Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 b3 1.8 90km] duuuuuże spalanie PB

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
michal84
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 194
Rejestracja: 20 kwie 2011, 19:45
Lokalizacja: Gdansk

Post autor: michal84 » 01 sty 2013, 17:41

to jest na 100% pm-ka, ta puszeczka co o niej pisales to jest sterownik lpg tak jak kolega wyzej napisal. Co do tej bialej mazi jest to spowodowane niedogrzaniem silnika badz uszkodzona uszczelka glowicy, jezeli plyn nie ubywa to raczej to pierwsze

Awatar użytkownika
damianek1234561
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 605
Rejestracja: 27 maja 2009, 18:35
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: damianek1234561 » 01 sty 2013, 17:54

totalny chaos a nie temat, bylo tego duzo wystarczy uzyc szukajki albo wejsc na portal audi zalogowac sie i sciagnac ksiazke sam naprawiam tam jest wszystko opisane jak byk a jak ktos robi odcinki 2 km to nie ma co sie dziwic ze odma sie zatyka ciekawe ile silnik pozyje jak calkiem sie zatka no ale coz ja tam bym te 2km spacerkiem przeszedl

Pietera
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 33
Rejestracja: 11 lis 2012, 20:38

Post autor: Pietera » 01 sty 2013, 18:05

Czyli aż tyle pb spala na takich odcinkach drogi i nic nie poradzę ????
A płyn fhlodnifay rzadko muszę dolewać, nie to że systematycznie.....
Czy da sie coś zrobić aby nie paliło tyle, bo ludzie pisali aby silnik rozgrzać na pb a potem na kpt przelączać.

Awatar użytkownika
damianek1234561
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 605
Rejestracja: 27 maja 2009, 18:35
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: damianek1234561 » 01 sty 2013, 18:15

po pierwsze kolego to zagrzej auto do temperatury pracy potem przeprowac jazde probna na kazdym biegu i w kazdym zakresie obrotow potem nie wylaczajac auta wyblyskaj kody na wolnych obrotach jak to sie robi znajdziesz na forum i mysle ze czesc zeczy bedzie jasnych

[ Dodano: 2013-01-01, 18:16 ]
potem czyszczenie odmy i dbanie o to aby silnik byl dogrzany

Awatar użytkownika
PapaSmurf
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 80
Rejestracja: 14 sie 2012, 21:18

Post autor: PapaSmurf » 01 sty 2013, 18:28

damianek1234561 pisze:po pierwsze kolego to zagrzej auto do temperatury pracy potem przeprowac jazde probna na kazdym biegu i w kazdym zakresie obrotow potem nie wylaczajac auta wyblyskaj kody na wolnych obrotach jak to sie robi znajdziesz na forum i mysle ze czesc zeczy bedzie jasnych

[ Dodano: 2013-01-01, 18:16 ]
potem czyszczenie odmy i dbanie o to aby silnik byl dogrzany
A te kody ma wgl po co ruszać , w tej kwesti to chyba nic mu nie da :->

Pietera
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 33
Rejestracja: 11 lis 2012, 20:38

Post autor: Pietera » 01 sty 2013, 18:31

Byłbym zapomniał , odpalam autko, idę do domu i czekam aż się troszkę rozgrzeje- tak na 5 min , lecz kilka razy się zdarzyło że odpaliłem i za chwilkę jechałem bz rozgrzania, ale to żadko....
A jaka jest temp silnika to nie wiem , bo wskaźnik zwalony jest...

Awatar użytkownika
damianek1234561
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 605
Rejestracja: 27 maja 2009, 18:35
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: damianek1234561 » 01 sty 2013, 18:33

mysle ze kody pokaza ewentualny blad sondy lub czujnika jesli nic nie wyswietli to czujniki ok czyli samemu mozna sobie odpowiedziec na temat spalania na takich odcinkach

Pietera
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 33
Rejestracja: 11 lis 2012, 20:38

Post autor: Pietera » 02 sty 2013, 11:43

Jak brat wróci z pracy, postaramy się zobaczyc te wybłyskanie kodów....
Przypomniała mi się 1 rzecz, kiedyś jakoś jechałem na gazie , i podczas jazdy mi go zbrakło(jechałem do szkoły) silnik już bł rozgrzany bo przejechałem ponad 10km , i kolega podrzucił mi 3l benzynki , dojechałem do stacji lpg (jakieś 5-km) przerzuciłem na gaz i pojechałem do szkoły. gdy z niej wyszedłem , odpaliłem autko na pb (trochę rozgrzałem silnik) i wyjechałem , przejechałem raptem 1-2km i koniec benzyny....
Czyli nie może byc raczej wina TYLKO niedogrzania silnika - wlałem 3l pb i przejechałem max 7km.

Jeśli można ,wrzucam tutaj link z instrukcja jak wykonac owe kody, i tu pytanie czy jest to dobrze wytłumaczone , czy ktoś może coś od siebie dopowiedziec?

Czekam na odp.

Awatar użytkownika
damianek1234561
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 605
Rejestracja: 27 maja 2009, 18:35
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: damianek1234561 » 02 sty 2013, 17:15

gdzie ten link? :-P wiec winna moze byc sonda i kody powinny ja pokazac

Pietera
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 33
Rejestracja: 11 lis 2012, 20:38

...

Post autor: Pietera » 02 sty 2013, 17:38

Przepraszam bardzo, spieszyłem się pisząc post, i nie wrzuciłem <mur>

http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic399763.html

Slawo777
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 711
Rejestracja: 22 wrz 2011, 22:02
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: Slawo777 » 02 sty 2013, 19:02

michal84 pisze:Slawo777 twoj motorek to chyba pochodzi z dobrego podciwego golfa mk2 <ok>
Hmm tak brat vw ale passatowski b4 :mrgreen: Jeśli byłby w orgrinale to kod audi PM a po
mojej hybrydzie kod po audi to SF.Schiza była bo nr jest zamazany i myślałem że kupiłem RN 1.6 audi ale na pewno jest RP. Pozdrowienia
Teraz wiadomo jaki kolega ma silnik PM.Stawiałbym na tę sondę lambda,Sprawdziłbym profilaktycznie dokładnie wężyki podciśnienia.Patrząc w środku filtra i po mono wtrysku smoła z odmy przytyka już to co chce :-(.Aż się prosi o czyszczonko Ja mam przykładowo od flitra zaślepioną odmę od osłony klawiatury puszczoną luzem.Nie narzekam nawet w srogie mrozy z paleniem.

Awatar użytkownika
damianek1234561
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 605
Rejestracja: 27 maja 2009, 18:35
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: damianek1234561 » 02 sty 2013, 21:05

kolego ten dlugi post jest dobrze napisany tam gdzie rozpisane sa kody usterek a ten co pisal zeby wlozyc bezpiecznik w przekaznik to tego nie rob

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl