[Cabrio] Alufelgi na lato - wybór
Przy dobrej glebie,zadbanym i dobrze ogarniętym aucie i na 16" auto może wyglądać kosa.Moim zdaniem zbyt duze kolo moze takze popsuc wizerunek auta poprzez zbyt małe tarcze i zaciski co w porównaniu z duzym kołem bynajmniej dla mnie wygląda komicznie lekko mówiąć.Jak duże koło to i duże tarcze z Big Brake.No chyba że konstrunkca felgi skrzętnie zakryje tarcze z zaciskami.
- Mabrothrax
- Forum Audi 80
- Posty: 2442
- Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Koledzy, Seginy wyglądają pięknie, tylko znajdź mi któryś takie na sell =).
Co do moich preferencji, od razu odpadają różne dziwne wynalazki z chin. Aktualnie mam 16 S-Line i to również felgi nie w moim stylu, odpadają również felgi typu Borbet BS czy RST. Rozmiar jedynie 17 lub 18 (tylko że tutaj wybór jest jeeeszcze mniejszy). Samochód aktualnie stoi na oryginalnym zawieszeniu, w planach jednak mam małe obniżenie samochodu o ok -40, więc myślę że 17 byłaby optymalna. Podobają mi się Ronale Bolero, z polerowanym rantem i na małym dystansie, dobrze wyglądają RH ZW1 lub ZW2, Brock B1 również ładnie siedzi. Ciężko niestety znaleźć coś interesującego na sprzedaż.... Widziałem ostatnio Ronale R50, niestety nie mam pojęcie jak to na Cabrio będzie wyglądało. Bendek88 ma też piękne DZ1, ostatnio mi gość je wziął spod nosa (sprzedawał jakiś koleś z E30)....
Co do moich preferencji, od razu odpadają różne dziwne wynalazki z chin. Aktualnie mam 16 S-Line i to również felgi nie w moim stylu, odpadają również felgi typu Borbet BS czy RST. Rozmiar jedynie 17 lub 18 (tylko że tutaj wybór jest jeeeszcze mniejszy). Samochód aktualnie stoi na oryginalnym zawieszeniu, w planach jednak mam małe obniżenie samochodu o ok -40, więc myślę że 17 byłaby optymalna. Podobają mi się Ronale Bolero, z polerowanym rantem i na małym dystansie, dobrze wyglądają RH ZW1 lub ZW2, Brock B1 również ładnie siedzi. Ciężko niestety znaleźć coś interesującego na sprzedaż.... Widziałem ostatnio Ronale R50, niestety nie mam pojęcie jak to na Cabrio będzie wyglądało. Bendek88 ma też piękne DZ1, ostatnio mi gość je wziął spod nosa (sprzedawał jakiś koleś z E30)....
k3llys RH PD wyglądają pięknie, wystarczy popatrzeć na samochód Atlasa, niestety pewnie nie wychodziły w wersji 4x108 =(. Chętnie zmieniłbym rozstaw w swoim samochodzie ale to wydatek ze 2 tysie, więc w tym sezonie na pewno odpada...
Na razie pustki na serwisach ogłoszeniowych, nawet na ebay niemieckim nic ciekawego nie ma... dalej czekamy, do wiosny jeszcze trochę czasu. Wrzucajcie nadal ciekawe felgi na których Cabrio wygląda ładnie, im więcej opcji tym lepiej. =)
Na razie pustki na serwisach ogłoszeniowych, nawet na ebay niemieckim nic ciekawego nie ma... dalej czekamy, do wiosny jeszcze trochę czasu. Wrzucajcie nadal ciekawe felgi na których Cabrio wygląda ładnie, im więcej opcji tym lepiej. =)
- Kolczat
- Forum Audi 80
- Posty: 7532
- Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
- Imię: Marcin
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG+lpg
- Lokalizacja: Lędziny
- Kontakt:
jak ktos chce znalezc seginy to je znajdzie, ja rok temu polowalem na nie i znalazlem 4 komplety w 18" i dwa komplety 17", jednak nie kupilem ze wzgledu na cene ktora mi nie odpowiadala za jednoczesciowa felge, oraz ze wzgeldu na stan co nie ktorych kompletow... pozatym et 18" 8J bylo tak wysokie, ze aby wyrownac kolo z blotnikiem musialbym uzyc ponad 3cm dystansu co w moim mniemaniu jest zbyt duza wartoscia, dlatego odpuscilem temat
- WormsCrew88
- Forum Audi 80
- Posty: 6
- Rejestracja: 07 sty 2013, 18:33
- Lokalizacja: Warszawa
Seginy tylko 5x112, ale jest tak duże ET, że i tak potrzeba dystansu, więc można zrobić dwa dystanse np po 16mm, pierwszy przechodzący z 4x108 na 5x108, a następny przykręcony do niego -> 5x108 na 5x112 do którego z kolei przykręcasz koło. Z tyłu natomiast tanio i łatwo można rozwiercić piasty na 5x108 i dać tylko jeden dystans, dzięki czemu można wpakować szersze koło z tyłu dla szpanu. Polecam takie rozwiązania, bo prawie nikt tak nie robi, a to przecież banalna robota. Niestety koszt samych dystansów może wynieść około 1000zł, więc to i tak duża kwota i warto się zastanowić, czy nie lepiej zmienić rozstaw kupując piasty z S2.
No trochę by było trzeba pokombinować z tymi dystansami, tak jak mówiłem, zmiana piast chętnie ale myślę że przyszły sezon...
A jak wygląda sprawa z dystansami 4x108 na 5x130? Widziałem że ktoś kupował takie cuda na forum. I do tego np. jakieś 17' oryginalne z Porsche? (Znalazłem takie z ET 55 - wejdzie?) Albo 18' Turbo Cup ET 52??
A jak wygląda sprawa z dystansami 4x108 na 5x130? Widziałem że ktoś kupował takie cuda na forum. I do tego np. jakieś 17' oryginalne z Porsche? (Znalazłem takie z ET 55 - wejdzie?) Albo 18' Turbo Cup ET 52??