Audi 90 quattro (B4) 2.5tdi
- turboquattro
- Forum Audi 80
- Posty: 63
- Rejestracja: 13 sty 2011, 20:29
- Lokalizacja: Toronto, Canada
- Kontakt:
turboquattro, jesli nie chcesz się motać bardzo z przeróbką instalacji od AEL'a silnikowej. nabądź instalację od audi 80 B4 TDI z przed 94, jeszcze na boschu. we wtyczce tylko jeden kabel dokładasz( jesli chcesz uruchomić dogrzewanie płynu to dwa) i jeden przekładasz, i wszystko pasuje. potem zamiana w sumie jednej wtyczki do N75 na taki jak masz teraz u siebie i to praktycznie tyle jeśli o przeróbki chodzi.
a u siebie musiałbyś dorabiać conajmniej wiązkę do przepływki.
mam małe pytanie. jeszcze przekładasz razem z pompą wtryskową od AEL'a?
jesli tylko samą górę pompy to będziesz musiał zrobić mały mix map odnośnie paliwa. bo mapy kąta wtrysku będziesz musiał zachować od 1T, inaczej będziesz miał niedający się usunąć błąd początku kąta wtrysku i migającą kontrolkę świec żarowych...
a u siebie musiałbyś dorabiać conajmniej wiązkę do przepływki.
mam małe pytanie. jeszcze przekładasz razem z pompą wtryskową od AEL'a?
jesli tylko samą górę pompy to będziesz musiał zrobić mały mix map odnośnie paliwa. bo mapy kąta wtrysku będziesz musiał zachować od 1T, inaczej będziesz miał niedający się usunąć błąd początku kąta wtrysku i migającą kontrolkę świec żarowych...
- eSPe
- Forum Audi 80
- Posty: 3694
- Rejestracja: 10 gru 2007, 21:13
- Imię: Sławek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.6 ABC
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
Fajna 90tka. <ok> Że też dopiero zauważyłem ten wątek.
Zawsze chorowałem na perłowy biały (niestety przeważnie szły na rynek USA) i kiedyś jak miałem poprzednie auto to miałem ostrą fazę na te zderzaki USA z odbojami. Kiedyś chciałem nawet z jakimś gościem z meksyku zamienić ja jemu zderzaki Europa on mi zderzaki USA ale koszta wysyłki wyszły masakryczne że odpuściłem.
Zawsze chorowałem na perłowy biały (niestety przeważnie szły na rynek USA) i kiedyś jak miałem poprzednie auto to miałem ostrą fazę na te zderzaki USA z odbojami. Kiedyś chciałem nawet z jakimś gościem z meksyku zamienić ja jemu zderzaki Europa on mi zderzaki USA ale koszta wysyłki wyszły masakryczne że odpuściłem.
- turboquattro
- Forum Audi 80
- Posty: 63
- Rejestracja: 13 sty 2011, 20:29
- Lokalizacja: Toronto, Canada
- Kontakt:
Dziekuje za info, mam juz pompe od AEL, cala.arwam pisze:turboquattro, jesli nie chcesz się motać bardzo z przeróbką instalacji od AEL'a silnikowej. nabądź instalację od audi 80 B4 TDI z przed 94, jeszcze na boschu. we wtyczce tylko jeden kabel dokładasz( jesli chcesz uruchomić dogrzewanie płynu to dwa) i jeden przekładasz, i wszystko pasuje. potem zamiana w sumie jednej wtyczki do N75 na taki jak masz teraz u siebie i to praktycznie tyle jeśli o przeróbki chodzi.
a u siebie musiałbyś dorabiać conajmniej wiązkę do przepływki.
mam małe pytanie. jeszcze przekładasz razem z pompą wtryskową od AEL'a?
jesli tylko samą górę pompy to będziesz musiał zrobić mały mix map odnośnie paliwa. bo mapy kąta wtrysku będziesz musiał zachować od 1T, inaczej będziesz miał niedający się usunąć błąd początku kąta wtrysku i migającą kontrolkę świec żarowych...
To co podales pomoze nam tez zlozyc moje 80 avant co Pawel mi sklada.
Pozdrawiam
Mam obie wiązki z B4 i na Pierburgu i na Boschu. Porównam z tą z AAT/AEL. Od początku założyłem, że wiązka do R5 pójdzie z R4, dla jak najmniejszej rzeźby. Tak samo robię przy AFN do B4 - odpalam na wiązce z B4 z 1Z na Pierburgu i nie szarpię się z kabelkami z B5. Wszystko pod maską się ładniej komponuje.
kefirsky, trzeba będzie tylko instalację świec żarowych przerobić i i przełożyć kabelek od świec żarowych.
kefirsky, masz może na luzie sterownik do AEL/AAT ze zdjętym immo na luzie? ale do tych z A6 na nastawniku indukcyjnym, chciałbym tylko sprawdzić jedną rzecz czy nadal będzie mi wywalać błąd początku wtrysku po podpięciu DF'a. w ten spsób wykluczyłbym problem źle podpiętego wejścia DF w altku.
dodatkowo będziesz musiał przedłużyć kable od czujników temperatury cieczy.
