Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 ABK] Głośniejsza praca silnkika po rozgrzaniu.

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Cycu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 36
Rejestracja: 21 sie 2011, 15:08
Lokalizacja: Szymbark\Gorlice

[B4 ABK] Głośniejsza praca silnkika po rozgrzaniu.

Post autor: Cycu » 05 sty 2013, 10:31

Witam.

Mam problem. Silnik w moim AUDI po rozgrzaniu pracuje głośniej...
Nie słychać żeby była to nierówna praca ale tak np po przejechaniu 15stu km i zostawieniu na biegu jałowym z zewnątrz słychać że jego odgłos przypomina trochę pracę "Diesla".
Nie ma tam jakiegoś bardzo wielkiego "klepania" ale coś jakby "klekot" jest słyszalne...
Dodam, że mam silnik po kapitalnym remoncie. Przejechane 1500km. Zalany jest CASTROL MAGNATEC 5w40.

W czym jest przyczyna?

Czy to coś groźnego?
Nie chcę żeby się zatarł albo coś bo w remont samochodu włożyłem prawie 7tys.

Proszę o pomoc ;)

jabko_nb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 673
Rejestracja: 19 wrz 2008, 21:53
Lokalizacja: Kraków

Post autor: jabko_nb » 05 sty 2013, 10:55

kolego popierwsze ABK powinien na półsynetetyku jezdzic jak ksiązka nakazuje a po drugie wsluchaj sie gdzie ci klekota czy od góry silnika czy od dołu ,byc moze szklanki , Co było robione dokładnie w silniku

Cycu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 36
Rejestracja: 21 sie 2011, 15:08
Lokalizacja: Szymbark\Gorlice

Post autor: Cycu » 05 sty 2013, 11:03

Przy silniku było robione:

- Szlif bloku
- Nadwymiarowe tłoki i pierścienie GOETZE
- Szlif wału, nadwymiarowe panewki
- Nowe popychacze
- Planowanie głowicy, nowe zawory, uszczelniacze
- Komplet uszczelek
- Szpilki
- Sprzęgło [SACHS]
- Halotron [BOSCH]
- Palec [BOSCH]
- Kopułka [BOSCH]
- Kable zapłonowe [BOSCH]
- Sonda Lambda [BOSCH]
- Regeneracja koła zamachowego
- Wszystkie filtry FILTRON
- Rozrząd (wraz z pompą wody): Rolka, Napinacz SKF. pasek Continental

Awatar użytkownika
audiktom
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 433
Rejestracja: 09 lis 2007, 15:51
Lokalizacja: podkarpacie

Post autor: audiktom » 05 sty 2013, 11:46

Cycu, sam robiłeś? jak nie to ile robota cie kosztowała a ile części? jak można wiedzieć.

Cycu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 36
Rejestracja: 21 sie 2011, 15:08
Lokalizacja: Szymbark\Gorlice

Post autor: Cycu » 05 sty 2013, 12:07

Kolega Mechanik mi robił tylko teraz nie mam z nim kontaktu bo wyjechał do roboty.

Cały remont autka był oprócz tego było jeszcze dużo innych rzeczy.
Za części to tak:

Głowica kompletny remont jak wyżej [630]
Szlif Bloku [430]
Tłoki + pierścienie [870]
Szlif wału + panewki nadwymiar [430]
Popychacze [250]
Komplet uszczelek [nie pamiętam ile]
Szpilki [nie pamiętam]
Sprzęgło [630]
Halotron [250]
Palec [50] chyba
Kopułka [50] chyba
Kable [160]
Remont Zawieszenia [640]
Sonda Lambda [250]
Świece [nie pamiętam]
Regeneracja Koła [20]
Czujnik temperatury [nie pamiętam]
Światła cofania [nie pamiętam]
Nagrzewnica [100]
Filtry [nie pamiętam]

Jeszcze coś tam było robione ale nie pamiętam co...

Za robotę 1000zł


A teraz pomoże mi ktoś rozwiązać mój problem? ;)

Awatar użytkownika
krisiun1
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 999
Rejestracja: 17 lip 2007, 10:28
Lokalizacja: Iłowo

Post autor: krisiun1 » 05 sty 2013, 17:33

Zalej półsyntetyk.

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 05 sty 2013, 22:07

W liście remontu głowicy nie pisałeś o popychaczach? przeoczyłeś czy nie były wymieniane?

Cycu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 36
Rejestracja: 21 sie 2011, 15:08
Lokalizacja: Szymbark\Gorlice

Post autor: Cycu » 06 sty 2013, 23:30

napisałem, że popychacze były wymienione ;)

jabko_nb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 673
Rejestracja: 19 wrz 2008, 21:53
Lokalizacja: Kraków

Post autor: jabko_nb » 09 sty 2013, 08:43

a moze ty masz poprostu zle wyergulowany zaplon ja przed regulacja to myslalem ze sluch strace a po cisza ,moze tu jest problem ,pokusił bym sie sprawdzic jeszcze raz wszystkie gumy np od przeplywki odmy itd jesli masz auto z gazem to jedz zeby ci ustawili zaplon o 6* wyprzedzony od punktu wyjsciowego

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl