Witajcie klubowicze!
Mam oto taki problem z moja audi;/
Kupiłem ja niedawno no i tak sobie śmigałem.
Nie ma co ukrywać ładnie jej tam wciskałem pedał w podłogę aż do wymiany paska rozrzadu wymiany oleju, filtrów powietrza,oleju(gdy mechanik spuścił olej okazało sie ze jest tylko 2 litry(połamany był plastik od bagnetu i jak ja kupiłem owiniete było izolacja sprawdziłem czy jest olej niby był stan a to dlatego ze bagnet wpadał dalej niż powinien)Jak ja kupiłem cykał silnik jakby któryś zawór klekotał.Ale jeździłem dalej zrobiłem do tej pory 2500km i boje sie dalej jeździć żeby nie zarżnąć silnika;/
Mechanik powiedział mi ze to panewki są przyczyna tego stukania i teraz sam jestem zmieszany.założyłem termostat bo po przejechaniu 10 km wogóle ciepłe powietrze nie leciało.Po założeniu termostatu całkiem oszalał ten silnik. nie wiem. przejeżdzam 5 km i mam prawie 90 stopni i tak wskazówka sie utrzymuje ani nie spada ani nie wzrasta,jechałem do okonka i tak samo 90 przy 100km/h termostat sie raczej otwiera bo jak zalałem borygo odpaliłem silnik musiałem czekać aż otwoży sie termostat i dolewać płynu Później włączył sie wiatrak czyli wszytko ok?
Nie wiem co mu jest
Objawy są takie:
1)Dużo białej galarety na korku od wlewu oleju
2)Grzejący sie silnik 90st
3)Tyrka jakby któryś zawór klekotał przysłuchiwałem sie temu od góry klekocze i od dołu tak samo na 1 lub 2 zaworze lub panewce?
4)Nie zauważyłem żeby ubywało wody natomiast zauważyłem wyciekający olej z miski olejowej i spod filtra oleju
5)Może jest trochę słabszy niż kiedyś
Audi ma silnik 1.8s na pełnym wtrysku zagazowana jest jeżdże tylko na gazie odpalam tez na gazie.
Jeżeli macie jakieś pomysły na zlikwidowanie tego to proszę o rade.
Ps.
Kolega ma silnik od golfa 2 na gaźniku tzn wsadziliśmy go do b2 tylko kolektory zmieniliśmy i podstawę filtra oleju. Mam takie pytanie chodziłby ten silnik jeżeli zamieniłbym kolektory tzn z gaźnika na szpryce ?
[B3 JV] grzeje się, tyka
[B3 JV] grzeje się, tyka
Ostatnio zmieniony 02 lis 2007, 19:46 przez krzyzak11, łącznie zmieniany 1 raz.
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
No ok a co z tym silnikiem o którym pisałem jest on na gaźniku czyli jakbym zmienił kolektor ssacy na kolektor ten co mam w mojej niuni chodziło by to?
Moim skromnym zdaniem raczej chyba tak gdyż ten silnik nie różni sie od mojego praktycznie niczym tylko tym ze ma inny kolektor z podstawa na gażnik natomiast mój silnik ma kolektor z wtryskami chyba raczej nie przeszkadza to w niczym? Pytam dlatego gdyż mogę w miarę tanio kupić taki silnik nie tykający nie biorący oleju od przyszłego szwagra:) Tylko mam dylemat czy będzie pasował;/
Moim skromnym zdaniem raczej chyba tak gdyż ten silnik nie różni sie od mojego praktycznie niczym tylko tym ze ma inny kolektor z podstawa na gażnik natomiast mój silnik ma kolektor z wtryskami chyba raczej nie przeszkadza to w niczym? Pytam dlatego gdyż mogę w miarę tanio kupić taki silnik nie tykający nie biorący oleju od przyszłego szwagra:) Tylko mam dylemat czy będzie pasował;/