WAŻNE; czujnik cieczy chłodzącej musi pochodzić z C4 2.5TDI, inaczej będą złe odczyty temperatury, i problemy z odpalaniem silnika.
nie pomaga podbieranie innych czujników, przetestowane na wszelki możliwe sposoby...
kefirsky, masz może na luzie sterownik do AEL/AAT ze zdjętym immo na luzie? ale do tych z A6 na nastawniku indukcyjnym, chciałbym tylko sprawdzić jedną rzecz czy nadal będzie mi wywalać błąd początku wtrysku po podpięciu DF'a. w ten spsób wykluczyłbym problem źle podpiętego wejścia DF w altku.
dodatkowo będziesz musiał przedłużyć kable od czujników temperatury cieczy.
WAŻNE; czujnik cieczy chłodzącej musi pochodzić z C4 2.5TDI, inaczej będą złe odczyty temperatury, i problemy z odpalaniem silnika.
nie pomaga podbieranie innych czujników, przetestowane na wszelki możliwe sposoby...
- turboquattro
- Forum Audi 80
- Posty: 63
- Rejestracja: 13 sty 2011, 20:29
- Lokalizacja: Toronto, Canada
- Kontakt:
- turboquattro
- Forum Audi 80
- Posty: 63
- Rejestracja: 13 sty 2011, 20:29
- Lokalizacja: Toronto, Canada
- Kontakt:
- turboquattro
- Forum Audi 80
- Posty: 63
- Rejestracja: 13 sty 2011, 20:29
- Lokalizacja: Toronto, Canada
- Kontakt:
chodzi mi o sterownik do pompy z nastawnikiem indukcyjnym. czyli już jednak raczej po 94'kefirsky pisze:AELe mają wszystkie. AAT wszystkie od 1994 roku. Mam trochę sterowników. Posprawdzam jakie i dam znać.
_________________
tak u kogoś kto się tym zajmuje.turboquattro pisze: kefirsky napisał/a:
AELe mają wszystkie. AAT wszystkie od 1994 roku. Mam trochę sterowników. Posprawdzam jakie i dam znać.
To co musze zrobic z nimi zeby zlikwidowac immo? Nowe oprogramowanie?
ewentualnie jeśli byś brał od kolegi kefirsky, to usługę usuwania immo i ewentualnego zrobienia softu polecam, polecam powierzyć koledze KOSTRZ zna sie na rzeczy jak mało kto, w razie potrzeby doradzi i pomoże wykryć ewentualne nieprawidłowości w aucie.
turboquattro,
mam małą prośbę. masz może gdzieś foto jak masz podpiete przewody z ciśnieniem z dolotu i do WG do zaworu N75.
chodzi mi 2.5 bo ja mam problem że albo nie chce mi pompować (max 0.5 bara) albo przełodowywuje na 1.3bara i od razu wchodzi w tryb awaryjny.
- turboquattro
- Forum Audi 80
- Posty: 63
- Rejestracja: 13 sty 2011, 20:29
- Lokalizacja: Toronto, Canada
- Kontakt:
To jedyne kture pokazuja rure od turbo do IC i z IC do kolektora.arwam pisze: mam małą prośbę. masz może gdzieś foto jak masz podpiete przewody z ciśnieniem z dolotu i do WG do zaworu N75.
chodzi mi 2.5 bo ja mam problem że albo nie chce mi pompować (max 0.5 bara) albo przełodowywuje na 1.3bara i od razu wchodzi w tryb awaryjny.
A co do N75 to jest tak jak w SSP120 na stronie 24
http://www.volkspage.net/technik/ssp/index2_eng.php
Mam nadzieje ze to pomoze.
turboquattro,
dzieki już wszystko jasne. teraz jeśli będzie dalej to samo to albo samo N75 jest uszkodzonoe albo gdzieś po drodze jest problem
turboquattro, z początku borykałeś się z problemem słabego rozrucznika lub akumulatora i niestety powolnego kręcenia silnikiem podczas rozruchu, uporałeś się z tym? jak była przyczyna.
pytam bo ja mam to samo, jeszcze jedną kombinację podejmuję i sobaczymy co z tego wyjdzie...
jeśli nic z tego nie wyjdzie to pozostaje mi tylko dać aku do bagażnika albo zdublować,go albo założyć jakiś aku o bardzo wysokim prądzie rozruchowym...
dzieki już wszystko jasne. teraz jeśli będzie dalej to samo to albo samo N75 jest uszkodzonoe albo gdzieś po drodze jest problem
turboquattro, z początku borykałeś się z problemem słabego rozrucznika lub akumulatora i niestety powolnego kręcenia silnikiem podczas rozruchu, uporałeś się z tym? jak była przyczyna.
pytam bo ja mam to samo, jeszcze jedną kombinację podejmuję i sobaczymy co z tego wyjdzie...
jeśli nic z tego nie wyjdzie to pozostaje mi tylko dać aku do bagażnika albo zdublować,go albo założyć jakiś aku o bardzo wysokim prądzie rozruchowym...