Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b4/ACE] regulator ciśnienia paliwa

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
ozibmw21
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5
Rejestracja: 09 sty 2013, 23:10

[b4/ACE] regulator ciśnienia paliwa

Post autor: ozibmw21 » 09 sty 2013, 23:22

Mam problem z b4 ACE regulator ciśnienia paliwa. Mianowicie nie podaje paliwa na górę głowiczki rozdzielacza. Mam dwa kompletne przepływomierze, dwa regulatory i ze 4 rozdzielacze. Na żadnym zestawie nie otwiera zaworka na wtryskiwacze. Na rozruchowym odpala na kilka sekund. Jest jakiś sposób aby obejść regulator? dodam ze auto ma zwykłą instalacje lpg. eśli napisałem posta i temat nie na tym dziale co trzeba to z góry przepraszam i proszę o korekte.
Ostatnio zmieniony 09 sty 2013, 23:56 przez ozibmw21, łącznie zmieniany 1 raz.

rafalaudi1
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 948
Rejestracja: 29 sie 2007, 19:41
Imię: Rafał
Model: Audi 80 B1
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 6A
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: rafalaudi1 » 10 sty 2013, 13:08

Czyli pompa paliwa nie daje cisnienia.

ozibmw21
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5
Rejestracja: 09 sty 2013, 23:10

Post autor: ozibmw21 » 10 sty 2013, 17:00

Witam. Niestety pompa jest sprawna. Podaje paliwo na dolną część przepływki od strony błotnika, zaś od strony silnika na dole też na przepływomierzu znajduje się elektrozawór i to on nie podaje paliwa na "górę". Ciśnienia paliwa nie mam jak zmierzyć ale jak rozsczelnię układ paliwowy przed zaworkiem lub na nim to tryska benzyna i to pod duzym ciśnieniem(obluzowanie dowolnej śrubki o 1/2 zwoju i fontanna na dobre 50cm) . Na wtyczce do w/w zaworka napięcie 1,2V mierzone względem pinów (dwu pinowa wtyczka). Ręce poprostu opadają. Autko mam od niedawna, kupiłem je dziewczynie ale z racji zimy parownik zamarza a jak to kobiety auto ma im poprostu jechać i nie jestem w stanie jej nauczyć że z autem trzeba tak a nie inaczej ;-) ;-) ach te kobiety... Wracając do problemu autko jak kupiłem miało "cieknącą" głowiczke wtrysków, jednak nie otwierało wtryskiwaczy. Okazało sie że brak pracy na PB był to wynik chronicznego braku paliwa( przewody sitko bo "mechanik" flacha grzebał gdzebał i nic nie zrobił. Czy da się 'obejść" zaworek na przepływce (podać mu napięcie) tak aby go nie uszkodzić? Czy winna może być instalacja lpg(przerwa w obwodzie, zepsuty emulator sondy)? Jakie powinno być napięcie na wtyczce owego "zaworka"? Chodzi mi o ten zaworek przykręcany do przepływki od strony silnika na torxy M5.

Awatar użytkownika
Audi Sport
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1819
Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.

Post autor: Audi Sport » 10 sty 2013, 20:07

ozibmw21, To co pokazałeś na zdjęciu to nastawnik ciśnienia paliwa, a nie regulator. On nie działa na zasadzie on/off. Sprawdź najpierw jakie ciśnienie jest przed i za regulatoremciśneinia paliwa, który jest patrząc przodem do auta po lewej stronie za lampą, dochodzą do niego 2 przewody paliwowe. Jak sprawdzisz ciśnienie to będziemy dalej myśleć.

ozibmw21
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5
Rejestracja: 09 sty 2013, 23:10

Post autor: ozibmw21 » 11 sty 2013, 17:37

Ciśnienie zmierzyłem. Na przewodach metalowych do przepływki 5,9bar, tyle bije na "kluczykowaniu".

wudar
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 68
Rejestracja: 19 gru 2012, 20:53
Lokalizacja: Radom

Post autor: wudar » 16 sty 2013, 10:06

♣Czesc.
Mam to samo co ty, odpali na rozruchowym i gasnie , po zdjeciu przewodu z rozdzielacza na wtryski ledwo co sie saczylo paliwo. Rozdzielacz podmienialem i nic. Na poczatek kupie pompe paliwa a z rozdzielaczy moze cos zloze ida ferje bede mial duuuzo czasu na zabawe przy aucie :-)

rafalaudi1
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 948
Rejestracja: 29 sie 2007, 19:41
Imię: Rafał
Model: Audi 80 B1
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 6A
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: rafalaudi1 » 16 sty 2013, 21:12

Przyjedź wyciągnij mój silnik i ciesz się jazdą. Mnie doprowadzenie do radości kosztowało około 5 tysięcy a jak skończyłem wymieniając prawie wszystko na nowe części trafił mi się silnik 2.8. To jest dopiero szczęście :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl