[B3 1.8 PM LPG]Uszczelka pokrywy zaworów
[B3 1.8 PM LPG]Uszczelka pokrywy zaworów
witam,pytanie brzmi-dlaczego bardzo często,średnio co 3 miesiące uszczelka korkowa (bo taka jest w tym modelu) zaczyna przeciekać,jest to trochę już denerwujące a nie mam pomysłu dlaczego tak się dzieje.odma jest drożna,pozdrawiam.
Może masz krzywą pokrywę zaworów :?: nie ma płaszczyzny i stąd ten problem.
Ja też się z tym problemem borykałem, przy chyba 4-tej wymianie owej uszczelki powiedziałem stanowcze NIE :mrgreen: , kupiłem sylikon uszczelniający Würth odporny na temp. i oleje, posmarowałem korek i skręciłem tak jak głowicę czyli od środka i stopniowo na zewnątrz jak na razie 1.5 roku i sie trzyma <ok>
Ja też się z tym problemem borykałem, przy chyba 4-tej wymianie owej uszczelki powiedziałem stanowcze NIE :mrgreen: , kupiłem sylikon uszczelniający Würth odporny na temp. i oleje, posmarowałem korek i skręciłem tak jak głowicę czyli od środka i stopniowo na zewnątrz jak na razie 1.5 roku i sie trzyma <ok>
Cześć Mam też taką .Mam patent i działa.1.5 roku temu zmieniałem silnik i nadal nie cieknie.Usuwam starą bardzo dokładnie z osłony i głowicy.Osłonę prostuje jeśli trrzeba Matuje matą lub papierem,odtłuszczam ekstrakcyjną.Kupuje silikon wysokotemperaturowy w tubce(mam szary).Kładę go tak jak na zdjęciu.Wokół szpilek tak żeby rant był dokładnie zasilikowny,z przodu i z tyłu też.W razie czegoś pomagam sobie palcem zlikwidować niedoróbki.Kładę tylną uszczelkę i smaruję łącząc obwód silikonu.Kładę delikatnie korkową tak żeby silikon spenetrował ładnie szpilki i niebieskiego gluta z przodu.Gluta palcem na łączeniach z korkowcem silikonuje. Teraz czarną osłonę silikonuje po prostokącie przez środek dziur na szpilki.Kładę na swoje miejsce. Nowe nakrętki samo kontrujące polecam kupić.Dokręcać na krzyż dociągając np jak na zdjęciu z wyczuciem.Zostawić nie zapalając na noc żeby się związało. Możesz jeszcze zmienić szpilki i zastosować drugi rodzaj uszczelki Powodzenia
Uszczelka korkowa
Uszczelka korkowa
Ostatnio zmieniony 07 sty 2013, 14:06 przez Slawo777, łącznie zmieniany 4 razy.
- morris4life
- Forum Audi 80
- Posty: 86
- Rejestracja: 12 wrz 2008, 10:19
- Lokalizacja: Gdańsk
Zmieniając na gumową trzeba zmienić szpilki.Choć pomysł dobry ale pisałem wyżej Nie wierzę że Tomek to mordownik i dokręcał na chama osłonę.Fakt ja sprawdzam ale wyklepanie młotkiem załatwia sprawę bo może się odkształcić przy demontażu. Jak kupiłem auto to też przepuszczała na ssący i była bez kaszany.Przy wymianie szklanek obmyśliłem taki montaż.Mamy ją 6,5 roku a bez przecieku przejechała prawie 5 lat.Z nowym 1,5 co widać na zdjęciu.Najczęściej przecieki pojawiają się właśnie między nakrętkami lub przy za mocnym montażu.Piszę bo chcę pomóc nie dla pomógł i sam też korzystam z waszych wiadomości Choć fajnie jak ktoś doceni.Cześć