Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B4] Zardzewiałe płaskowniki zbiornika paliwa

g00di
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 28
Rejestracja: 30 sie 2012, 15:44

[80 B4] Zardzewiałe płaskowniki zbiornika paliwa

Post autor: g00di » 14 sty 2013, 22:42

Witam, podczas przeglądania wydechu auta moją uwagę zwróciły zardzewiałe dwie opaski, płaskowniki pod zbiornikiem, przejmować się tym, czy coś zbiornik od góry jeszcze trzyma? Tragedii nie ma, ale nie chciałbym zbiornika zgubić :mrgreen: . W ogóle patrze, że takich nowych opasek nie ma :roll:, a jeśli nawet to śruby i gwinty też ruda zżarła :roll: . Kocham polską sól drogową <3.

Awatar użytkownika
sylwester28ET
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 430
Rejestracja: 11 gru 2009, 00:32
Lokalizacja: Busko Zdrój

Post autor: sylwester28ET » 15 sty 2013, 15:42

Zbiornik właśnie trzymają tylko te dwie opaski które idą pod spodem zbiornika i jedna śruba która jest nad nadkolem wewnętrznej strony wlewu. Są mocowane za pomocą śrub wkręcanych w podwozie.

g00di
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 28
Rejestracja: 30 sie 2012, 15:44

Post autor: g00di » 15 sty 2013, 20:10

sylwester28ET pisze:Zbiornik właśnie trzymają tylko te dwie opaski które idą pod spodem zbiornika i jedna śruba która jest nad nadkolem wewnętrznej strony wlewu. Są mocowane za pomocą śrub wkręcanych w podwozie.
No to kapitalnie ;/

Awatar użytkownika
sylwester28ET
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 430
Rejestracja: 11 gru 2009, 00:32
Lokalizacja: Busko Zdrój

Post autor: sylwester28ET » 16 sty 2013, 13:03

Też to przerabiałem gdy konserwowałem swoje Audi ale to tylko tak tragicznie wyglądało z wierzchu po dokładnym oczyszczeniu nie było żadnych ubytków spowodowanych korozją. :lol:

Awatar użytkownika
k3llys
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 903
Rejestracja: 08 sty 2011, 16:19
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Post autor: k3llys » 16 sty 2013, 15:39

dokładnie, nieraz tylko wygląda jak by to zgniło i miało zaraz odpaść :-D oczyść i zobacz jak to wygląda ;-)

g00di
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 28
Rejestracja: 30 sie 2012, 15:44

Post autor: g00di » 16 sty 2013, 19:59

k3llys pisze:dokładnie, nieraz tylko wygląda jak by to zgniło i miało zaraz odpaść :-D oczyść i zobacz jak to wygląda ;-)
Myślałem nad 4x wkrętami w podwozie + jakieś opaski plastikowe, ale może faktycznie, spróbuje dotrwać do wiosny jak będę konserwował auto. Gruba jest blacha w podwoziu ?

Awatar użytkownika
sylwester28ET
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 430
Rejestracja: 11 gru 2009, 00:32
Lokalizacja: Busko Zdrój

Post autor: sylwester28ET » 16 sty 2013, 20:52

A po co wkręty jak w podłodze masz wspawane nakrętki do tych śrub i łatwy dostęp do tych nakrętek jest gdyby były problemy z ich odkręceniem, w celu zastosowania WD 40.

g00di
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 28
Rejestracja: 30 sie 2012, 15:44

Post autor: g00di » 17 sty 2013, 08:57

sylwester28ET pisze:A po co wkręty jak w podłodze masz wspawane nakrętki do tych śrub i łatwy dostęp do tych nakrętek jest gdyby były problemy z ich odkręceniem, w celu zastosowania WD 40.


Bo wątpię, żeby te gwinty dało się w jakikolwiek sposób uratować :-/ .

Awatar użytkownika
k3llys
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 903
Rejestracja: 08 sty 2011, 16:19
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Post autor: k3llys » 17 sty 2013, 09:10

nie dowiesz się do puki nie spróbujesz, sprawdź co i jak, chyba że zacznie Ci się wszystko rozpadać w rękach to w tedy zostaw do wiosny. A tą metalową osłonę od strony koła jeszcze masz? czy już zgniła całkiem?

Awatar użytkownika
sylwester28ET
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 430
Rejestracja: 11 gru 2009, 00:32
Lokalizacja: Busko Zdrój

Post autor: sylwester28ET » 17 sty 2013, 09:11

Ja też takie obawy miałem że te śruby nie odkręcą się ale klucz nasadkowy w rękę i WD40 na nakrętki od środka samochodu i z oporem szło ale bez problemu wykręciłem. :lol:

Awatar użytkownika
k3llys
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 903
Rejestracja: 08 sty 2011, 16:19
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Post autor: k3llys » 17 sty 2013, 09:15

sylwester28ET, to spróbuj sobie kiedyś wykręcić hak :mrgreen: ja myślałem że sobie żebra przy tym połamię, tak trzymały dziady.

Awatar użytkownika
sylwester28ET
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 430
Rejestracja: 11 gru 2009, 00:32
Lokalizacja: Busko Zdrój

Post autor: sylwester28ET » 17 sty 2013, 09:24

Przecież nie napisałem że jest łatwo, powoli ale dałem radę A haka nie mam więc nie spróbuję.

Awatar użytkownika
k3llys
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 903
Rejestracja: 08 sty 2011, 16:19
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Post autor: k3llys » 17 sty 2013, 10:09

ja też nie powiedziałem że miałeś łatwo ;-)

Awatar użytkownika
sylwester28ET
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 430
Rejestracja: 11 gru 2009, 00:32
Lokalizacja: Busko Zdrój

Post autor: sylwester28ET » 17 sty 2013, 11:27

I tym sposobem śruby zostały odkręcone, żadna się nie urwała więc obyło się bez dodatkowych prac związanych z jej wykręceniem " wiercenie i zastosowanie śruby z lewym gwintem w celu wykręcenia pozostałości". <ok>

g00di
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 28
Rejestracja: 30 sie 2012, 15:44

Post autor: g00di » 20 sty 2013, 21:26

k3llys pisze:nie dowiesz się do puki nie spróbujesz, sprawdź co i jak, chyba że zacznie Ci się wszystko rozpadać w rękach to w tedy zostaw do wiosny. A tą metalową osłonę od strony koła jeszcze masz? czy już zgniła całkiem?
Osłonka właśnie cała, w ogóle wszystkie osłony w niezłym stanie mam no i oryginalny '92 wydech Audi Germany bez jakiejkolwiek rdzy <lol> . Te auto mnie zadziwia czasami. Coś wymyśle z tym, dam fotorelacje może nawet. Pozdrawiam <piwo> .

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl