Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Audi 80 AVANT V8 406HP/456Nm Quattro

Prezentacja w/w od 1991 do 1996.
chmiel25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2073
Rejestracja: 29 lis 2008, 09:27
Lokalizacja: łódź

Post autor: chmiel25 » 19 gru 2012, 23:17

witek88 pisze:Mój Awant z połową zbiornika BP i LPG waży 1550kg, więc sporo.
Latalem nie jednym B2 z v8 i nie wiem czego się bać. Chyba masy bo 1100kg :mrgreen:

Ale ważyłeś Avanta?? Bo kolega ważyl sedana q z TDI i wyszło 1500kg.
Coś mało jak dla mnie.??

witek88
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 103
Rejestracja: 16 gru 2007, 21:55
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: witek88 » 19 gru 2012, 23:19

A no ważyłem, na legalizowanej wadze, w zasadzie to ABZ nie jest taki ciężki, w końcu cały ameliniowy

chmiel25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2073
Rejestracja: 29 lis 2008, 09:27
Lokalizacja: łódź

Post autor: chmiel25 » 19 gru 2012, 23:26

To fajna wiadomość musze swojego zważyć :lol:

A powiedz hamowałeś czy będziesz?? Bo co do mocy to ile liczysz że zostalo??

witek88
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 103
Rejestracja: 16 gru 2007, 21:55
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: witek88 » 19 gru 2012, 23:35

A no jeszcze nie, dopiero niedawno udało mi się ogarnąć przepływkę i nie mam błędów w vagu
Chcemy z kolegami umówić się na hamownie jakoś na wiosnę.
Co do mocy to ciężko powiedzieć, mam nadzieję że wyjdzie więcej niż 250KM :mrgreen:

chmiel25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2073
Rejestracja: 29 lis 2008, 09:27
Lokalizacja: łódź

Post autor: chmiel25 » 19 gru 2012, 23:36

Chociaż realnie podchodzisz do tego :mrgreen:

Pozdro

witek88
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 103
Rejestracja: 16 gru 2007, 21:55
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: witek88 » 19 gru 2012, 23:40

No wiadomo że te V8 raczej słabo trzymają moc, nie liczę na żadne 300 :mrgreen:
Przydało by się wydech zmienić, znacie kogoś ogarniętego z rozsądnymi cenami do wyspawania nierdzewki w pomorskim? Jaki może być koszt? Raczej chciałbym żeby było cicho, znaczy na tłumikach komorowych i tak 2,75cala

chmiel25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2073
Rejestracja: 29 lis 2008, 09:27
Lokalizacja: łódź

Post autor: chmiel25 » 19 gru 2012, 23:56

Dość mocno nie trzymaja. Ja niestety Łodzkie. I tutaj znam ale to chyba za daleko.

witek88
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 103
Rejestracja: 16 gru 2007, 21:55
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: witek88 » 19 gru 2012, 23:59

No troszeczkę daleko, jakoś mi się z tym nie spieszy, ale zaczynam o tym myśleć, to może doradź jak będzie dobrze, bo na 2 przelotach to może być dość głośno... :-/
A co myślisz o średnicy?

witek88
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 103
Rejestracja: 16 gru 2007, 21:55
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: witek88 » 23 gru 2012, 19:23

Siedząc w zimowe wieczory przed kompem wymyśliłem sobie że fajnie było by tego avanta lekko posadzić niżej, trochę poszperałem na regałach i okazało się że mam sprężyny eibach, tylko problem w tym co to jest, ma ktoś może jakąś stronkę z katalogiem eibacha?
2 sprawa to adaptery do zacisków, macie może kogoś kto takie coś dorabia?
Zwrotnice S2, tarcze A8 312mm, zaciski E34 Brembo.

Awatar użytkownika
eSPe
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3694
Rejestracja: 10 gru 2007, 21:13
Imię: Sławek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: eSPe » 31 gru 2012, 12:19

IC69 pisze:
witek88 pisze: Piasty, hehe, były już na aucie, podobnie jak fele S2
To już drugie B4 jakie widzę, które opuściło fabrykę z dwudziestoma śrubami w kołach.
Heh. Zupełnie jak u mnie.
Niestety na moim nie było już fel z S2 (tylko na zapasie nówka mi się ostała.
Jakby co może na zimówki bym przygarnał takie 16tki jakbyś się pozbywał.
IC69 pisze:
witek88 pisze:zaciski girlinga 2 tłoczkowe też były
No prosze, kolejna anomalia. :-)
Irku jaka anomalia?
Każde AAH ma 2 tłoczkowe zaciski z przodu.
U ciebie w Avancie też takie są. :mrgreen:

A co do samego auta to szacun za swapa.
Jak ktoś napisał. Jak swapować V6 to tylko na V8.
To jest męski silnik a nie te "turbognojki" AEB (oho zaraz mnie obskoczą i zaliczują hehehe).

<piwo>

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 31 gru 2012, 12:22

eSPe pisze:To jest męski silnik a nie te "turbognojki" AEB (oho zaraz mnie obskoczą i zaliczują hehehe).
Nie no espe, czemu miał by ktoś na Ciebie naskakiwać, V8 brzmi przepięknie i nie ma co tego podwarzać. Smutne jest trochę tylko to, że po lepszym programie i paru małych pierdółkach 1.8 które pali sobie w trasie 7 a w miejsce 10 literków jedzie jak te V8 <ok>

Awatar użytkownika
eSPe
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3694
Rejestracja: 10 gru 2007, 21:13
Imię: Sławek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: eSPe » 31 gru 2012, 12:34

sagem pisze:Smutne jest trochę tylko to, że po lepszym programie i paru małych pierdółkach 1.8 które pali sobie w trasie 7 a w miejsce 10 literków jedzie jak te V8 <ok>
Ale tak nie brzmi. I o to chodzi. Bo i masowo przypuszczam że V8 więcej waży od AEB i to jest na jego niekorzyść również. Ale gang silnika rekompensuje wszystko. V8 dla jej dźwięku można jechać jak damą 60km/h i banan nie schodzi z gęby.

Awatar użytkownika
IC69
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 4800
Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
Imię: Irek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: IC69 » 31 gru 2012, 13:16

eSPe pisze:IC69 napisał/a:
witek88 napisał/a:
zaciski girlinga 2 tłoczkowe też były

No prosze, kolejna anomalia. :-)

Irku jaka anomalia?
Każde AAH ma 2 tłoczkowe zaciski z przodu.
witek88 pisze:Silnik:
-Swap silnika 2,6 ACB na 4,2 ABZ
...i hę? :-P

Awatar użytkownika
eSPe
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3694
Rejestracja: 10 gru 2007, 21:13
Imię: Sławek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: eSPe » 31 gru 2012, 15:11

A. Kurcze widzisz.projekty v8 mi się pomyliły. Myślałem że kolega swapowal tak samo jak kolega z zielonego sedana z aah na v8.

witek88
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 103
Rejestracja: 16 gru 2007, 21:55
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: witek88 » 31 gru 2012, 15:26

No w zasadzie Audi kupiłem na licytacji nie widząc go, cena było dobra więc co tam :mrgreen:
Dopiero jak go zabierałem na lawetę zczaiłem się że felgi i zawieszenie jest warte tyle co dałem za całość ;-) Nie wiem jak piasty, hamulce i koła na niego trafiły, może fabryka może ktoś prędzej przy nim grzebał. Wlepki niestety nie znalazłem.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi 80/90 - B4.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl