Przejdę do rzeczy chciałem tutaj przedstawić swoją 80tkę, którą zakupiłem w lutym 2011 r. i z której jestem dumny <ok> Przebieg ma dość spory w dniu kupna 405000 km aktualnie 424000 km. co dziwne pali od strzała oleju bierze - nie bierze. Po wymianie turbawki (którą opisze później bo z nią też mam małe przeboje) może pół litra na 10000 km albo nawet i nie.
Dane techniczne i wyposażonko:
Audi b4 1.9 TDi 90KM
- Elektryczne szyby
- Podgrzewane fotele
- Elektryczne lusterka + grzanie
- Klimatyzacja
- No i to chyba byłoby na tyle...
W lutym 2011 wymiana rozrządu, wszystkich pasków i uszczelek na pompie bo ropka się pojawiła poza pompą
W maju 2011 i tutaj się pochwale człowiek 24 lata miał i się chajtać chciał, a że do miejsca zawarcia związku 600 km no to człowiekowi zachciało się klimę uzupełnić. Dla własnej wygody. Dzień przed wyjazdem przyjechał znajomy znajomego i napełnia mi klimę wszystko gra do momentu aż aku siadł. No to na kabelki odpaliliśmy pod prostownik i do domu ładować akumulator 6 godzinek się po ładował do samochodu od strzała zapalił. Poszedłem do sklepu wróciłem po 30 minutach i..no właśnie nic. Pomyślałem może przekaźnik świec się zwarł to wyciągnąłem przekaźnik i bezpiecznik od świec i poszedłem ładować akumulator cała noc. Rano auto już zapakowane 300000 rzeczy małżonka spakowała, aku wsadziłem i odpalił od strzała no to zgasiłem zadowolony poszedłem po resztę rzeczy - małżonka wsiadła ja za kluczyk a tam nic... no to mówię pewnie aku szrot (zwarcie na celach). razem z małżonką odpaliliśmy na pycha i 600 km bez gaszenia autka. Na drugi dzień w Legnicy kupiłem sobie nowiutkiego Boscha:)
Wrzesień 2011 wymiana turbinki na odkupioną po regeneracji od znajomego. Zero luzów zero wycieków ładuje 1,1 bara a hmmm.. zajrzyjcie tutaj to zobaczycie sami. ,
Jednak jakiś luz jest - nie wiem jak ja sprawdzałem :shock:
Czy może to on jest winą gwizdania/wycia turbiny?
W tym samym miesiącu wymiana żaróweczek w konsoli. Bo jak widać na filmiku połowa nie świeciła - ale wstawiłem czerwoniutkie diody:)
Luty 2012 wymiana tłumika końcowego bo już go rdza zżerała ku mojemu zdziwieniu był oryginał :shock: no niestety ja wrzuciłem zamiennik ale na razie jest ok.
No i najważniejsze sofcik od Kostrza na 120 KM :mrgreen: , , ,
Czerwiec 2012 wymiana podsufitki, trochę się przeciągnęło ze względu na brak czasu :-| Prawie skończona podsufitka, jeszcze kilka plastików i słoneczniki:) , , , , ,
Zamontowany wskaźnik doładowania:) , , , ,
no i przyszły nowe głośniczki na przednie drzwi (może nie najlepszej jakości)
ale wystarczające , , , , , , , , ,
Małe spotkanie z ojcem:) , ,
Nie stać na obszycie skórą to zakładamy chociaż pokrowce z eko - skóry - w trakcie:) , , , , , , , , , ,
Styczeń 2013 wywalony katalizatorek, wymieniono łącznik stabilizatora :mrgreen: gumeczka na przegubie lewym i mcperson prawy:) dawka 12 :mrgreen:
Zwiększyłem zasysanie powietrza w obudowie filtra - efekt - mniejszy bączek :shock: ,
Lampy od DUO wersjon USA do Avancika - czekam aż zrobi sie cieplutko żeby Avancik je przytulił :mrgreen: , , ,
Luty 2013Dodatkowe zegary zamontowane, nastąpił mały problem temperatury oleju nie wskazuje. Po przekreceniu zaplonu zegar idzie na 60 i stoi. po odpieciu czujnika jest to samo. Chyba bedzie 3ba wyciagnac i sprawdic czy czegos nie popsułem :roll:
Plany sie zmieniły nie 16 a jednak 17nastki na profilu 45 [/URL]
No i jest mega przejscioweczka pierbung- bosch. <urodziny>
Auto nabrało mocy bo komp 16 bit jednak t-2 i program pod t-15...ech 3ba to zmienic
Sezon zimowy ekhm.. Wpadły nowe mikody na przodzik.. auto elegancko hamuje
Wzieło mnie na zrobienie zdjęcia środeczka w nocy <ok>
Ostatnio zmieniony 03 cze 2014, 21:37 przez rodzynek87, łącznie zmieniany 68 razy.
Aż prosi się o zdjęcia a turbina u mnie gwiżdże tak samo :mrgreen: martwiłem się, że to tylko u mnie tak jest i że tak nie powinno być od chipa zrobiłem ponad 50 tys. km i nic złego się nie dzieje. Oleju też mi nie bierze więcej niż pół litra od wymiany do wymiany.
Nie pozostaje nic innego jak życzyć spokojnego użytkowania <ok>
Naprawdę ładna furmanka, brakuje tylko trochę relingów, ale i tak się ich zazwyczaj nie używa:) A turbina mi też gwizda jak silnik ma mniej niż 60-70 C, już nawet dziur w dolocie szukałem ale nic nie znalazłem, widocznie tak ma być, 25 tyś. km spokój z turbo, oleju standardowo bierze 0,5/10000km, czyli wcale. Jak gwizda i nic poza tym sie nie dzieje, to nie ma co szukać dziury w całym tylko jeździć i się cieszyć naprawdę solidnym, oszczędnym wozem:)
Kurde Panowie mam problem mianowicie codziennie rano
jak auto jest zinne ciezko ruszyc bez szarpania.. poznej jest oki..tylko te 3-4 poranne ruszenia, czasami dwa, a czasami jedno..sprzeglo bierze na 3/4 wysokosci.. sprzeglo sie konczy? Czy to poducha? dodam, ze jak ruszam na wstecznym tego nie ma :evil:
i zgłupiałem.. :shock:
u mnie nie było reguły czy ciepły czy zimny...miał jakieś naloty i szarpał.a na wstecznym nie szarpał tak jak u Ciebie.teraz to u mnie ustało ale czy to poduszka może być temu winna?? może niech ktoś jeszcze się wypowie
Problem rozwiązany wymieniona walnięta poduszka z prawej strony, nie wiem jaki to wpływ miało na to, że tylko rano mi się tak działo. Wazne, że działa:)
Podejdzie ale moim zdaniem bez sensu to zakładać. Szkoda kasy, lepiej wyciąć kata, a w jego miejsce dać rure i po sprawie. Kata sprzedać a kasę przepić <ok>