[B4]Quattro Avant od eSPe
- eSPe
- Forum Audi 80
- Posty: 3694
- Rejestracja: 10 gru 2007, 21:13
- Imię: Sławek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.6 ABC
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
Część stron jest podobna co w tym co mam na chomiku:
http://chomikuj.pl/eSPe_Olsztyn/MOTORYZACJA
http://chomikuj.pl/eSPe_Olsztyn/MOTORYZACJA
- eSPe
- Forum Audi 80
- Posty: 3694
- Rejestracja: 10 gru 2007, 21:13
- Imię: Sławek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.6 ABC
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
pewnie zachomikowane przy okazji z czymś innym.
[ Dodano: 2013-01-23, 14:36 ]
Z nowości:
1) uszczelnienie silnika zrobione na nowo (niestety wsadzany poprzednio zestaw uszczelek Gates okazał się wadliwy bo czasami dawało fryturą i ubywało oleju). Tym razem postawiłem na Elring.
2) wymienione pokrywy od krisa i przy okazji od razu poleciały nowe uszczelki pod nie (wymieniane po kupnie auta uszczelki były już "plastikowe")
3) wymieniony kolektor od krisa i od razu uszczelka pod nim poszła nowa. Kolektor niestety ten polerowany miałem od C4 i się okazało że jakiś krócieć od serwo jest z drugiej strony, potrzeban była by jeszcze wymiana dołu kolektora i przewodu ale to może kiedyś albo dam może krisowi jeszcze raz tym razem swój kolektor - zostało to zaślepione. Jakieś niedogodności z tego powodu mogą być ktoś wie?
4) wymienione przeguby przednie (jazda bardziej bokiem na śniegu ujawniła intensywne klekotanie już podczas lekkiego skrętu kołami). Jeden przegub było słychać już trochę jak kupiłem auto ale to przy maks skręcie jak kulałem się powoli ale teraz to dawało już z obydwu przy lekkim skręceniu kół).
5) komplet felg 17" przekazane do krisa - czekam na efekt.
:mrgreen:
[ Dodano: 2013-01-23, 14:36 ]
Z nowości:
1) uszczelnienie silnika zrobione na nowo (niestety wsadzany poprzednio zestaw uszczelek Gates okazał się wadliwy bo czasami dawało fryturą i ubywało oleju). Tym razem postawiłem na Elring.
2) wymienione pokrywy od krisa i przy okazji od razu poleciały nowe uszczelki pod nie (wymieniane po kupnie auta uszczelki były już "plastikowe")
3) wymieniony kolektor od krisa i od razu uszczelka pod nim poszła nowa. Kolektor niestety ten polerowany miałem od C4 i się okazało że jakiś krócieć od serwo jest z drugiej strony, potrzeban była by jeszcze wymiana dołu kolektora i przewodu ale to może kiedyś albo dam może krisowi jeszcze raz tym razem swój kolektor - zostało to zaślepione. Jakieś niedogodności z tego powodu mogą być ktoś wie?
4) wymienione przeguby przednie (jazda bardziej bokiem na śniegu ujawniła intensywne klekotanie już podczas lekkiego skrętu kołami). Jeden przegub było słychać już trochę jak kupiłem auto ale to przy maks skręcie jak kulałem się powoli ale teraz to dawało już z obydwu przy lekkim skręceniu kół).
5) komplet felg 17" przekazane do krisa - czekam na efekt.
:mrgreen: