Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 ABK] wariujacy centralny

koziolmc60
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 803
Rejestracja: 01 cze 2011, 20:49
Lokalizacja: Tomaszow Maz.

[B4 ABK] wariujacy centralny

Post autor: koziolmc60 » 30 gru 2012, 22:40

Witam. Od jakiegos czasu dzieja mi sie dziwne rzeczy z centralnym. Centralny ori z kluczyka. Do tego zalozony alarm a wiec z pilota tez zamyka centralny. Oto dziwne rzeczy jakie sie ostatno dzieja:

1- otwierajac auto z pilota tylko alarm sie wylacza a drzwi pozamykane dalej. I teraz tutaj wystepuja 3 rozne rzeczy a mianowicie:
a- otwieram auto kluczykiem i otwieraja sie wszystkie drzwi
b- otwieram auto kluczykiem i otwieraja sie tylko drzwi kierowcy a reszte musze recznie otwierac
c- otwieram auto kluczykiem i otwieraja sie tylko drzwi kierowcy a jak wlacze zaplon to wtedy reszta sie otwiera.
I na to nie ma zadnej reguly raz chodzi dobrze raz wcale a raz tak jak opisalem.

2- Otwierajac auto kluczykiem dzieje sie to samo co w punkcie 1.

3- Zauwazylem niedawno ze jak zamykam auto po to zamknieciu wszystkich zamkow pompka jeszcze przez okolo 10 sekund dalej pompuje. Nie zawsze ale nieraz tak jest. Nie wiem czy to normalne.

Nie wiem za co sie brac panowie. Chcialem zaczac od wymiany pompki ale najpierw zaczekam na wasze porady moze ktos tez mial kiedys taki cyrk jak ja. Z gory dziekuje za podpowiedzi.
Ostatnio zmieniony 30 gru 2012, 22:45 przez koziolmc60, łącznie zmieniany 3 razy.

Awatar użytkownika
manfred19
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1263
Rejestracja: 26 gru 2009, 15:57

Post autor: manfred19 » 30 gru 2012, 23:58

Przelutuj płytkę drukowaną w pompce. U mnie też raz otwierało z pilota a raz nie....z kluczyka raz otwierało wszystkie drzwi, raz tylko od kierowcy.....czeski film. Po rozebraniu pompki okazało się że są zimne luty. Po przelutowaniu wszystko śmiga jak nowe ;-) Widzę że ciągle masz problem z tym zamkiem.

koziolmc60
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 803
Rejestracja: 01 cze 2011, 20:49
Lokalizacja: Tomaszow Maz.

Post autor: koziolmc60 » 31 gru 2012, 08:14

No kiedys co raz na jakis czas niezamknelo albo nieotworzylo a teraz to cyrki sie dzieja. Ja tam w zyciu nic nie lutowalem wiec raczej nie bede sie bral za taka robote. Chyba trza kupic bedzie nowa pompke

Awatar użytkownika
manfred19
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1263
Rejestracja: 26 gru 2009, 15:57

Post autor: manfred19 » 31 gru 2012, 10:51

A nie masz nikogo kto by Ci to przelutował?? Z używaną pompką też może być różnie, pochodzi i kilka lat albo wysypie się po miesiącu. Jak nie masz nikogo ogarniętego z elektroniki to kup drugą a tą zostaw. Przy okazji jak byś przejeżdżał przez Warszawę lub Radom to mi ją zostawisz i ją zrobię.....później ją sprzedasz albo zostawisz sobie na zapas ;-)

koziolmc60
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 803
Rejestracja: 01 cze 2011, 20:49
Lokalizacja: Tomaszow Maz.

Post autor: koziolmc60 » 31 gru 2012, 16:56

ja chcialem nowa kupic ale jak sie okaze ze to nei pompka to sie wkurze troche ze pare stow poszlo w bloto :/ dlatego najpierw chyba jakiegos klamota uzywanego kupie i zamienie i zobaczymy czy sie poprawi

Awatar użytkownika
andi77
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2114
Rejestracja: 03 lip 2010, 16:35
Lokalizacja: Lubelskie (LWL)

Post autor: andi77 » 31 gru 2012, 17:16

koziolmc60, Obstawiam sterownik na pilota (ewentualnie połączenie kabli ze sterownika).
Jak będzie problem z kluczyka w drzwiach kierowcy.... to sprawdź od strony pasażera.
Najczęściej sterowanie z pilota jest podpinane pod mastera z drzwi kierowcy (sam tak robię) ;-)

Awatar użytkownika
manfred19
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1263
Rejestracja: 26 gru 2009, 15:57

Post autor: manfred19 » 31 gru 2012, 17:27

Czy sygnał jest do mastera w lewych drzwiach czy w prawych to bez różnicy. Niektórzy też podłączają pod mastera w tylnej klapie w avancie bo tam jest sterowanie masą. To że z kluczyka otwiera tylko jedne drzwi świadczy o tym że nie załącza pompki. A pompki nie załącza albo z powodu uszkodzonego przewody albo zimne luty na płytce. Objawy które opisał koziolmc60 były takie same jak u mnie. Przelutowanie rozwiązało wszystkie problemy. Wiadomo miernikiem można posprawdzać czy do wtyczki przy pompce dochodzą wszystkie sygnały.

Awatar użytkownika
andi77
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2114
Rejestracja: 03 lip 2010, 16:35
Lokalizacja: Lubelskie (LWL)

Post autor: andi77 » 31 gru 2012, 17:33

manfred19, Ale jak padnie master w drzwiach kierowcy, to zawsze testuje się na drugich drzwiach (mają oddzielny kabel do pompki). Taki test potrafi bardzo dużo powiedzieć... w przypadku zamontowanego sterownika na pilota, nawet bardzo duuużo ;-)
Wystarczy, że sterownik jest podpięty pod mastera w drzwiach kierowcy i padnie, lub nie będzie łączył... to z pilota jak i z kluczyka centralny nie zadziała :-P

koziolmc60
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 803
Rejestracja: 01 cze 2011, 20:49
Lokalizacja: Tomaszow Maz.

Post autor: koziolmc60 » 31 gru 2012, 20:34

jest male ale a mianowicie od kad kupilem nimca to drzwi pasarzera nie da sie przekrecic wogole kluczykiem ale nieruszalem tego bo i tak zawsze od kierownicy wsiadam hehe Kluczyk wlazi we wklad ale ani w prawo ani w lewo nie da sie przekrecic. Nie wiem czy zamek nieuzywany i zardzewial czy ktos wymienial nie mam pojecia. Ale jak siedzialem w srodku to jak dzyndzel w prawych drzwiach wcisnolem to sie zamknely wszystkie tylko nie wiem czy tak sie zamyka za kazdym razem. Jutro pozamykam i otwieram pare razy i zobacze.

To powiedzcie mi co ja mam z tym badziewiem zrobic??

Awatar użytkownika
manfred19
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1263
Rejestracja: 26 gru 2009, 15:57

Post autor: manfred19 » 31 gru 2012, 20:47

Zgadza się andi77. W naszych audi każdy master ma oddzielną linię do pompki.
koziolmc60 wkładka w zamku Ci skorodowała i dlatego ani drgnie. W tylnej klapie tak miałem. Jak kołkiem zamykasz i zamyka wszystkie drzwi to master w drzwiach działa.

Awatar użytkownika
andi77
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2114
Rejestracja: 03 lip 2010, 16:35
Lokalizacja: Lubelskie (LWL)

Post autor: andi77 » 31 gru 2012, 21:23

Tak dla potomności... do masterów dochodzi 3 kable. Plus i minus... ten trzeci jest sterujący.
W zależności jaki dostanie impuls (+/-)... zamyka lub otwiera.

[ Dodano: 2012-12-31, 21:26 ]
Czerwony z paskiem to (+), brązowy (-). Ten trzeci zielony, lub niebieski (w zależności od strony) jest kablem sterującym (masterem) <ok>

Awatar użytkownika
manfred19
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1263
Rejestracja: 26 gru 2009, 15:57

Post autor: manfred19 » 01 sty 2013, 19:28

To i o tylnym siłowniku w avancie można napisać. Tam też idą trzy przewody, jeden to masa a dwa pozostałe to przewody sterujące (zamknięcie i otwarcie).

koziolmc60
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 803
Rejestracja: 01 cze 2011, 20:49
Lokalizacja: Tomaszow Maz.

Post autor: koziolmc60 » 02 sty 2013, 08:46

Panowie wczoraj siedzialem w srodku auta i sie bawilem w zamykanie auta prawym kolkiem i jest to samo co w lewych drzwiach raz zamyka wszystko a raz tylko prawe sie zamykaja. Wnioskuje po tym ze ten caly master w lewych drzwiach bedzie raczej sprawny skoro to samo sie dzieje zamykajac prawymi drzwiami.

Awatar użytkownika
manfred19
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1263
Rejestracja: 26 gru 2009, 15:57

Post autor: manfred19 » 02 sty 2013, 08:53

Masz miernik żeby posprawdzać sygnały na wtyczce przy pompce?? Z tego co pamiętam to u mnie zaczęły się również problemy z oświetleniem wnętrza, które też sterowane jest elektroniką z pompki.

koziolmc60
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 803
Rejestracja: 01 cze 2011, 20:49
Lokalizacja: Tomaszow Maz.

Post autor: koziolmc60 » 02 sty 2013, 16:38

Podswietlenie wnetrza to od zawsze mi nie dziala przy otwieraniu drzwi tylko jak recznie zapale swiatelko to normalnie sie wtedy pali

ODPOWIEDZ

Wróć do „Centralny zamek, alarm, immobilajzer.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl