Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[Audi 80 B3 Q] Swap na girlingi i dylemat z piasta/zwrotnica

ODPOWIEDZ
Wrona
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2
Rejestracja: 22 gru 2012, 16:41

[Audi 80 B3 Q] Swap na girlingi i dylemat z piasta/zwrotnica

Post autor: Wrona » 04 sty 2013, 15:04

Witam,

Mam zamiar wsadzic do przodu Girlingi 60 na tarczy 276x24 zamiast serii, problem wiadomo jaki, odsadzenie piasty jest za male i tarcza hamulcowa nie wchodzi :/. Tarcz 280x22 nie chce (podobno rezajac oslone da sie je wpasowac) Szukalem troche w szukajce ale nie znalazlem podobnego rozwiazania. Mam zamiar wymienic same piasty na model od b4 (wieksze odsadzenie). Co myslicie o takim zabiegu ? Przerabial ktos moze taki temat ?? Z tego co ogladalem piasta powinna pasowac p&p. Myslalem tez o wymianie zwrotnic na b4 ale z tego co czytalem nie tak latwo podchodza do b3 oraz nie mam pewnosci w jakim stanie beda uzywane lozyska.

Pozdrawiam

Maciej Wroński
Audi 80 B3 Q 1.8T

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 04 sty 2013, 21:46

Wrona, możesz śmiało wrzucić same zwrotnice , pierwsze wypusty B3 faktycznie miały "całą" kolumnę, jak w B2. Chociaż całe kolumny zmienić pewnie było by najlepiej.

Awatar użytkownika
Bati Corrado
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 25
Rejestracja: 09 lut 2012, 22:16
Lokalizacja: Bielawa
Kontakt:

Post autor: Bati Corrado » 05 sty 2013, 23:59

Mozesz tez zalozyc 280x22, nic sie nie dzieje - sprawdzilem na sobie 3 sezon i ponad 400 koni dalej zatrzymuje (czesta wymiana klockow) :)

chmiel25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2073
Rejestracja: 29 lis 2008, 09:27
Lokalizacja: łódź

Post autor: chmiel25 » 06 sty 2013, 00:18

Bati Nick kojarze z innego forum pochwal się w czym i co i jak ??

Awatar użytkownika
Bati Corrado
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 25
Rejestracja: 09 lut 2012, 22:16
Lokalizacja: Bielawa
Kontakt:

Post autor: Bati Corrado » 06 sty 2013, 13:56

280x22 mam w corrado Mikoda+ATE i zacisk girling 60 z S2, motor 1.8T dokoksowany :)

W s2 mam jakies zwykle tarcze 276x24 ten sam zacisk i rowniez daje rade przy 4xx, tyle ze buda ciezsza i po kilku hamowaniach plyn sie gotuje :)

YoGii
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 165
Rejestracja: 25 kwie 2011, 12:09
Lokalizacja: KrK

Post autor: YoGii » 06 sty 2013, 15:12

koledzy a powiedzcie mi czy bedzie jakies problem zeby wrzucic na przod girling 54 do b4 bez zadnych rezan ani przerobek?

Wrona
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2
Rejestracja: 22 gru 2012, 16:41

Post autor: Wrona » 06 sty 2013, 18:55

Wracajac do tematu co myslicie o wymianie samych piast ?? wymiarowo i na oko pasuja p&p. Plusem tego rozwiazania jest to ze mam nowki lozyska od razu. W uzywanej zwrotnicy nigdy nie wiadomo na co sie trafi. Jak sadzicie wejdzie piasta od b4 w zwrotnice b3 ??

ODPOWIEDZ

Wróć do „Hamulce tarczowe, bębnowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl