Markos, Kierownica jest na wielkolinie wiec nawet jak bedzie nie dokrecona to i tak nie bedzie miala luzu na boki, jeśli chodzi o zdecie kierownicy, to w wersji bez poduszki normalnie ciągniesz za klakson dość energicznie i schodzi jest na czterech zaczepach, jeden zaczep w każdym rogu klaksona, a pod klaksonem jest jedna śróba która czyma całe kółko zdaje sie że klucz nasoadowy 28, a jesli chodzi o wersje z poduszką, to z tyłu kierownicy masz dwie śróbki które czymają poduche, pamietaj jak bedziesz odłanczał poduszke (jesli ja masz) odłacz akumulator, wtedy nie bedziesz miał bełedów, chyba ze masz vaga to sobie je pokasujesz. Luz o którym mowisz myśle że to może być luz na przekładni kierowniczej, którego raczej nie skasujesz, bo jak bedziesz kontrował śróbką to bedzie coraz cieżej chodziła kierownica. Chyba ze inni koledzy znją jakas na to metode

o której mi nie wiadomo.