Witam.
Gdy jest temp ok 0 stopni kręci z 1-2 sekund gdy ok -2 stopni kręci z 6 sek. a gdy -8 i mniej opdala za drugim lub trzecim razem (świece grzeją). Swiece sprawne wszystkie ( dopiero niedługo wykręce i sprawdze na ile każda grzeje). Akumulator sprawny i kręci bez problemu, pęcherzy powietrza nie widać. Jedyne jeszcze rzeczy do zmiany ew to: kąt wtrysku i dawka nastawnika. Dawka była zmniejszana przed zima i jest ok 33-36 tak skacze ( choć spory czas temu jak była ustawiana było 26) i kąt wtrysku po powrocie z wtrysków 110 na 90 wynosi ok 66-72 a był 55-58. Czy te obie rzeczy maja wpływ na cieżkie palenie przy mrozie??
[B4 1Z] b4 1.9 tdi 1z bosch na mrozie ciezko pali
-
- Forum Audi 80
- Posty: 3
- Rejestracja: 01 sie 2011, 11:51
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Taki kąt jak masz ,czyli ok.70 jest za wczesny i powinieneś go zmienić na taki jak podał Krzysiek 84,mario00760 pisze:Czy te obie rzeczy maja wpływ na cieżkie palenie przy mrozie??
,ale odpalać powinien na takim od strzała .Dawka 33 to ok.6,3 mg ,to prawie 2 mg mniej niż ustawienia fabryczne,przynajmniej w przypadku pierburga ,bo stary bosch ma coś kolo tego fabrycznie ,więc taka mała dawka wpływ na słabsze odpalanie może mieć i zwykle ma ...O ile oczywiście taka dawka jest na rozgrzanym silniku , jak widać z twojego screna kąt sprawdzasz w blokach pomiarowych ,bład ,zmień opcję na basic seting i zobaczysz jaki masz naprawdę kąt ...A co do dawki ,to nawet przy dawce jaką masz w tej chwili ,też powinien palić bez większych problemów ,o ile oczywiście świece grzeją jak należy a kąt w basic seting będzie w okolicy 40 jednostek ...no i o ile silnik jest w dobrym stanieKrzysiek 84 pisze: 50-65