Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B4 1Z] Wyciek płynu chłodzącego

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
KuraK1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 12
Rejestracja: 10 gru 2011, 13:22

[80 B4 1Z] Wyciek płynu chłodzącego

Post autor: KuraK1 » 10 sty 2013, 15:35

Witam

Mam dość poważny problem. Otóż ze zbiorniczka wyrównawczego ubywa płynu w dość sporych ilościach.

Dzisiaj pojechałem na kanał, zdjąłem plastikową obudowę po spodem auta. Zauważyłem że na zimnym silnku nic nie cieknie dopiero po rozgrzaniu do ok 40C zaczyna cieknąć i to dość sporo po przejechaniu 20km zbiorniczek jest pusty. Zostawia sporą plamę płynu po postoju ok. 3min na włączonym silniku.

Wszystkie węże są suche, mleka nie ma olej w wodzie też nie pływa, nie kopci, silnik ogólnie chodzi b. dobrze ma moc, nic się złego pod tym względem nie dzieje.

Wyciek jest od strony lewej patrząc od przodu czyli od strony filtra powietrza, kolektora. Niestety nie widać dokładnie skąd on leci. Tak jak by gdzieś przy tym aluminowym wężyku który wychodzi z turbiny.

Proszę was o jakąś rade co to ew. może być? Co z tym można zrobić?

Pozdrawiam, dzięki za pomoc

P.S Auto nie chce się dogrzać trzyma 50-60C.

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 10 sty 2013, 20:24

Może to być zaslepka w bloku silnika tzw Brok.

Awatar użytkownika
KuraK1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 12
Rejestracja: 10 gru 2011, 13:22

Post autor: KuraK1 » 11 sty 2013, 15:32

Dzięki za podsunięcie pomysłu jutro sprawdzę na kanale może faktycznie to ten "brok" ;-)

owojtas
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 28
Rejestracja: 05 wrz 2010, 12:12

Post autor: owojtas » 02 lut 2013, 16:23

jeżeli wyciek jest ze strony lewej jak się patrzy od przodu to luknij za głowicą jest króciec do węża wodnego i prawdopodobnie tam ci leci powinien być osad (białe zabarwienie)

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 03 lut 2013, 20:18

Po lewej stronie silnika to pewnie Brok jak kolega wyżej napisał.Miałem to samo.Wymiana dość utrudniona gdyż jest w takim miejscu że sporo rzeczy musisz odkręcić.Albo od dołu łapę silnika albo od góry kolektor dolotowy.U mnie po wbiciu nowego jeszcze przez dwa dni się pocił aż w końcu przestał.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl