Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy ucando.pl

[Audi 80 B4 1,9 TDI 94r. avant] Problem z wolnymi obrotami

ODPOWIEDZ
speed81pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7
Rejestracja: 01 lis 2007, 10:06
Lokalizacja: Pogwizdów

[Audi 80 B4 1,9 TDI 94r. avant] Problem z wolnymi obrotami

Post autor: speed81pl » 01 lis 2007, 13:27

Witam kupiłem Audi 80 B4 1,9 TDI 94r. avant mam problem z wolnymi obrotami na biegu jałowym . Gdy zapale obroty wibrują po chwili to ustaje jak dodam gazu i znowu zejdzie na wolne obroty znowu wibruje. Drugi problem jaki mam to szarpanie przy lekkim dodawaniu gazu na 2,3,4 biegu jak wcisne mocniej ustaje . Trzeci problem to przy hamowaniu powyżej 80km/h mocne drganie kierownice pionowe i mocne kołowe poniżej tej prędkości jest ok Audi posiada ABS . Prosze o pomoc jest to moje pierwsz Audi i pierwszy diesel dziekuje i pozdrawiam.

Viper
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 71
Rejestracja: 10 cze 2007, 12:10
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: Viper » 01 lis 2007, 13:57

Jeżeli chodzi o wolne obroty i szarpanie podczas delikatnego przyspieszania to najprawdopodobniej nastawnik pompy wtryskowej. Wiele razy było to już opisywane więc musisz poszukać na forum. Jeżeli chodzi o drgania podczas hamowania to najprawdopodobniej masz źle wyważone koła z przodu lub bicia powodują tarcze hamulcowe.

speed81pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7
Rejestracja: 01 lis 2007, 10:06
Lokalizacja: Pogwizdów

Post autor: speed81pl » 01 lis 2007, 20:26

Dziekuje za szybką odpowiedz a można naprawic taki nastawnik i jakie to mogą byc koszta
Serdecznie Pozdrawiam

Awatar użytkownika
goldi j51
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3625
Rejestracja: 01 kwie 2007, 19:01
Imię: Robert
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: goldi j51 » 01 lis 2007, 20:32

witam co do hamowania sprawdz wyważenie kół jeżeli po wyważeniu dalej będzie tak samo zamień koła z tyłu na przód może coś z oponami jeśli nie będzie poprawy to najprawdopodobniej trzeba będzie wymienić tarcze pozdrawiam :-D

Awatar użytkownika
chips
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 766
Rejestracja: 04 kwie 2007, 18:55
Lokalizacja: Kraśnik

Post autor: chips » 01 lis 2007, 21:43

Kolego zanim ruszysz nastawnik najpierw zapsiukaj WD40 albo podobnym preparatem wtykę od pompy (okrągła). Jeżeli styki są zaśniedziałe to pomoże

Viper
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 71
Rejestracja: 10 cze 2007, 12:10
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: Viper » 01 lis 2007, 21:43

Jeżeli masz w aucie przepływomierz pierburga to nastawnik można zregenerować. Jeżeli przepływomierz boscha to nastawnika podobno nie da się zregenerować. Koszt takiej operacji to 300-500 zł.

speed81pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7
Rejestracja: 01 lis 2007, 10:06
Lokalizacja: Pogwizdów

Post autor: speed81pl » 02 lis 2007, 09:44

Po czym poznac jakiego rodzaju jest przepływomierz patrzyłem i widziałem ze tam jest napisany numer

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 02 lis 2007, 10:24

Pierburg ma okrągłą obudowę ( ma kształt rury) a Bosch jest prostokatny i jest przykręcony od góry do obudowy filtra jest duzo wiekszy od pierburga.

speed81pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7
Rejestracja: 01 lis 2007, 10:06
Lokalizacja: Pogwizdów

Post autor: speed81pl » 02 lis 2007, 10:51

patrzyłem na przepływomierz pisze pierburg mam nadzieje ze nie bedzie to duzy koszt jestto mój pierwszy diesel i nie chciałbym sie na początku do niego zrazic szczerze troche sie bałem kupując diesla zawsze byłem za benzyną ale zawsze musi byc ten pierwszy raz pozdrawiam posiadaczy Audi . Audi górą.

myster
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 390
Rejestracja: 07 paź 2007, 11:43
Lokalizacja: mragowo

Post autor: myster » 02 lis 2007, 14:15

speed81pl pisze:patrzyłem na przepływomierz pisze pierburg mam nadzieje ze nie bedzie to duzy koszt jestto mój pierwszy diesel i nie chciałbym sie na początku do niego zrazic szczerze troche sie bałem kupując diesla zawsze byłem za benzyną ale zawsze musi byc ten pierwszy raz pozdrawiam posiadaczy Audi . Audi górą.
hehe to widze ze mamy te same problemy. ja tez nie dawno kupilem. co do nastawnika to podobno czyszcza ludzie i to jezdzi taki jeden koles czysci dobrze z okolic warszawy i bierze cos oolo 300zl z ponownym ustawieniem przy pomocy vaga i ci w tej cenie sprawdzi cale auto. co do drzenia przy hamowaniu to pomogla mi tylko wymiana tarcz. nie bedzie tak zle napewno sie nie zrazisz bo diesel ma potencjal ktorego nie ma benzyniak <piwo>

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 02 lis 2007, 16:25

Jak cos to mam namiary na tego gościa z Wawy

speed81pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7
Rejestracja: 01 lis 2007, 10:06
Lokalizacja: Pogwizdów

Post autor: speed81pl » 02 lis 2007, 16:27

Szczere dzieki ale dla mnie za daleko potrzebowałbym kogoś z okolic Cieszyna Woj. Śląskie Pozdrawiam

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 02 lis 2007, 16:28

Ten gościu jeździ po całej Polsce może akurat bedzie w Twojej okolicy :?:

speed81pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7
Rejestracja: 01 lis 2007, 10:06
Lokalizacja: Pogwizdów

Post autor: speed81pl » 02 lis 2007, 18:02

to daj namiary na niego dowiem sie co i jak z góry Wielkie Dzieki

[ Dodano: 2007-11-09, 10:00 ]
witam wszystkich wymieniłem opony na zimowe sa wywarzone i kierownica dalej drga kołowo patrzyłem na klocki i tarcze są w dobrym stanie przy 100km/h trzesie nie do wytrzymania chce kierownice wyrwac z rąk pozdrawiam

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl