Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep samochodowy

[B4 NG 1992r.] Prąd nastawnika stoi w miejscu

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
ODPOWIEDZ
zborek_k-kozle
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 472
Rejestracja: 01 lut 2012, 17:53
Lokalizacja: Kędzierzyn-Kożle

[B4 NG 1992r.] Prąd nastawnika stoi w miejscu

Post autor: zborek_k-kozle » 09 lip 2012, 16:15

Witam jeszcze raz. Czy ktoś wie dlaczego stoi prąd na nastawniku ciśnienia ? Cały czas jest 10mA . Regulacja CO zmienia pracę silnika a prąd stoi... ;( .

Czasami mi stuka vacuum pompa ale to chyba nie ma wpływu ??

itor
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 141
Rejestracja: 14 maja 2012, 16:41

Re: [B4 NG 1992r.] Prąd nastawnika stoi w miejscu

Post autor: itor » 07 sty 2013, 15:16

zborek_k-kozle pisze:Witam jeszcze raz. Czy ktoś wie dlaczego stoi prąd na nastawniku ciśnienia ? Cały czas jest 10mA . Regulacja CO zmienia pracę silnika a prąd stoi... ;( .

Czasami mi stuka vacuum pompa ale to chyba nie ma wpływu ??
a sonda oscyluje bo jak nie oscyluje to i prad nastawnika nie bedzie sie zmienial

zborek_k-kozle
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 472
Rejestracja: 01 lut 2012, 17:53
Lokalizacja: Kędzierzyn-Kożle

Post autor: zborek_k-kozle » 07 sty 2013, 16:44

Odgrzałeś kotleta ;D . Jak na razie to walczę z falującymi obrotami, obstawiam krokowca, bo jak mu odkręce korek oleju to przestaje falować tylko trzyma wysoko.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl