![;-)](https://audi80.pl/images/smilies/oczko.gif)
[Audi Avant 2.2T Q]rodzinne kombi, MTM
- sagem
- Forum Audi 80
- Posty: 3373
- Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
- Imię: Sebek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
Układało...manfred19 pisze:Dobrze że wszystko się bez komplikacji układa.
![;-)](https://audi80.pl/images/smilies/oczko.gif)
Układ dolotowy zrobiony, Słonik wykonanie mistrzowskie, bardzo dobrze i ładnie Adam spawa i trzeba to przyznać. Jestem mega zadowolony.
- IC z wyjściami 2.5
- Chłodniczka oleju mocal 13 rzędów
- Stożek pipercorss gąbkowy
- Złączki, kolanka, redukcje silikonowe, oczywiście niebieskie
![;-)](https://audi80.pl/images/smilies/oczko.gif)
- Do tego jak wiadomo, "ciągnikowe" opaski ściskowe <ok>
Rury, strona turbo -> IC 2.5 cala, IC -> przepustnica 2.75 cala.
Intercooler wszedł bez ŻADNEGO cięcia w zderzak CFL, który jednak jest pojemny, chłodnica też się ładnie mieści i jest troszkę miejsca.
Parę fotek:
Ostatnio zmieniony 04 paź 2013, 20:44 przez sagem, łącznie zmieniany 1 raz.
Tak zacnie to było dopóki cienkim w rowie zderzaka nie zostawilem :mrgreen:
Podróż cienkim Łowicz-Olsztyn w śniezyce na letnich oponach bezcenna, dobrze ze z solidnym zaladunkiem na tyle nawet niezle sie to 900LPG szalone prowadzi <mikolaj>
Ciesze sie Kamil ze ci sie podoba, w lasciwie mi tez i to bardzo, fajnie wyszlo
Polecam sie na przyszlosc.
Czekam na kolejny progres, juz niewiele zostało.
Podróż cienkim Łowicz-Olsztyn w śniezyce na letnich oponach bezcenna, dobrze ze z solidnym zaladunkiem na tyle nawet niezle sie to 900LPG szalone prowadzi <mikolaj>
Ciesze sie Kamil ze ci sie podoba, w lasciwie mi tez i to bardzo, fajnie wyszlo
![<spoko>](https://audi80.pl/images/smilies/kukg.gif)
Polecam sie na przyszlosc.
Czekam na kolejny progres, juz niewiele zostało.
- sagem
- Forum Audi 80
- Posty: 3373
- Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
- Imię: Sebek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
Dzięki.
Adam, szkoda że nie wziąłem aparatu na Twój wypadek, ale quattro się przydało, bez tego ciężko było Cię wyciągnąć.
Takim miło nie-miłym akcentem można uznać ten weekend za udany, na pewno zapisze się w naszej pamięci na długo.
Teraz przy robieniu wydechu musimy "zwolnić" i przy okazji coś się napić
P.s co do gratów do cienkiego to pisz lub dzwoń do żany, wiesz że Ona załatwi wszytko <ok>
Oj, koło RS2 to ona nawet nie stała1.8s pisze:pozostaje pogratulować prawię skończonej repliki RS2
![:-P](https://audi80.pl/images/smilies/jezyk_oko.gif)
Adam, szkoda że nie wziąłem aparatu na Twój wypadek, ale quattro się przydało, bez tego ciężko było Cię wyciągnąć.
Takim miło nie-miłym akcentem można uznać ten weekend za udany, na pewno zapisze się w naszej pamięci na długo.
Teraz przy robieniu wydechu musimy "zwolnić" i przy okazji coś się napić
![;-)](https://audi80.pl/images/smilies/oczko.gif)
P.s co do gratów do cienkiego to pisz lub dzwoń do żany, wiesz że Ona załatwi wszytko <ok>
to jak ktos nie rozpoznaje cfla od rs2 to na cholere mu numery z ersa1.8s pisze:Oj tam dla niewprawnego oka CFL Wygląda prawie jak RS2, dźwięk silnika jest, Więc tylko pozostaje przebić numery :mrgreen:sagem pisze:Dzięki.
Oj, koło RS2 to ona nawet nie stała1.8s pisze:pozostaje pogratulować prawię skończonej repliki RS2![]()
![;-)](https://audi80.pl/images/smilies/oczko.gif)
- sagem
- Forum Audi 80
- Posty: 3373
- Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
- Imię: Sebek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
Dzięki dzięki.
Ktoś wie, czy można sobie puścić bardzo długie przewody do chłodniczki olejowej;
wyjście mam stojąc przed autem z lewej strony z podstawki filtra oleju, z tego miejsca będą szły przewody przodem auta pod miską olejową koło koła pasowego aż pod przepustnicę z prawej strony bo tam chcę umieścić chłodniczkę, czy Takie rozwiązanie długich węży niczemu nie przeszkadza :?:
Ktoś wie, czy można sobie puścić bardzo długie przewody do chłodniczki olejowej;
wyjście mam stojąc przed autem z lewej strony z podstawki filtra oleju, z tego miejsca będą szły przewody przodem auta pod miską olejową koło koła pasowego aż pod przepustnicę z prawej strony bo tam chcę umieścić chłodniczkę, czy Takie rozwiązanie długich węży niczemu nie przeszkadza :?: