[b3 2.0 3a] prodżekt żaba zakończony...
Ten po lewej na zdj to jest od B4, a po środku i po prawej to chyba od B2, albo passata b2, nawet w pierwszych B3 były inne wahacze, znaczy z prostym sworzniem, prosty wahacz, ale sworzeń był wkładany jak w B4, znaczy między 2 blachy, a nie przykręcany po prostu przyłożony do wahacza, może zawiłe ale tak wynika z mojego doświadczenia.
Jak masz masz B3 na starym typie stabilizatora to wahacz od B4 nie podejdzie, jak masz przykręcany do mc to wahacz razem ze sworzniem podejdzie od B4, przy zwrotnicach 19mm sworznia. 17mm miały stare b3 z stabi do wahacza, więc wynika z tego że podejdą Ci wahacze od B4
to się naprodukowałem <ok>
Jak masz masz B3 na starym typie stabilizatora to wahacz od B4 nie podejdzie, jak masz przykręcany do mc to wahacz razem ze sworzniem podejdzie od B4, przy zwrotnicach 19mm sworznia. 17mm miały stare b3 z stabi do wahacza, więc wynika z tego że podejdą Ci wahacze od B4
to się naprodukowałem <ok>
powinno bo teraz sa oryginalne wygiete w strone w ktora jest cofniete kolo, po zamianie miejscami kolo powinno pojsc w druga strone, ciekawe tylko czy nic sie nie stanie ze sworzniami po dluzszej jezdzie z takim patentemPavell pisze:a to w ogóle coś da
zobacze w weekend w warsztacie w jakim jest stanie bo dawno jej nie widzialem 8-)Pavell pisze:ile chcesz za nią
Da bo jakiś magik wcześniej u mnie tak sworzeń założył z jednej strony - jedno koło szło do przodu drugie do tyłu, ja mam stary typ zawieszenia ze stabilizatorem na wahaczu.Pavell pisze:a to w ogóle coś da :?:
A co do tego czy cos się stanie to sam jeździłem tak 2 lata sam sworzeń miał bardzo duży przebieg bo cały zawias był spokojnie z 5-7 lat nie wymieniany.
Ostatnio zmieniony 10 sty 2013, 18:31 przez GerB3, łącznie zmieniany 1 raz.