Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b3 coupe 2.3 NG] Problemy ze spalaniem i odpalaniem

Wszystko co związane z LPG
Ripper_X
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 17
Rejestracja: 08 gru 2012, 19:37
Lokalizacja: Looblyn

[b3 coupe 2.3 NG] Problemy ze spalaniem i odpalaniem

Post autor: Ripper_X » 02 sty 2013, 17:56

Witam

Otórz mam Motor 2.3 NG z którym mam następujące problemy gdy chce go odpalić na zimnym silniku to mam z tym drobny problem ale jak jest rozgrzany, odpala z pierwszego kopa a następnym problemem jest spalanie ponad 18l na 100km :shock:

Szukając pokrewnego tematu znalazłem wzmiankę o sondzie lambda czy w tym może tkwić problem ????

Awatar użytkownika
szaakaal
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 870
Rejestracja: 18 cze 2012, 09:35
Lokalizacja: Bytom/Śląskie

Post autor: szaakaal » 02 sty 2013, 19:10

Cze, sonda lambda jest odpowiedzialna za mieszanke paliwo - powietrze wiec pierwszymi objawami zepsutej sondy lambda jest podwyższone zużycie paliwa...

a czujesz spadek mocy?? jak tak to sonda do wymiany...

Ripper_X
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 17
Rejestracja: 08 gru 2012, 19:37
Lokalizacja: Looblyn

Post autor: Ripper_X » 02 sty 2013, 19:27

Spadku mocy dokładniej nie odczułem tylko daje się mocno we znaki spalanie ostatnio zrobiłem na 100 na 19l gazu i byłem w szoku...

Awatar użytkownika
szaakaal
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 870
Rejestracja: 18 cze 2012, 09:35
Lokalizacja: Bytom/Śląskie

Post autor: szaakaal » 02 sty 2013, 21:17

Wykrecac sondy nie ma sensu bo barwa koncowki malo powie.
Podjedz na poczatek gdzies na diagnoze komp... ale do poprawnej diagnozy sondy lambda, mechanika silnika oraz uklad zaplonowy musza działac bez zarzutu.

A jak sonda bedzie si to moze masz cos z cisnieniem paliwa oraz sprawnoscia ukladu wtryskowego ze Ci tak duzo pali.

Awatar użytkownika
papaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 368
Rejestracja: 31 paź 2008, 19:49
Lokalizacja: Lędziny/Sląsk

Post autor: papaj » 03 sty 2013, 21:14

mi tez duzo pali LPG i tez nie wiem czemu, na dodatek zle odpala na LPG - Blosa mam i nie wiem czemu tak jest ale lambda raczej do spalania gazu nic nie ma

Awatar użytkownika
szaakaal
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 870
Rejestracja: 18 cze 2012, 09:35
Lokalizacja: Bytom/Śląskie

Post autor: szaakaal » 04 sty 2013, 14:24

moim zdaniem sonda lambda ma znaczenie co chodzi o spalanie tez i LPG bo jak sonda nie daje sygnalu do ECU to wtedy spalanie wychodzi wysokie...

mozna myslec ze ma sie zepsuta sonde a tak naprawde to moze byc wina kabelkow...

zborek_k-kozle
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 472
Rejestracja: 01 lut 2012, 17:53
Lokalizacja: Kędzierzyn-Kożle

Post autor: zborek_k-kozle » 04 sty 2013, 22:26

To problem leży w benzynie tak ? Bo na lpg to dopiero po rozgrzaniu

Awatar użytkownika
szaakaal
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 870
Rejestracja: 18 cze 2012, 09:35
Lokalizacja: Bytom/Śląskie

Post autor: szaakaal » 05 sty 2013, 12:05

zborek_k-kozle to nie ma znaczenia czy benz czy LPG...
a wspominam o ECU dlatego ze ECU to nic innego jak komputer sterujacy silnikiem... i ja obstawiam to bo kolega Ripper_X skarzyl sie tez na problemy z odpalaniem silnika, moim zdaniem wystepuje u niego blad w komunikacji silnika z ECU...

wszystko oczywiscie do diagnostyki komp...

zborek_k-kozle
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 472
Rejestracja: 01 lut 2012, 17:53
Lokalizacja: Kędzierzyn-Kożle

Post autor: zborek_k-kozle » 05 sty 2013, 12:14

A masz LPG 1 czy 2 generacji ?

Awatar użytkownika
szaakaal
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 870
Rejestracja: 18 cze 2012, 09:35
Lokalizacja: Bytom/Śląskie

Post autor: szaakaal » 06 sty 2013, 21:45

zborek mnie pytasz? a broń Panie Boże... ja tego dziadostwa nie uznaje, moja audica popyla na czystej benzynie, ale biorac pod uwage to jaki mam silnik musial bym miec instalke II generacji...
a problem Ripper'a kreci sie gdzies wokol ECU moim zdaniem

zborek_k-kozle
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 472
Rejestracja: 01 lut 2012, 17:53
Lokalizacja: Kędzierzyn-Kożle

Post autor: zborek_k-kozle » 07 sty 2013, 09:26

Nie szaakaal Ciebie nie pytałem ;p . W z tą diagnostyką to słabo w ng ale da się coś zrobić. Wybłyskać kody trzeba .

Ripper_X
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 17
Rejestracja: 08 gru 2012, 19:37
Lokalizacja: Looblyn

Post autor: Ripper_X » 09 sty 2013, 22:32

Gaz jest chyba 1 gen.
Zastanawiam się czy to nie jest wina parownika i filtrów w instalacji gazowej a co do odpalania to zastanawiam się czy filtr paliwowy nie powoduje problemów z odpalaniem...

zborek_k-kozle
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 472
Rejestracja: 01 lut 2012, 17:53
Lokalizacja: Kędzierzyn-Kożle

Post autor: zborek_k-kozle » 10 sty 2013, 18:15

Normalnie to ostro mieszasz. Co ma mieć instalacja gazowa do odpalania zimnego silnika na benzynie ?

[ Dodano: 2013-01-10, 18:17 ]
Trzeba podjechać do gazownika na regulację, zapraszam do mnie :D . Filtr paliwa... sprawdź ciśnienie paliwa na rozdzielaczu, to będziesz wiedział

Ripper_X
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 17
Rejestracja: 08 gru 2012, 19:37
Lokalizacja: Looblyn

Post autor: Ripper_X » 17 sty 2013, 20:29

Polaczylem tematy przypadkowo a poza tym myslalem ze moze miec to jakies znaczenie co do spalania...

Awatar użytkownika
szaakaal
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 870
Rejestracja: 18 cze 2012, 09:35
Lokalizacja: Bytom/Śląskie

Post autor: szaakaal » 17 sty 2013, 23:13

filtr paliwa raczej nie bedzie stwarzal problemow z odpalaniem silnika, to juz predzej ten parownik...
przeczysciles go juz moze? jak nie to podjedz do jakiegos gazownika z tym parownikiem... a komp resetowales?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl