[B4 2.8] Swap, przekładka quattro z avanta do sedana
[B4 2.8] Swap, przekładka quattro z avanta do sedana
Witam, mam na części B4 2.8 w quattro avanta i kupiłem też okazyjnie B4 2.8 ośke w sedanie i bardzo bym chciał przełożyć quattro do sedana, ma wszystkie części itd oprócz tylnym mcpersonów, moje pytanie czy da się to zrobić troszkę poszukałem na forum i ponoć się da, nie którzy bynajmniej tak twierdzę ale nie jestem pewny czy napewno podejdzie z avanta do sedana chodzi mi o kwestie długość wału i inne takie co ze zbiornikiem, wiem że to dużo pracy ale jeżeli części podejdą to bardzo bym chciał... :mrgreen:
Jest to dla mnie ważne i szanuję wszystkich użytkowników ale jeżeli macie pisać "było już poszukaj sobie" albo "daj sobie spokój, lepiej sprzedaj to i kup quattro" to darujcie sobie takimi tekstami nie pomożecie mi ani nie zniechęcicie tylko zrazicie do siebie
Pozdrawiam i z góry dzięki jak się uda to tym pomocnym funduję nie jedno na spocie
Jest to dla mnie ważne i szanuję wszystkich użytkowników ale jeżeli macie pisać "było już poszukaj sobie" albo "daj sobie spokój, lepiej sprzedaj to i kup quattro" to darujcie sobie takimi tekstami nie pomożecie mi ani nie zniechęcicie tylko zrazicie do siebie
Pozdrawiam i z góry dzięki jak się uda to tym pomocnym funduję nie jedno na spocie
- IC69
- Przyjaciele
- Posty: 4800
- Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
- Imię: Irek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Warszawa
Wybacz, ale nic innego nie mogę Ci powiedzieć. Jest już taki temat, więc po co tworzyć nowy? W tym wątku już jest chyba wszystko na temat takiego swapu, a jeśli nie, to dopytasz.brax9 pisze:"było już poszukaj sobie"
Prosze https://audi80.pl/allswap-napedu-quattro-vt73979.htm
czytałem i tam więcej o hamulcach niż o swapie :evil: ktoś tam przekładam ale z tego co kojarzę to w avancie, ktoś tam pisał że kupił manela na przekładkę do swojego ale nikt nie napisał czy z avanta graty podejdą do sedana tylko że z B3 nie podejdą do B4... jak to jest z długością wału ze zbiornikiem i co z tymi kolumnami -dalej tego nie wiem. To nie jest tak że wchodzę na forum i zakładam nowy temat. O wiele mniej czasu zajmuje przeczytanie istniejących wątków niż założenie nowego i czekanie aż się rozwinie to przecież oczywisteIC69 pisze:Jest już taki temat, więc po co tworzyć nowy? W tym wątku już jest chyba wszystko na temat takiego swapu, a jeśli nie, to dopytasz.
Prosze https://audi80.pl/allswap-napedu-quattro-vt73979.htm
Fakt mogłem się dopytać ale temat w tym wątku jest zbyt ogólny a mnie interesuje konkretny typ przekładki
- IC69
- Przyjaciele
- Posty: 4800
- Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
- Imię: Irek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Warszawa
Avant i Sedan, oprócz dachu, tylnych boków i pokrywy bagażnika, niczym się nie różnią. Płyty podłogowe są identyczne, więc wszystko będzie pasować.brax9 pisze:nikt nie napisał czy z avanta graty podejdą do sedana
brax9 pisze:jak to jest z długością wału ze zbiornikiem i co z tymi kolumnami
Wał bez przeróbek, zbiornik do przełożenia z quattro i kolumny też.
Polecam Ci też temat sagem'a, bo to kopalnia wiedzy na ten temat. https://audi80.pl/b4-avant-rodzinne- ... 4,1065.htm
- sagem
- Forum Audi 80
- Posty: 3373
- Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
- Imię: Sebek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
Dokładnie.IC69 pisze:brax9 napisał/a:
nikt nie napisał czy z avanta graty podejdą do sedana
Avant i Sedan, oprócz dachu, tylnych boków i pokrywy bagażnika, niczym się nie różnią. Płyty podłogowe są identyczne, więc wszystko będzie pasować.
Całe tylne zawieszenie musisz mieć od quattro, włącznie z zaciskami i linkami ręcznego.
Kolumny, wahacze, ławę, dyfer, wał, przednia ławę z wyjściem na dwie łapy skrzyni, osłonę baku i bak. Musisz dospawać lub dorobić przednie mocowanie dyfra ( trzeba to zrobić dobrze bo przenosi spore obciążenia ), podporę wału też trzeba dospawać. No i na tylne mocowanie ławy masz gotowe otwory, ale tylko otwory, dalej musisz pomyśleć. Nie polecam spawania nakrętek bo blacha się przegrzewa i jest słabsza. Tak samo dwa mocowania baku do "dorobienia". Pamiętaj, spawając wyjąć wygłuszenie i wykładzinę z auta żeby go nie spalić.
Jak coś to pytaj, postaram się pomóc, co będę wiedział.
Pozdrawiam.