Cześć Owa blokada jest zrobiona z płaskownika o grubości 0,8 mm.Dość gruba blacha więc klepnąć młotkiem w imadle czy giąć na giętarce.Ciężko będzie.Blacha blasze nie równa. Więc wybór grubości należy do Was jak i wykonanie nie sugerując się moim patentem.
Zaczął bym od płaskownika szerokości 5cm i o dł.np.100 cm od zaznaczenia punktu C i jego wygięcia następnie znalezienia odnośnika G szerokość 8,5cm.Powinien się zgadzać wtedy z wysokością E-5cm.Można się zasugerować B-42cm. Przynajmniej tak mi się wydaje i otrzymujemy F.Dociąć i próbować dogiąć na długość 58,5 cm do oczekiwanego profilu.
Rys 1
Rys 2
Rys 3 Złożona
[V6 i inne V6] Blokada wałków rozrzadu
[V6 i inne V6] Blokada wałków rozrzadu
Ostatnio zmieniony 07 sty 2013, 09:23 przez Slawo777, łącznie zmieniany 7 razy.
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 768
- Rejestracja: 21 wrz 2008, 21:44
- Lokalizacja: Dąbrowa Tarnowska
Dzięki za uznanie .Naprawdę bardzo się starałem żeby to dobrze opisać.Choć nie mi oceniać a Wam.Teraz to nawet i ja bym sobie zrobił "ową blokadę" ale tez nie znalazłem opisu .Ja jestem przed wymianą ale to za jakiś czas bo silnik miała zmieniany.Gratulacje wielkie Radek za wymianę samemu,gdybym nie znalazł tańszej blokady zmieniałbym jak Ty.Pasek silnika 1.8 mam w jednym palcu.Ten bolec blokujący mam.Kosztuje 34 zł.Zrobię opis jak znajdę chwilę bo może ma ktoś znajomego ślusarza i tak jest mu wygodniej.Cześć
trochę zabawy było, z blokadami to sama przyjemność browarek i by szło bez stresa
pomijam fakt, że 3 razy składałem przez bauwana w sklepie co mi dawał zły uszczelniacz wału głównego :roll: , a ja też nie sprawdzałem wymiarów tylko ślepo wierzyłem bu
no ale to nauczka na przyszłość
i trochę zabawy było z śrubą na wale rura 2 metry i tylko strzeliło w końcu 8-)
pomijam fakt, że 3 razy składałem przez bauwana w sklepie co mi dawał zły uszczelniacz wału głównego :roll: , a ja też nie sprawdzałem wymiarów tylko ślepo wierzyłem bu
no ale to nauczka na przyszłość
i trochę zabawy było z śrubą na wale rura 2 metry i tylko strzeliło w końcu 8-)
Informatyk
jakoś mi to idzie, praktycznie wszystko robię sam
co lepsze pierwszy raz w życiu w ogóle wymieniałem rozrząd
co niektórzy mi się dziwili, że od razu zabieram się za V-Kę ale co tam <ok>
w B3 skrzynię też sam wymieniałem z ojcem ale tamto to było lait
fajny fajny he ale nie ma klimy, też szukałem 2.8 z klima i Q
ale poezja co ludzie sprzedawali takie ruiny, że szok
to już wolałem się poświęcić i w sumie nie żałuję
jakoś mi to idzie, praktycznie wszystko robię sam
co lepsze pierwszy raz w życiu w ogóle wymieniałem rozrząd
co niektórzy mi się dziwili, że od razu zabieram się za V-Kę ale co tam <ok>
w B3 skrzynię też sam wymieniałem z ojcem ale tamto to było lait
fajny fajny he ale nie ma klimy, też szukałem 2.8 z klima i Q
ale poezja co ludzie sprzedawali takie ruiny, że szok
to już wolałem się poświęcić i w sumie nie żałuję
To masz Bożą smykałkę jak ja i głowę nie od parady :idea: Zrób stronkę z opisem i zdjęciami jak ja. Długo się zastanawiałem bo nie ma się czym chwalić ale dość się pod nimi wyleżałem i nie tylko.Chłodnica mi w V6 pękła rok temu jak były -25 stopniowe mrozy, b3 w garażu z niekompletnie złożonym silnikiem.Auto na najazdach przed garażem(brak kanału) w połowie opuszczona brama i ja. Wymieniłem, wtedy postanowiłem że jeśli coś wiem to się podzielę na forum .Doceniaj pomoc ojca bo ja rodziców nie mam,przyjaciele to jak coś chcą to są.Dobrze że żona pomoże największy skarb.Choć przymierzam się do zmiany skrzyni w b3 a tu muszą być cztery męskie bicepsy Tak też taką bym chciał zadbaną V6 2.8 quattro faktyko ni bitą