2.0 ABK- B4 1992r centralny pneumatyk czy elektryk
-
- Forum Audi 80
- Posty: 8
- Rejestracja: 29 gru 2010, 14:55
2.0 ABK- B4 1992r centralny pneumatyk czy elektryk
witam moze mi ktos pomoc? jak sprawdzic jaki w nim siedzi zamek centralny?elektryk czy pneumatyk?po przekreceniu kluczyka slychac dluzsze buczenie, chce zalozyc sterowanie z pilota i nie wiem jak to wszystko ustawic
Ostatnio zmieniony 14 sty 2013, 06:54 przez lukasz1984-l2, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 8
- Rejestracja: 29 gru 2010, 14:55
- karolas123
- Forum Audi 80
- Posty: 1616
- Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
- Lokalizacja: Białystok
-
- Forum Audi 80
- Posty: 8
- Rejestracja: 29 gru 2010, 14:55
- karolas123
- Forum Audi 80
- Posty: 1616
- Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
- Lokalizacja: Białystok
Miałem B3 za 87r. i miała elektryczny, aktualnie B3 89r. i ma pneumatyk.Kamuś pisze:W 80tkach były tylko pneumatyczne.
Ja kupiłem uniwersalny alarm z wyjściem na centralny zamek, przekładasz zworki czy ma byc sterowanie + czy - i jak długi ma być sygnał czy pod elektryczny lub pneumatyczny, koszt niecałe 150zł.
Zrobiłem "wcinkę" na słupku od drzwi kierowcy pod siłownik sterujący i wszystko upchane pod deską.
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 803
- Rejestracja: 01 cze 2011, 20:49
- Lokalizacja: Tomaszow Maz.
Oczywiście odpowiedź jest prosta. Żeby dowiedzieć się co masz w aucie: pneumatyczny czy centralny wystarczy posłuchać ![:)](https://audi80.pl/images/smilies/usmiech.gif)
Przy zamku elektrycznym bolce schowają się natychmiast, słychać takie jakby metaliczne uderzenie (praca siłowników).
Przy zamku pneumatycznym bolce nie chowają się tak szybko, dzieje się to płynniej, a jak otworzysz bagażnik to podczas zamykania i otwierania będzie słychać pracę pompki.
Najszybciej jest sprawdzić, czy w bagażniku znajduje się siłownik na powietrze, którym steruje pompka. Wygląda on tak i jest podłączony za pomocą specjalnego cięgna z drutu:
http://img824.imageshack.us/img824/733/dsc00782c.jpg
do lukasz1984-l2
Zainstalowanie centralnego z pilota w przypadku pneumatycznego zamka jest prostszy, gdyż instalację już masz gotową (instalowali również siłownik w bagażniku)
W przypadku elektryka trzeba zainstalować siłownik elektryczny w bagażniku, pociągnąć instalację do centralki (o wiele więcej roboty, potrzebna wiertarka, fleksa oraz zamek bagażnika z pneumatyka w celu podłączenia tego siłownika).
Jak sprawdzisz jaki masz rodzaj zamka to napisz.
![:)](https://audi80.pl/images/smilies/usmiech.gif)
Przy zamku elektrycznym bolce schowają się natychmiast, słychać takie jakby metaliczne uderzenie (praca siłowników).
Przy zamku pneumatycznym bolce nie chowają się tak szybko, dzieje się to płynniej, a jak otworzysz bagażnik to podczas zamykania i otwierania będzie słychać pracę pompki.
Najszybciej jest sprawdzić, czy w bagażniku znajduje się siłownik na powietrze, którym steruje pompka. Wygląda on tak i jest podłączony za pomocą specjalnego cięgna z drutu:
http://img824.imageshack.us/img824/733/dsc00782c.jpg
do lukasz1984-l2
Zainstalowanie centralnego z pilota w przypadku pneumatycznego zamka jest prostszy, gdyż instalację już masz gotową (instalowali również siłownik w bagażniku)
W przypadku elektryka trzeba zainstalować siłownik elektryczny w bagażniku, pociągnąć instalację do centralki (o wiele więcej roboty, potrzebna wiertarka, fleksa oraz zamek bagażnika z pneumatyka w celu podłączenia tego siłownika).
Jak sprawdzisz jaki masz rodzaj zamka to napisz.
Dokładnie tak, zrób to na otwartej klapie bagażnika, przekręć zamek kluczykiem, siłownik pneumatyczny zamknie bagażnik, a z prawej strony wnęki będzie dochodziło w tym czasie takie dłuższe buczenie.paw1131 pisze:jak otworzysz bagażnik to podczas zamykania i otwierania będzie słychać pracę pompki.
A jaki zestaw chcesz założyć do swojej B4, jak chcesz to mogę Ci coś polecić
![;)](https://audi80.pl/images/smilies/oczko.gif)
-
- Forum Audi 80
- Posty: 8
- Rejestracja: 29 gru 2010, 14:55
wiec tak panowie,zamontowanie sterownika bylo banalnie proste,ale wrócił mi problem z immo, otoz jak zakupilem moje audi to zeby go odpalic musialem lewa reka dotknac klamki a prawa srubki pod kierownica,inaczej auto nie zapali,zostaje odcieta pompa paliwa, podczas podlaczania sterownika cz w kablach odnalazlem mala skrzyneczke z dioda na kablu,to ta centrala chyba immo, ten kabel ktory mialem dotykac pod kierownica byl wkrecony wczesniej do blachy i nie trzeba bylo nic macac w aucie tylko normalnie odpalalo,a jakby tak ten kabelek przymocowac do masy?denerwuje mnie to ciagle dotykanie klamiki i sruby zeby go odpalic,po prostu chce calkiem ominac immo
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga