.
- eSPe
- Forum Audi 80
- Posty: 3693
- Rejestracja: 10 gru 2007, 21:13
- Imię: Sławek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.6 ABC
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
Maszu pisze:UFO miał jeszcze blendę RS2
Mniej inwazyjnie się chyba nie da.
Choć mi to jakoś średnio leży.
Teoretycznie można by to mocować do mocowania haka (o ile ktoś ma) i na zloty sobie zdejmować a zakładać na dojazdy lub poruszanie się po mieście i trasie.
Ostatnio zmieniony 04 paź 2013, 19:52 przez eSPe, łącznie zmieniany 2 razy.
btw, gadalem z wlascicielem tego coupe... mowil ze jak ogladal zderzak to albo bylo to tak profi zrobione albo seria tak wychodzila :shock: jakis fabryczny tunner typu treser rieger albo cos w ten desen... w sumie rieger sie wzrorowal na rs2. ceny fantow riegera i rs2 sa porownywalne zeby nei powiedzec te same...
mi takie rozwiazanie sie podoba. blenda miedzy lampy a rejka w zderzak 8-)
a w avancie to juz wgl... jedyne czego mi szkoda by bylo to ori zderzak s2/compi na tyl... juz bym wolal puscic go dalej za dobre dolce, a samemu ulepic ze zderzaka coupe/cabrio cos w ten desen... Miszczunio plastiku Kriss zespawa wszystko :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
mi takie rozwiazanie sie podoba. blenda miedzy lampy a rejka w zderzak 8-)
a w avancie to juz wgl... jedyne czego mi szkoda by bylo to ori zderzak s2/compi na tyl... juz bym wolal puscic go dalej za dobre dolce, a samemu ulepic ze zderzaka coupe/cabrio cos w ten desen... Miszczunio plastiku Kriss zespawa wszystko :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: