2.0 ABK- B4 1992r centralny pneumatyk czy elektryk
-
- Forum Audi 80
- Posty: 8
- Rejestracja: 29 gru 2010, 14:55
2.0 ABK- B4 1992r centralny pneumatyk czy elektryk
witam moze mi ktos pomoc? jak sprawdzic jaki w nim siedzi zamek centralny?elektryk czy pneumatyk?po przekreceniu kluczyka slychac dluzsze buczenie, chce zalozyc sterowanie z pilota i nie wiem jak to wszystko ustawic
Ostatnio zmieniony 14 sty 2013, 06:54 przez lukasz1984-l2, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 8
- Rejestracja: 29 gru 2010, 14:55
- karolas123
- Forum Audi 80
- Posty: 1616
- Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
- Lokalizacja: Białystok
-
- Forum Audi 80
- Posty: 8
- Rejestracja: 29 gru 2010, 14:55
- karolas123
- Forum Audi 80
- Posty: 1616
- Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
- Lokalizacja: Białystok
Miałem B3 za 87r. i miała elektryczny, aktualnie B3 89r. i ma pneumatyk.Kamuś pisze:W 80tkach były tylko pneumatyczne.
Ja kupiłem uniwersalny alarm z wyjściem na centralny zamek, przekładasz zworki czy ma byc sterowanie + czy - i jak długi ma być sygnał czy pod elektryczny lub pneumatyczny, koszt niecałe 150zł.
Zrobiłem "wcinkę" na słupku od drzwi kierowcy pod siłownik sterujący i wszystko upchane pod deską.
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 803
- Rejestracja: 01 cze 2011, 20:49
- Lokalizacja: Tomaszow Maz.
Oczywiście odpowiedź jest prosta. Żeby dowiedzieć się co masz w aucie: pneumatyczny czy centralny wystarczy posłuchać
Przy zamku elektrycznym bolce schowają się natychmiast, słychać takie jakby metaliczne uderzenie (praca siłowników).
Przy zamku pneumatycznym bolce nie chowają się tak szybko, dzieje się to płynniej, a jak otworzysz bagażnik to podczas zamykania i otwierania będzie słychać pracę pompki.
Najszybciej jest sprawdzić, czy w bagażniku znajduje się siłownik na powietrze, którym steruje pompka. Wygląda on tak i jest podłączony za pomocą specjalnego cięgna z drutu:
http://img824.imageshack.us/img824/733/dsc00782c.jpg
do lukasz1984-l2
Zainstalowanie centralnego z pilota w przypadku pneumatycznego zamka jest prostszy, gdyż instalację już masz gotową (instalowali również siłownik w bagażniku)
W przypadku elektryka trzeba zainstalować siłownik elektryczny w bagażniku, pociągnąć instalację do centralki (o wiele więcej roboty, potrzebna wiertarka, fleksa oraz zamek bagażnika z pneumatyka w celu podłączenia tego siłownika).
Jak sprawdzisz jaki masz rodzaj zamka to napisz.
Przy zamku elektrycznym bolce schowają się natychmiast, słychać takie jakby metaliczne uderzenie (praca siłowników).
Przy zamku pneumatycznym bolce nie chowają się tak szybko, dzieje się to płynniej, a jak otworzysz bagażnik to podczas zamykania i otwierania będzie słychać pracę pompki.
Najszybciej jest sprawdzić, czy w bagażniku znajduje się siłownik na powietrze, którym steruje pompka. Wygląda on tak i jest podłączony za pomocą specjalnego cięgna z drutu:
http://img824.imageshack.us/img824/733/dsc00782c.jpg
do lukasz1984-l2
Zainstalowanie centralnego z pilota w przypadku pneumatycznego zamka jest prostszy, gdyż instalację już masz gotową (instalowali również siłownik w bagażniku)
W przypadku elektryka trzeba zainstalować siłownik elektryczny w bagażniku, pociągnąć instalację do centralki (o wiele więcej roboty, potrzebna wiertarka, fleksa oraz zamek bagażnika z pneumatyka w celu podłączenia tego siłownika).
Jak sprawdzisz jaki masz rodzaj zamka to napisz.
Dokładnie tak, zrób to na otwartej klapie bagażnika, przekręć zamek kluczykiem, siłownik pneumatyczny zamknie bagażnik, a z prawej strony wnęki będzie dochodziło w tym czasie takie dłuższe buczenie.paw1131 pisze:jak otworzysz bagażnik to podczas zamykania i otwierania będzie słychać pracę pompki.
A jaki zestaw chcesz założyć do swojej B4, jak chcesz to mogę Ci coś polecić
-
- Forum Audi 80
- Posty: 8
- Rejestracja: 29 gru 2010, 14:55
wiec tak panowie,zamontowanie sterownika bylo banalnie proste,ale wrócił mi problem z immo, otoz jak zakupilem moje audi to zeby go odpalic musialem lewa reka dotknac klamki a prawa srubki pod kierownica,inaczej auto nie zapali,zostaje odcieta pompa paliwa, podczas podlaczania sterownika cz w kablach odnalazlem mala skrzyneczke z dioda na kablu,to ta centrala chyba immo, ten kabel ktory mialem dotykac pod kierownica byl wkrecony wczesniej do blachy i nie trzeba bylo nic macac w aucie tylko normalnie odpalalo,a jakby tak ten kabelek przymocowac do masy?denerwuje mnie to ciagle dotykanie klamiki i sruby zeby go odpalic,po prostu chce calkiem ominac immo